دانلود و خرید کتاب آینده تو برایان دیوید جانسون ترجمه سیده ژاله موسوی نصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آینده تو

کتاب آینده تو با عنوان فرعی از ترس رها شو و آینده دلخواه خود را بساز نوشتۀ برایان دیوید جانسون و ترجمۀ سیده ژاله موسوی نصر است. این کتاب را انتشارات کهکشان دانش منتشر کرده است. این اثر اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ منتشر و به یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری تبدیل شد.

درباره کتاب آینده تو

اگر مانند بیشتر مردم هستید، احتمالاً از فکرکردن به آینده دچار استرس می‌شوید. قطعاً رؤیاهایی در سر دارید که دلتان می‌خواهد در چند ماه، سال یا چند دهة آینده به آن برسید. همة ما تصور منحصربه‌فردی از آیندة خودمان داریم. اما مسئلة مهم این است که در واقع ما نمی‌دانیم چه چیزی ممکن است در انتظار ما باشد. شاید تصویر ما از آینده خودمان یک فرد مسن باشد که در خیابان یک شهر دورافتاده و یا کنار دریا مشغول قدم‌زدن است. متأسفانه این دلهره بر نحوة تصمیم‌گیری امروز ما تأثیر می‌گذارد و شاید باعث شود یک زندگی پرحسرت و نامطلوب برای ما باقی بماند. تنها باید با نگاهی واقع‌بینانه و دانستن یک‌سری نکات پیش برویم تا «منِ بهتری» را در آینده بسازیم. شاید ما نیز از آن گروه افرادی باشیم که به سرنوشت عقیده دارند. برایان دیوید جانسون در کتاب آیندۀ تو به ما نشان می‌دهد که اعتقاد به سرنوشت در بهترین حالت نوعی تسلیم‌شدن و کنار آمدن است. هر آن چیزی که دربارة آینده به ما گفته‌اند، اشتباه است. چرا که ما قابلیت آن را دارید که سرنوشتی مطلوب برای خود رقم بزنید. وقت آن رسیده که با این کتاب همراه شوید و در طرز فکر خود تجدیدنظر کنید.

برایان دیوید جانسون برای نوشتن این کتاب سال‌های زیادی را صرف هدایت دولت‌ها، شرکت‌های و سازمان‌های متعدد کرده تا بتوانند گام در مسیر موفقیت بگذارند. برایان جانسون نه گوی جادویی دارد و نه می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند. بلکه روش‌های او کاملاً مبتنی بر علم است.

درباره برایان دیوید جانسون

برایان دیوید جانسون یکی از موفق‌ترین مربیان و نویسندگان حوزة خودیاری و موفقیت است. برایان دیوید جانسون به‌عنوان یک آینده‌پژوه با سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر همکاری دارد. این بدین معناست که او با استفاده از مطالعات می‌دانی قوم‌نگاری، تحقیقاتی در زمینة تاریخ، فرهنگ و حتی داستان‌های علمی - تخیلی نقشۀ راهی را از آینده ترسیم می‌کند.

برایان دیوید جانسون با نشریاتی همچون وال‌استریت ژورنال همکاری کرده و تاکنون بیش از چهل اختراع را به ثبت رسانده است. او پرفروش‌ترین نویسندۀ کتاب‌های علمی - تخیلی و واقعی لقب دارد و از آثارش استقبال گسترده صورت می‌گیرد.

خواندن کتاب آینده تو را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما جزو افرادی هستید که برای آینده‌تان نگران هستید و دوست دارید سرنوشت خوبی را برای خودتان رقم بزنید این کتاب برای شما مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب آینده تو

هیچ‌کس یک روز صبح بیدار شده و به این موضوع فکر نکرده است که: باید یک آینده‌پژوه را ببینم. وقتی اوضاع سخت می‌شود و سازمان برای کشف اقدامات بعدی خود به کمک نیاز دارد با من تماس می‌گیرد.

اگر در حال خواندن این کتاب هستید، امیدوارم وضعیت شما زیاد وخیم نباشد، ولی واضح است که نیاز به کمی توصیه در مورد آیندۀ خود، مرتبط با شغل یا امنیت یا اضطراب شما از فناوری، سیاست یا اقتصاد دارید. شاید نگران روابط خود با کودکان و والدین خود هستید. یا ترس از آینده دارید: همه‌گیری، جنگ، بیماری و البته مادر همه مشکلاتْ مرگ. من می‌توانم به شما کمک کنم. آینده را به شما نمی‌گویم، ولی می‌توانم روش کمک برای درک آن، شامل گام‌های مشخصی که باید به سمت آیندۀ دلخواه خود بردارید - یا حداقل کمی بهتر و کنترل‌شده‌تر از آنچه در پیش گرفته‌اید را به شما یاد دهم.

دشوارترین مرحله، برداشتن اولین گام است. می‌توانید به من اعتماد کنید. آسان نیست. ولی شما می‌توانید انجامش دهید. در مورد آینده، نگرانی وجود دارد. به زمان و انرژی‌ای که صرف نگرانی از چیزی که اتفاق نیفتاده و شاید هرگز اتفاق نیفتد می‌کنید فکر کنید. بهتر است این انرژی را صرف ساختن یک آیندۀ مثبت و ماندگار نمایید. حتی بعد از چندین سال آینده‌پژوهی، من هم گاهی اوقات نگران هستم و دلیل نوشتن این کتاب نیز همین است. برای توضیح منظورم، اجازه دهید دو تماس تلفنی اخیرم را تعریف کنم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱۷۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان