لوگو طاقچه
نصب اپلیکیشن طاقچه پس از حذف از گوگل پلی

طاقچه‌تان به‌روز است؟!

351 بازدید

تیم فنی طاقچه همواره تلاش کرده تجربه‌ی کاربری لذت‌بخشی را برای کاربران این پلتفرم فراهم کند؛ از ارزیابی نیازهای کاربران گرفته تا برطرف‌کردن مشکلات و اضافه‌کردن امکانات جدید. در همین راستا، به‌روزرسانی‌هایی برای نسخه‌های متنوع اپلیکیشن انجام شده است؛ اما همچنان نسخه‌های قدیمی‌تر طاقچه درحال‌استفاده هستند و کاربران چنین نسخه‌هایی از امکانات تازه بی‌بهره مانده‌اند. بخشی از این کاربران، طاقچه را از طریق گوگل‌پلی نصب کرده‌اند و با تحریم گوگل برای اپ‌های ایرانی، نتوانسته‌اند از آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن باخبر شوند. اگر از آن دست کاربرانی هستید که اپلیکیشن طاقچه را از فروشگاه گوگل (google play) دریافت کرده‌اید، شاید لازم باشد برای دسترسی به امکانات جدید و تجربه‌ی بهتر، نسخه‌ی جدید را دوباره دانلود کنید. در این یادداشت توضیح داده‌ایم چه کسانی و چرا نیاز به نصب دوباره‌‌ی اپلیکیشن دارند و چطور این کار را انجام دهند.

چرا باید طاقچه را دوباره دانلود کنم؟

تحریم‌های گوگل برای اپ‌های ایرانی، سبب شد در سال ۱۴۰۱ طاقچه برای مدتی از گوگل‌پلی حذف شود. بلافاصله پس از حذف، با انجام مکاتباتی توانستیم به این فروشگاه بازگردیم. اما ورود دوباره به فروشگاه گوگل سبب می‌شود کاربرانی که پیش از حذف اپلیکیشن طاقچه از فروشگاه گوگل، طاقچه را از این فروشگاه دریافت کرده‌اند، نتوانند نسخه‌‌های جدید طاقچه‌ی خود را به‌روزرسانی کرده و از امکانات جدید طاقچه استفاده کنند.

بنابراین برای آن‌که بتوانید همواره طاقچه‌ی خود را به‌روزرسانی کنید و از امکانات نسخه‌های جدید طاقچه بهره ببرید، لازم است نسخه‌‌ی طاقچه‌ی خود را بررسی کنید و در صورت نیاز اپلیکیشن را دوباره از فروشگاه گوگل دریافت کنید.

چطور تشخیص بدهیم که لازم است طاقچه را دوباره دانلود کنیم یا نه؟

ابتدا وارد «حساب کاربری‌» خود در اپلیکیشن طاقچه شوید. در قسمت «تنظیمات» روبه‌روی عبارت «به‌روزرسانی» نسخه‌ی طاقچه‌ی خود را مشاهده و بررسی کنید. اگر دو رقم اول نسخه‌ی شما عددی کمتر از ۸۹ بود، مثلاً (۸.۸.۹.۲)، برای استفاده از امکانات تازه‌ی طاقچه، لازم است اپلیکیشن طاقچه را از گوشی‌تان حذف و آن را دوباره نصب کنید.

بررسی شماره نسخه اپلیکیشن طاقچه

چطور نسخه‌ی جدید طاقچه را دریافت کنیم؟

۱. وارد فروشگاه گوگل (google play) شوید و عبارت «طاقچه» را جستجو کنید.

۲. طاقچه را دانلود و نصب کنید.

۳. هنگام بازکردن نرم‌افزار مقابل عبارت «قبلاً حساب کاربری داشته‌ای!» روی کلمه‌ی «ورود» بزنید.

*در این بخش روی «ثبت‌نام» نزنید، زیرا این بخش برای کسانی است که اولین بار است طاقچه را نصب می‌کنند.

۴. شماره یا ایمیلی که با آن حساب کاربری دارید، وارد کنید.

۵. طاقچه‌‌ی قبلی خود را حذف کنید.

آیا با حذف طاقچه کتاب‌هایی که خریده‌ام حذف می‌شوند؟

خیر. کتاب‌های شما در حساب کاربری شما ذخیره می‌شوند. هر زمان با نام کاربری‌‌ای که در طاقچه ثبت‌نام کرده‌اید، وارد طاقچه شوید، می‌توانید کتاب‌هایتان را در بخش «کتاب‌های من» ببنید و نیازی به خرید دوباره‌ی آن‌ها ندارید. اما به دلیل حذف برنامه، لازم است که کتاب‌های خود را دوباره دانلود کنید.

دانلود نسخه‌ی جدید طاقچه چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین مزیت نسخه‌های آخر طاقچه این است که امکان شنیدن کتاب‌های صوتی در کتابخانه‌ی طاقچه بی‌نهایت فراهم شده است.

علاوه بر این، دریافت این نسخه به شما این امکان را می‌دهد که تنها با به‌روزرسانی طاقچه در فروشگاه گوگل، از تازه‌ترین نسخه‌های طاقچه باخبر شوید.

351 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه