دانلود و خرید کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها تریشیا کاگرر ترجمه شراره صالحیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها اثر تریشیا کاگرر

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها

معرفی کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها

کتاب الکترونیکی «کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها» نوشتهٔ تریشیا کاگرر با ترجمهٔ شراره صالحیان در انتشارات کهکشان دانش چاپ شده است. تریشیا کاگرر در این کتاب به بررسی چالش‌هایی که زنان در حرفه و زندگی با آن‌ها مواجه هستند می‌پردازد و پیشنهاداتی برای غلبه بر این موانع ارائه می‌دهد.

درباره کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ها، با هدف ارائهٔ راهکارهای عملی به زنان جهت دستیابی به موفقیت در محیط کار و زندگی شخصی نوشته شده است. این کتاب مسیر زندگی و حرفه یک زن را با شناسایی کلمات کلیدی که می‌تواند او را در ایجاد زندگی موردنظر خود به جلو سوق دهد، دنبال می‌کند. این کلمات چالش‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند هم چیزهایی را که در درون شما ممکن است مانع شما باشد و هم چالش‌های بیرونی و همچنین استراتژی‌ها و بهترین شیوه‌ها را شناسایی کنید تا به شما در برنامه‌ریزی زندگی‌تان کمک کند.

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها شامل تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی است که زنان می‌توانند از آن‌ها برای بهبود مهارت‌های ارتباطی، تقویت اعتماد به نفس و مدیریت بهتر زمان استفاده کنند. همچنین، نویسنده به بررسی نقش زنان در محیط‌های حرفه‌ای و نحوهٔ استفاده از فرصت‌ها برای پیشرفت شغلی می‌پردازد. کتاب با استفاده از مثال‌ها و تجربیات واقعی به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با تغییرات کوچک در رفتار و گفتار خود، تأثیرات بزرگی در زندگی‌شان ایجاد کنند.

هر فصل داستان‌ها و توصیه‌های حکیمانه را ارائه می‌کند، و به دنبال آن استراتژی‌های موفقیت‌آمیز در مورد چگونگی مدیریت بهترین چالش‌های منحصربه‌فرد در مراحل مختلف زندگی یک زن که بر انتخاب‌های شخصی و شغلی او در طول مسیر تأثیر می‌گذارد، ارائه می‌شود.

کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای زنانی که به بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و شخصی خود علاقه‌مند هستند، مناسب است.

بخشی از کتاب کلمات جادویی برای موفقیت خانم ها

«برای کسی که در یک وضعیت وخیم یا یک رابطه بد گیر افتاده یا مشکلات مالی، بیماری یا مسئولیت‌های سنگین دارد، ایده فکرکردن به شادی و معنا در زندگی می‌تواند احساس بدی باشد. به گفته آبراهام مازلو، روان‌شناس انسان‌گرا، ما برای دستیابی به نیازهای خاصی عمل می‌کنیم. مازلو برای اولین‌بار مفهوم سلسله‌مراتب نیازها را در مقاله سال ۱۹۴۳ خود با عنوان "نظریه پویای انگیزه انسان" و کتاب بعدی‌اش انگیزه و شخصیت معرفی کرد. این سلسله‌مراتب نشان می‌دهد که افراد قبل از اینکه به سمت نیازهای پیشرفته‌تر حرکت کنند، برای برآوردن نیازهای اساسی انگیزه دارند. این هرمی است که در آن پایین‌ترین سطوح شامل اساسی‌ترین نیازها (غذا، آب، خواب و گرما) است درحالی‌که نیازهای پیچیده‌تر (ایمنی و امنیت) در سطوح پیشرفته قرار دارند. با درنظرگرفتن برخی از موقعیت‌های دشواری که زنان در آن قرار می‌گیرند، ایده اندیشیدن به ایجاد یک زندگی شاد با شرایط شخصی و دستیابی به موفقیت خودتعریف‌شده، می‌تواند تجملاتی یا نفرینی باشد که نمی‌توان آن را بسیار دردناک در نظر گرفت، زیرا چشم‌اندازی بسیار دور به نظر می‌رسد. بااین‌حال، واقعیت این است تا زمانی که به خودتان اجازه ندهید موفقیت خودتعریف‌شده را در نظر بگیرید، ممکن است فقط گیر بیفتید و وضعیت موجود را بپذیرید. موفقیت خودتعریف‌شده را می‌توان با استفاده از هشت استراتژی کلیدی به دست آورد:

قدردانی را حفظ کنید: امروز هر کجا که هستید، هر موقعیتی که دارید - مهم نیست چقدر غم‌انگیز است - با قدردانی از اینکه برای یک روز دیگر در این زمین هستید تا زندگی کنید بیدار شوید.»

نظرات کاربران

کاربر 7351268
۱۴۰۳/۰۳/۲۱

حس مان را به اشتراک گذاریم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۸۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان