دانلود و خرید کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی دیوید اگیلوی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی

کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی

معرفی کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی

خلاصهٔ کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی نوشتهٔ دیوید اگیلوی و ترجمهٔ رضا اردلان است. شنیدار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی تجربیات آموزندهٔ «پدر علم تبلیغات» است.

درباره کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی

خلاصهٔ کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی، نوشتهٔ دیوید اُگیلوی، به شما یاد می‌دهد که چگونه اعتبار و شهرت آژانس تبلیغاتی خود را چندبرابر کنید. نویسنده می‌گوید که خودش کسب‌وکارش را با اجارهٔ یک اتاق کوچک و استخدام ۱۹ کارمند شروع کرده است. او در ادامه از نیاز مشتری‌ها به خلاقیت، شباهتِ مدیریت یک آژانس تبلیغاتی به مدیریت یک رستوران، حمایت از کارکنان، ارتباط با شرکت‌ها در ابتدای مسیر کار، چگونگی رفتارکردن با مشتری‌های اصطلاحاً دمدمی‌مزاج، ویژٰگی‌های یک تبلیغ درست و از نوشتن تیتر به‌عنوان مهم‌ترین بخش یک آگهی تبلیغاتی می‌گوید و در پایان توضیح می‌دهد که چرا و چگونه باید به‌جای حاشیه‌رفتن، مستقیم به‌سراغ اصل مطلب رفت!

خواندن کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه دربارهٔ تبلیغات در کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی

«حال که تا اندازه‌ای با اصول فرهنگ تجاری آشنا شدیم، خوب است نگاهی به ویژگی‌های یک تبلیغات درست بیندازیم. به نظر شما هدف از تبلیغات چیست؟ آیا صرفاً فروش محصول می‌تواند به عنوان هدف نهایی یک تبلیغات در نظر گرفته شود؟ قطعاً به این سؤال پاسخ منفی خواهید داد.

در نخستین گام، شما باید تبلیغاتی ارائه دهید که مورد پسند مشتری‌تان باشد. طبیعی است که او برای این کار سرمایه‌ای را در نظر گرفته و انتظار نتایجی مثبت از تبلیغات دارد.

قبل از اینکه محصولی را تبلیغ کنید، بهتر است از مشتری سؤالاتی راجع به جزئیات محصول بپرسید. به جرأت می‌توانم بگویم که من و خانواده‌ام از بیشترِ اقلامی که تبلیغات آن را انجام می‌دهم، استفاده می‌کنیم. اگر مشتری شما به دنبال نتیجه‌ای خوب از تبلیغات است، طبیعی است که در زمینه معرفی محصول یا خدمات خود شفاف و صادقانه برخورد کند.

هدف دوم تبلیغ، فروش عالی است. فروش عالی هم به نفع آژانس تبلیغاتی است و هم شرکتی که صاحب محصول است. همانطور که قبلاً گفتم، استفاده از کلمات ثقیل و جلوه‌های بصری نمی‌تواند باعث فروش بالای محصول شود. اهمیت آن چیزی که در آگهی تبلیغاتی مدعی آن هستید، بسیار بیشتر از صحنه‌های جذاب و گوینده‌های خوش‌صداست. مخاطبان تبلیغات توجه زیادی به محتوای پیام می‌کنند و می‌خواهند در پایان تبلیغات به نتیجه‌گیری درستی برسند.

اگر تبلیغات کسل‌کننده باشد، مخاطب تحمل تماشا یا خواندن آن را نخواهد داشت. به همین دلیل یک تبلیغ خوب حاوی اطلاعات ریز و جزئی در مورد محصول است. هرگز هوش و زیرکی مخاطبتان را دست‌کم نگیرید. در دنیای امروز، افراد آنقدر باهوش هستند که تفاوت بین یک گفته درست و ادعایی کذب را به سادگی تشخیص می‌دهند.

وظیفه یک آژانس تبلیغاتی صرفاً تبلیغات نیست، بلکه در قبال صحت و سقم چیزی که معرفی می‌کند نیز مسئول است. محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید که بتوانید در صورت لزوم از آن دفاع کنید. بهتر است ابتدا خودتان محصول پیشنهادی را آزمایش کنید تا با شناخت بیشتری روی طرح تبلیغاتی‌تان متمرکز شوید.

یک تبلیغ خوب باعث تأمل مخاطب شده و ذهن او را درگیر خود می‌کند و این هدف سوم از یک تبلیغات است. وقتی توانستید توجه مخاطب را جلب کنید، راه برای تسخیر قلب او نیز باز است.»

نظرات کاربران

کاربر 6090086
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

اگه میخواید در مورد دنیای امروزی بیشتر بدونید و همچنین درمورد کارهایی از قبیل تبلیغ درحال کنکاش هستید توصیه میکنم اولین کتابی که میخونید این کتاب باشه.چرا؟چون این کتاب به بهترین شکل و درکمترین زمان بهترین نکته هارو به شما

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان