دانلود کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر اثر استفان آر. کاوی

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر

کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر از استفان آر. کاوی و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر

در این خلاصه‌کتاب صوتی خواهیم شنید: عادات افراد تأثیرگذار و موفق را در خود به ‌وجود آورده و متفاوت باشید.

کتاب هفت عادت مردمان مؤثر مشهورترین اثر استفان کاوی است که به ۲۸ زبان دنیا ترجمه شده و بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته است.

این کتاب جزو کتاب‌های خودیاری به حساب می‌آید و مهم‌ترین تفاوت آن با سایر آثار مشابه در این است که مبنای علمی داشته و راهکارهایی واقعی برای رسیدن به موفقیت ارائه می‌کند.

دلیل پیدایش کتاب‌های خودیاری این است که برخی معتقدند اگر هر فردی اصول کلی زندگی، روان‌شناسی، رفتار و ارتباطات را یاد بگیرد و با خواسته‌ها، انتظارات و نقاط قوت و ضعف خویش تطبیق دهد، به احتمال زیاد می‌تواند زندگی موفق‌تری را تجربه کند.

به همین دلیل در اکثر کتاب‌های خودیاری، خواننده به مشارکت، تمرین، فکرکردن، خلوت‌کردن با خود، هدف‌گذاری و ارزیابی پیشرفت‌ تشویق می‌شود. به طور کلی در این کتاب‌ها به خواننده یادآوری می‌شود اولین کسی که می‌تواند زندگی او را بهتر کند، خود اوست.

کاوی اعتقاد دارد که قانون طبیعیِ کاشت، داشت و برداشت همواره صادق است؛ یعنی دانه‌های رشد، پیشرفت و موفقیت کاشته می‌شوند، از آن‌ها نگهداری می‌شود و به‌تدریج رشد می‌کنند تا در نهایت میوه ‌دهند. از همین رو در این کتاب به دنبال آن است که مخاطب، هفت عادت موفقیت را در خود بکارد و با پرورش آن‌ها به موفقیت دست یابد.

بنابراین می‌توان گفت کتاب هفت عادت مردمان مؤثر، راه‌حل میانبری برای رسیدن به موفقیت ندارد؛ بلکه این کتاب بر روی تغییرات ریشه‌ای و عمیق در فرد (که همان عادات فرد است) تمرکز دارد. این عادات افراد تأثیرگذار را از سایرین متمایز می‌سازند. به عنوان مثال، چرا در حالی ‌که اغلب افراد با شکست‌ها و بی‌هدفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، برخی دیگر در ساختن زندگی موفق و کامل تخصص دارند؟

جواب این سؤال بسیار ساده است؛ افراد موفق با ایجاد هفت عادت کلیدی در خود، بر افراد و دنیای اطرافشان تأثیر می‌گذارند. در ادامه به تشریح هرکدام این عادات می‌پردازیم، اما قبل از آن دو نکته مهم را توضیح می‌دهیم.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی هفت عادت مردمان مؤثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند از عادت انسان‌های موفق بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.



نظرات کاربران

کاربر 1436
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

درود بر شما واقعاً عالی، از هر نظر مخصوصاً گویندگی بسیار دلنشین و روان تأکید روی نکات مثبت و کلیدی انشاا... همیشه در این کار فرهنگی موفق و پیروز باشید به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتماً این کتاب را تهیه کنند

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان