دانلود و خرید کتاب جاودانگی عدد ۷ اشرف اسماعیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جاودانگی عدد ۷ اثر اشرف اسماعیلیان

کتاب جاودانگی عدد ۷

معرفی کتاب جاودانگی عدد ۷

کتاب جاودانگی عدد ۷ نوشتهٔ اشرف اسماعیلیان است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جاودانگی عدد ۷

۷ با خود رمز و رازهای فراوان و پیچیده‌ای دارد که ریشه در جهان ماوراء و مقام الهی دارد. ۷  سرّ وجود هستی و پایه و اساس تقدس و خرد است. ۷ در تمام سنن و اعتقادات جهان، مقدس‌ترین و رمزآلودترین اعداد است، چون عدد کمال است.

۷ بدین علت عدد کمال محسوب می‌شود که با نیروی آفرینندهٔ تمام جلوه‌های هستی پیوند دارد. در لغت‌نامۀ دهخدا نیز آمده است: ۷ عددی است معروف که از دیرباز مورد توجه اقوام مختلف جهان بوده است.

راستی چرا از میان این همه اعداد، عدد ۷ مورد توجه قرار گرفته؟

چه اسراری در ۷ وجود دارد که ما از آن بی‌خبریم؟ فلسفهٔ آن چیست که ما نمی‌دانیم؟ آیا ۷ جزء اسرار نهان است که نمی‌توان آن را کشف کرد و تا ابد ناشناخته خواهد ماند و یا اینکه ۷ جزء خرافات است که باید از آن بگذریم؟ چرا آسمان ۷ طبقه و زمین نیز ۷ طبقه است؟ چرا باید ۷ بار دور خانهٔ خدا طواف کنیم چرا ۶ یا ۸ بار طواف نکنیم؟ چرا در رمی جمرات سه‌گانه در هر روز باید به هر یک از جمرات سه‌گانه ۷ ریگ زده شود، چرا بیشتر یا کمتر نباشد و صدها چراهای دیگر.

این کتاب به شما می‌آموزد ۷ کامل‌ترین عدد در میان اعداد است. ۷ از ۳ حرفِ هـ، ف، ت، ترکیب شده است که «هـ» به معنی هستی، «ف» فالق و ت، تکامل است. بنابراین از این ۳ حرف، این جمله به دست می‌آید: هستیِ عالم و پدیدآورندهٔ هر چیز و به کمال رساندن آن، همه با اراده و قدرت ذات لایزال خداوند است. از روی تحقیقات به‌عمل‌آمده معلوم می‌شود که مهم‌ترین کارها با ۷ مرحله کامل می‌شود.

خواندن کتاب جاودانگی عدد ۷ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که شیفتهٔ رمز و راز و جادوی اعداد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان