لوگو طاقچه
چگونه از کد هدیه طاقچه استفاده کنیم

چگونه از کد هدیه در طاقچه استفاده کنیم؟

13,771 بازدید

طاقچه فروشگاه قانونی کتاب، مجله و روزنامه‌های الکترونیک است که امکان خرید و مطالعه آن‌ها را روی انواع گوشی‌های هوشمند و تبلت فراهم می‌کند. این اپلیکیشن در سیستم های عامل اندروید و iOS موبایل قابل نصب است و برای استفاده در کامپیوتر نیز نسخه‌ی ویندوز و نسخه‌ی تحت وب دارد.

در یادداشت بهترین هدیه کتاب توضیح دادیم که هدیه دادن کتاب‌های الکترونیک و صوتی چه مزیت‌هایی دارد و در یادداشت انتخاب بهترین کتاب برای هدیه توضیح دادیم که چطور می‌توانید کتاب مناسبی برای هدیه دادن پیدا کنید.

تعداد زیادی از کاربران طاقچه و همچنین سازمان‌ها و شرکت‌ها برای دوستان و کاربرانشان از طاقچه کد هدیه می‌گیرند. در این یادداشت توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید از کد هدیه استفاده کنید.

برای استفاده از کدهای هدیه در طاقچه لطفا مرحله‌های زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱. نصب طاقچه

اپلیکیشن طاقچه را روی موبایل یا کامپیوتر نصب کنید. با استفاده از دکمه‌ی زیر هم می‌توانید به صفحه‌ی دانلود و نصب طاقچه بروید.

۲. ایجاد حساب کاربری

هزاران کتاب، روزنامه و مجله به صورت رایگان در  «طاقچه» قرار گرفته‌اند. اما برای این‌که کتابی بخرید، لازم است ابتدا یک حساب کاربری بسازید. برای این کار در منوی اصلی اپلیکیشن به قسمت حساب کاربری بروید و با شماره موبایل/ایمیل‌تان ثبت‌نام کنید. سپس پیامک/ایمیلی از «طاقچه» به شما ارسال می‌شود. با وارد کردن کد پیامک شده یا کلیک روی لینک ایمیل شده، ثبت نام خود را تکمیل کرده و وارد حساب کاربری‌تان شوید. (ممکن است این ایمیل در بخش اسپم قرار بگیرد.)

۳. توضیح کتاب و نظرات کاربران

کتاب‌ها در «طاقچه» با توجه به موضوع، نحوه‌ی قرارگیری و اقبال مخاطب، دسته‌بندی و در لیست‌های متنوع مرتب می‌شوند. با انتخاب هر کتاب، صفحه‌ی اختصاصی آن شامل دکمه‌های خرید و دریافت، توضیحات بیشتر و نظرات دیگران باز می‌شود. برای هر کتاب غیررایگان هم یک «نمونه» شامل چند صفحه‌ی ابتدایی قرار داده شده تا با مطالعه‌ی آن از خریدش مطمئن شوید.

۴. کتابخانه

کتاب‌های خریده شده در کتابخانه‌ی «طاقچه» قرار می‌گیرند؛ پس از آن هر کجا که باشید بدون نیاز به اینترنت به راحتی می‌توانید آنها را بخوانید. برای خرید کتاب باید حساب کاربری داشته باشید. کتاب‌های خریده شده مختص همان حساب کاربری خریدار خواهند بود، ضمن اینکه هر حساب کاربری می‌تواند همزمان در سه دستگاه فعال باشد. این کتاب‌ها برای همیشه در آرشیو حساب کاربری شما در سرور مرکزی محفوظ خواهند بود و در صورت پاک‌سازی یا تعویض دستگاه، می‌توانید بدون نیاز به پرداخت دوباره‌ی وجه، باز هم آن ها را دریافت کنید.

۵. کتاب‌خوانی راحت

کتابخوان «طاقچه» از دو فرمت epub و pdf پشتیبانی می‌کند. هدف این است تا همه‌ی کتاب‌ها با فرمت استاندارد epub ارائه شوند، مگر در مواردی که محتوای کتاب الزاما فرمت pdf را بطلبد. در فرمت epub شما به راحتی می‌توانید اندازه‌ی حروف را درشت‌تر یا ریزتر، فاصله‌ی خطوط را بیشتر یا کمتر و نوع قلم را انتخاب کنید. طراحی این کتابخوان کاملاً کاربردی بوده و در آن از گنجاندن امکانات بیهوده و دکمه‌های متعددی که حاصلی جز کندی و سردرگمی ندارند، اجتناب شده است.

۶. راهنمای استفاده از کارت هدیه  ( افزایش اعتبار کیف‌پول طاقچه )

پس از ورود به حساب کاربری، در منوی اصلی اپلیکیشن، ابتدا گزینه‌ی «حساب کاربری» را انتخاب کنید، سپس دکمه‌ی «افزایش اعتبار» را بزنید، کد درج شده در پشت کارت را در قسمت مربوطه وارد کنید. یا هنگام خرید، در بخش «افزایش موجودی کیف پول» می‌توانید از کد هدیه خود استفاده کنید. در هر دو روش، مبلغ کارت هدیه به کیف پول شما اضافه می‌شود.

کاربران آی.اُ.اس می‌بایست این کار را از طریق وب‌سایت طاقچه انجام دهند.

۷. راهنمای استفاده از کارت هدیه  ( تخفیف کتاب )

در صورتی که کد تخفیفی برای خرید یک کتاب دارید، باید کد خود را در هنگام خرید کتاب مربوطه اعمال کنید. برای این کار روی دکمه نسخه‌ی کامل در صفحه‌ی جزئیات کتاب کلیک کنید و قبل از اینکه وارد درگاه بانک شوید، کد خود را در قسمت «کد تخفیف یا هدیه دارم» وارد کنید و دکمه‌ی ثبت را فشار دهید.

۸-راهنمای استفاده از کد تخفیف اشتراک

در صورتی که کد تخفیفی برای یکی از بازه‌های زمانی اشتراک(یکماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یکساله) دارید، هنگام خرید یا تمدید اشتراک گزینه “کد تخفیف یا هدیه دارم” را انتخاب کنید.

13,771 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
1 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
15 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه