دانلود و خرید کتاب عزت نفس برای نوجوانان تقوی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عزت نفس برای نوجوانان اثر تقوی ابراهیمی

کتاب عزت نفس برای نوجوانان

امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عزت نفس برای نوجوانان

کتاب عزت نفس برای نوجوانان با ترجمه تقوی ابراهیمی منتشر شده است. این کتاب کار به نوجوانان کمک می‌کند مسیر زندگی خودشان را تغییر دهند.

درباره کتاب عزت نفس برای نوجوانان

عزت نفس سالم عبارت است از: ارزیابی مداوم از خود، احساس مثبت بودن در مورد هویت خود، انتظارات واقع بینانه از خود و عملکردی که نشان دهنده عزت نفس و پایبندی به ارزش‌های خود باشد.

به عبارت دیگر، ایجاد عزت نفس در واقع یادگیری اعتقاد به ارزش خود و پذیرفتن اینکه شما کی هستید: انسان با هر دو نقاط قوت و ضعف، درست مثل هر کسی می باشد. با درک آن می‌توانید به کاوش ایده‌های جدید بپردازید، مهارت‌های جدید بیاموزید و ابزارهای تمرینی را برای فراتر رفتن از ناامنی‌ها و احساس اطمینان بیشتر تجربه کنید

در طول سال ها، نویسنده با بسیاری از نوجوانان کار کرده است و دیده است که آنها اعتماد به نفس را ایجاد می‌کنند و استراتژی‌هایی برای مدیریت بهتر روابط و شرایط استرس‌زا در زندگی یاد می‌گیرند. برخی از داستان‌های آنها را در کل کتاب قرار داده تا ایده‌ها و تمرین‌ها را بررسی کند.

این کتاب شامل سه بخش است: بخش اول عزت نفس را بررسی می‌کند و برخی از روش‌های تلاش نوجوانان برای کنار آمدن با احساسات طاقت‌فرسا و گیج کننده را بررسی می‌کند. قسمت دوم تمرینات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما در ایجاد مهارت و کشف مفاهیمی که در ایجاد هویت مثبت و عزت نفس سالم نقش دارند کمک می‌کند. بخش سوم شامل سوالات و نگرانی‌های تعدادی از نوجوانان است که با مسائل مختلفی در مورد عزت نفس و چالش‌های مرتبط با دوره نوجوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

این کتاب را بخوانید و تمرینات را با سرعت خود انجام دهید. بهبود عزت نفس روندی مداوم است که همه ما باید در طول زندگی بر روی آن کار کنیم و آن را کنترل کنیم. با خود صبور باشید و بدانید که بلافاصله احساس بهتر یا اعتماد به نفس بیشتری نخواهید کرد. درعوض، این یک فرآیند تدریجی خواهد بود زیرا شما به خود فرصت می‌دهید تا هر تمرین را انجام دهید و ابزارهای جدید را در عمل به کار بگیرید. با خواندن این کتاب، شما در حال حاضر سرمایه‌گذاری در خود را شروع کرده اید، که یک قدم بزرگ در ایجاد عزت نفس است. به خود ارزش دهید و بدانید که گام‌های بلندی در جهت ایجاد آینده ای پربارتر بر می‌دارید.

خواندن کتاب کتاب کار عزت نفس برای نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان و مربیان و مشاورانی که با نوجوانان کار می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عزت نفس برای نوجوانان

داستان اسکات

اسکات پس از اینکه والدینش متوجه تغییر رفتار او شده‌اند، به دیدن من آمده‌اند. او بچه‌ای باهوش و دوست داشتنی بود، اما زندگی او در ماه‌های اخیر به نوعی بدتر شده بود. به طور معمول یک دانش آموز عالی، اسکات در آن فصل ضعیف بود. او با گروه متفاوتی از بچه ها شروع به معاشرت کرد و او را الکل، سیگار و ماری جوانا آشنا کردند.

آخر هفته که پدر و مادرش خارج از شهر بودند، اسکات یک مهمانی بزرگ ترتیب داد و همه کسانی را که می‌شناخت به خانه اش دعوت کرد. به گفته وی، این موفقیت بزرگی بود. تعداد زیادی بچه اومدند و بسیاری از آنها با خود مواد مخدر آورده بودند. چند پسر از او به خاطر برگزاری چنین مهمانی بی نظیر و فوق‌العاده ای تشکر کردند. اگرچه اسکات تمام روز یکشنبه را به نظافت منزل سپری کرد و اطمینان حاصل کرد که قبل از بازگشت پدر و مادرش خانه در نظم کامل به سر برده است، اما پدر و مادرش از مهمانی مطلع شدند وقتی همسایه‌ای گفت که تعداد زیادی از نوجوانان را در ساعت ۲ شب دیده است، از جمله یک دختر مست که در حال پرتاب شدن در بوته ها بود.

در جلسات ما، اسکات در مورد اینکه چقدر دوست دارد خونسرد دیده شود صحبت کرد. در بیشتر زندگی او، مردم اسکات را "بچه خوب" می‌دیدند. او نمرات عالی کسب کرد، توسط معلمان مورد تشویق قرار گرفت و توسط والدین همه همسالانش بسیار دوست داشتنی بود. اما وقتی اسکات زمانی که درخواست دختری برای رقص را رد کرد مورد تمسخر قرار گرفت. برای او این سوال پیش آمد که آیا واقعا پسر خوب فایده‌ای دارد؟ به نظر می رسید که همه دختران مدرسه او به دنبال "پسران بد" می‌روند - آنهایی که مهمانی‌های دیوانه‌وار ترتیب می‌دهند یا مواد مخدر می فروشند. اسکات فکر کرد که اگر سعی کند شباهت بیشتری به آن بچه ها داشته باشد شانس بیشتری در قرار ملاقات دارد؟ آن زمان بود که او تصمیم گرفت مهمانی را برپا کند.

سفری برای خودآگاهی
جمیله کریم زاده
راهنمای تشخیص و درمان اختلال کم توجهی/ بیش فعالی در کودکان و بزرگسالان
س. کیت کانر
آموزش مهارت‌های زندگی کودکان (ویژه والدین)
زینب کریمیان
خودیاری برای درمان پانیک (حمله وحشت)
کامیار سنایی
مهارت های ارتباطی همسران
مارکوس کیوسی
نقش سلامت روان خانواده بر تاب آوری روانشناختی
سروش شاه بیک
آموزش مهارت های زندگی؛ ارتباط مؤثر
مجید همتی
راهنمای آکسفورد برای تمرین‌ های رفتاری در شناخت درمانی
جیمز بنت لوی
اختلال فشار روانی پس از سانحه (PTSD)
فاطمه زرگر
قدرت برنامه ریزی
برایان تریسی
مدلی برای راهنمایی معلمان در شناسایی و آموزش دانش‌آموزان مستعد در مدرسه
میراکا گروس
دانش تمرکز قدرتمند
پیتر هالینز
نگاهی بر ابعاد روان شناختی و سبک زندگی نسل Z
زهره نوری
مهارت های دهگانه زندگی
اعظم رسولی پرشکوه
آموزش مهارت های زندگی؛ مهارت حل مسئله و تصمیم گیری
مجید همتی
روان شناسی خودیار
رابرت داف
کتاب مرجع نوروسایکولوژی بالینی کودک
سسیل آر. رینالدز
فهم تیمز (TIMSS)
محرم آقازاده
روان شناسی خرد
رسول کرد نوقابی

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۶۵۳۹۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

یک کتاب کار خوب. با راهکارهای ساده ، به نظرم اگر نوجوان دارید این کتاب بهش هدیه بدین. حتما اثرات خوبی در زندگی او خواهد گذاشت.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان