دانلود و خرید کتاب روانشناسی معامله گری مسعود جزینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی معامله گری اثر مسعود جزینی

کتاب روانشناسی معامله گری

نویسنده:مسعود جزینی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روانشناسی معامله گری

کتاب روانشناسی معامله گری نوشتهٔ مسعود جزینی است. انتشارات کنکاش این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یادداشت‌هایی در باب روانشناسی فردی در بازارهای سرمایه است.

درباره کتاب روانشناسی معامله گری

کتاب روانشناسی معامله گری ماحصل تجربیات نویسنده در قالب جملات کوتاه در مورد کاربرد روان‌شناسی در معامله‌گری (حتی زندگی فردی) است. در این کتاب، مجموعه‌ای از احساسات است که سوگیری‌های شناختی و حالات ذهنی را در برمی‌گیرد و می‌تواند بر توانایی معامله‌گران برای تصمیم‌گیری منطقی و صحیح تأثیر بگذارد. چه بسیار معامله‌گرانی که در بازار بورس فعالیت دارند و از استراتژی‌های معاملاتی منحصر به فردی نیز برخوردارند، اما عدم توجه آنها به اصول روان‌شناختی، موجب شده که به سود مستمر، دست پیدا نکنند.

خواندن کتاب روانشناسی معامله گری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی معامله گری

«درست در موقعی که وارد بورس اوراق بهادار شدم، قیمت‌ها با سرعت باورنکردنی و به‌صورت روزانه رشد می‌کرد. صف‌های طولانی جهت ثبت‌نام جلوی کارگزاری‌ها شکل گرفته بود و هر ساعت سرمایه بیشتری روانه آن می‌شد. اولین تجربه من باتوجه به آموزشی که قبلاً دیده بودم، با ورود به صندوق سهامی کلید خورد. بازار روی خوبش را نشان می‌داد تا اینکه سرخی نمادها شروع شد. خوشبختانه ۲ روز پس از ریزش بزرگ سهام، از بازار خارج شدم و مجدد به سمت آموزش‌های بیشتر رفتم. کلاس‌های آموزشی یکی پس از دیگری طی می‌شد تا اینکه کلاس روان‌شناسی معامله‌گری ثبت نام کردم».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان