لوگو طاقچه
کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی هدیه بدهید

بهترین هدیه کتاب

14,944 بازدید

شاید تا قبل از دوران شیوع کرونا و شروع قرنطینه خانگی، حرف از هدیه دادن کتاب به صورت مجازی می‌زدیم، فریاد اعتراض همه بر می‌آمد، اما حالا این نوع از هدیه دادن مجازی برای همه‌ی ما کمی بیشتر جا افتاده است. اما هدیه دادن کتاب به این شیوه محدود به دوران فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه نیست. همه‌ی ما می‌توانیم در زمان‌های خاصی از این شیوه هدیه دادن استفاده کنیم و دوستان و اطرافیانمان را غافلگیر کنیم. در ادامه‌ی این یادداشت دلیل‌هایی برای انتخاب این شیوه می‌گوییم. ولی پیشنهاد می‌کنیم شما هم دلیل‌های شخصی‌تان را درباره‌ی هدیه‌های مجازی از جمله کتاب الکترونیکی و صوتی بگویید. 

هدیه دادن کتاب الکترونیکی و صوتی چه مزایایی دارد؟

شما را ورشکست نمی‌کند!

قیمت کتاب الکترونیکی و صوتی نسبت به ارزشی که دارد بسیار مناسب است. شما با ۱۰ هزار تومان و یا حتی کمتر، می‌توانید کتاب‌های خوبی برای هدیه دادن انتخاب کنید.

برای هر سن و جنسیتی مناسب است

یکی از خوبی‌های کتاب این است که زنانه مردانه ندارد و برای سن‌های مختلف می‌شود انتخاب‌های متفاوتی داشت. حتی برای کودکانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند، کتاب صوتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

همیشه و همه‌جا در دسترس است

نیازی نیست، نصف شهر را برای پیدا کردنش زیرپا بگذارید. هر جایی که باشید و در هر لحظه می‌توانید کتاب‌الکترونیکی و صوتی را برای هدیه دادن انتخاب کنید. 

ارسال رایگان به همه‌جا

مرزها و فاصله‌ها محدودیتی ایجاد نمی‌کنند و می‌توانید تنها با چند کلیک، هدیه‌تان را در سریع‌ترین زمان ممکن به دورترین فاصله‌ها ارسال کنید.

حامی محیط‌زیست

برای تولید روزنامه و کاغذ چاپی، هر ساله ۱۲۵ میلیون درخت قطع می‌شود که این کار ۴۴ میلیون تن دی‌اکسیدکربن را افزایش می‌دهد. با جایگزین کردن کتاب‌الکترونیکی و صوتی می‌توانیم به حفظ محیط‌زیست کمک کنیم.  

کتاب باعث خوشحالی سلول‌های مغزی می‌شود

چه کتاب‌ها را به قصد آموختن بخوانید و چه به قصد لذت بردن، خواندن کتاب اثر مفیدی روی مغز شما می‌‌‌‌گذارد.

چه کتابی را برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟

یک بار که وارد یک کتابفروشی شدم، در میز جلوی در ورودی جایگاهی درست کرده بودند به اسم «کتاب‌های کادویی»! کتاب‌هایی که جلد چرمی و گالینگور داشتند بعضی‌هاشان داخل یک قاب فلزی آن‌چنانی بودند. تازه چند وقت پیش هم شکل جدیدی از کتاب‌ها با عنوان «کتاب دکوری» مد شده بود. کتاب‌هایی که داخلشان پوک است، ولی از بیرون جلد زیبایی دارند؛ مناسب برای تزئین کتابخانه.

اما اگر بخواهید کتاب را به صورت مجازی هدیه دهید، باید تمرکز اصلی شما روی موضوع و محتوای کتاب باشد. اگر نام کتابی را که دوست دارید هدیه دهید، می‌دانید، که چه بهتر. اما اگر کتاب خاصی مد نظر شما نیست، پیشنهاد ما این است که یادداشت «راهنمای انتخاب بهترین کتاب برای هدیه دادن» را بخوانید. در این یادداشت به کمک یک اینفوگرافیک سعی کردیم کتاب‌های مناسبی برای هدیه دادن معرفی کنیم. 

چگونه در طاقچه کتاب هدیه دهیم؟ 

برای هدیه دادن کتاب کافی است به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید: 

۱- کتاب مناسب را انتخاب کنید. فرمت کتاب را بررسی کنید. مثلا اگر قصد خرید کتاب صوتی دارید، حواستان باشد نسخه‌ی الکترونیکی را به جای صوتی انتخاب نکنید. همچنین از بین فرمت‌های کتاب الکترونیکی حواستان به ایپاب بودن و یا پی‌دی‌اف بودن آن باشد. اگر تفاوت این دو فرمت را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «کتاب الکترونیکی چیست؟» را بخوانید. 

۲- آیکون «جعبه کادویی» را در صفحه‌ی جزئیات کتاب انتخاب کنید. سپس پیغامی که ظاهر می‌شود را بخوانید. دلیل این پیغام این است که خیلی‌ها تصور می‌کنند بعد از خرید کتاب به صورت هدیه فایلی دریافت می‌کنند که باید برای دوستشان ارسال کنند. همچنین گاهی تصور می‌کنند، دوستشان برای مطالعه یا گوش دادن به کتاب نیازی به نصب اپلیکیشن طاقچه ندارد. 

۳- وارد صفحه‌ی تایید پرداخت می‌شوید. در این قسمت اگر کد تخفیفی دارید، می‌توانید استفاده کنید. 

۴- پس از انتخاب گزینه پرداخت، وارد صفحه‌ی بانک می‌شوید. البته اگر کیف پول شما شارژ داشته باشد، می‌توانید از گزینه پرداخت از کیف پول انتخاب کنید. 

۵- پس از پرداخت وارد صفحه‌ای می‌شوید که شماره پیگیری خرید شما را نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد صبر کنید تا به صورت خودکار وارد صفحه‌ی ارسال لینک شوید. لطفا در این مرحله کمی صبر کنید تا این فرایند انجام شود. 

۶- وارد صفحه‌ی ارسال لینک شوید. لینک را برای دوستتان در یکی از ابزارهای پیام‌رسان ارسال کنید. اگر به هر دلیلی از این لینک نتوانستید استفاده کنید، نگران نباشید. از طریق یکی از راه‌های زیر می‌توانید لینک هدیه را پیدا کنید: 

اگر با شماره تلفنتان حساب کاربری ساخته‌اید، لینک هدیه برای شما از طرف طاقچه پیامک می‌شود. 

اگر با ایمیلتان حساب کاربری ساخته‌اید، این لینک از طرف طاقچه برای شما ارسال می‌شود. 

کارهایی که شما نیاز است انجام دهید، تمام شد. از اینجا به بعد نوبت دوست شماست. 

چگونه در طاقچه اشتراک بی‌نهایت هدیه دهیم؟ 

برای هدیه دادن اشتراک کافی است به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید: 

۱- از سایت یا اپلیکیشن طاقچه قسمت «اشتراک بی‌نهایت» را انتخاب کنید.

۲- از بین طرح‌های «اشتراک بی‌نهایت برای هدیه» یک طرح را انتخاب کنید.

۳- از بین کارت‌های دیجیتال، یک کارت را انتخاب کنید و گزینه «ادامه‌ی خرید» را بزنید.

دقت کنید که کارت‌های هدیهٔ اشتراک، دیجیتال‌اند. بعد از خرید، لینک اشتراک را دریافت می‌کنی و می‌توانی آن را برای فرد موردنظرت بفرستی.

۴- وارد صفحه‌ی تایید پرداخت می‌شوید. در این قسمت اگر کد تخفیفی دارید، می‌توانید استفاده کنید. 

۵- پس از انتخاب گزینه پرداخت، وارد صفحه‌ی بانک می‌شوید. البته اگر کیف پول شما شارژ داشته باشد، می‌توانید از گزینه پرداخت از کیف پول انتخاب کنید. 

۶- پس از پرداخت وارد صفحه‌ای می‌شوید که شماره پیگیری خرید شما را نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد صبر کنید تا به صورت خودکار وارد صفحه‌ی ارسال لینک شوید. لطفا در این مرحله کمی صبر کنید تا این فرایند انجام شود. 

۷- وارد صفحه‌ی ارسال لینک شوید. لینک را برای دوستتان در یکی از پیام‌رسان ارسال کنید.

چگونه از کتابی که هدیه گرفته‌ام استفاده کنم؟ 

برای استفاده از هدیه‌تان لازم است به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید: 

۱- وارد لینک هدیه‌ای که دریافت کرده‌اید، شوید. 

۲- شماره تلفن و یا ایمیلی که حساب کاری طاقچه‌تان را با آن ساختید وارد کنید. اگر پیش از این در طاقچه حساب کاربری نداشتید، لطفا ابتدا حساب کاربری بسازید و دوباره وارد لینک هدیه شوید. 

۳- پس از آن کتاب وارد کتابخانه‌تان می‌شود. برای مطالعه کتاب کافی است، وارد اپلیکیشن و یا سایت طاقچه شوید و سپس به قسمت «کتاب‌های من» بروید. کتابی که هدیه گرفتید آنجاست.

همه‌ی مراحلی که توضیح دادیم در ویدیو زیر هم قابل مشاهده است. 

اگر تعداد زیادی کتاب بخواهم هدیه دهم، راه دیگری وجود دارد؟ 

بله! برای این کار کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. اسم و مشخصات کتاب و تعدادی که نیاز دارید بگویید، همکاران ما برای شما کدهای هدیه‌ای تهیه می‌کنند که می‌توانید برای دیگران ارسال کنید. همچنین در این حالت می‌توانید به جای کتاب، محصولات دیگری هم هدیه دهید. مثلا طاقچه بی‌نهایت و یا اعتبار کیف پول طاقچه. پیشنهاد می‌کنیم برای این کار با همکاران ما تماس بگیرید تا آن‌ها شما را راهنمایی کنند. شماره‌ی تماس:

۰۲۱-۹۱۰۷۱۰۰۱ بخش فروش سازمانی و همکاری‌ها

14,944 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
4.5 2 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
44 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه