لوگو طاقچه
معرفی کتاب های فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین ، واعظی که خیلی‌ها را مجذوب خود کرد

8,917 بازدید

فلورانس اسکاول شین را در ایران با کتاب محبوب چهار اثر می‌شناسند. کتابی که ممکن است بتواند تفکر شما را نسبت به دنیای پیرامونتان تغییر دهد و کاری کند که زندگی بیش از پیش به مذاقتان خوش بیاید. او با زبانی ساده و صمیمی حرف می‌زند و همین باعث می‌شود که کتاب را زمین نگذارید. اما بگذارید کمی به عقب برگردیم. نگاهی به زندگی این زن توانا در سخنوری بیندازیم و بعد چند کتاب‌ هم‌سبک آثار او را ورق بزنیم.

معلم هنر و عرفان

فلورانس اسکاول‌شین، ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد. فلورانس دختر هنرمندی بود که کارش تصویرگری برای کتاب‌ها و مجلات بود. نقاشی می‌کرد و زندگی‌اش را با هنر پیش می‌برد. اما آشنایی او با عرفان نوظهور «اندیشه نو» نقطه عطف زندگی او بود. او از میانه عمرش با این اندیشه آشنا شد و از همین طریق توانست زندگی خودش را متحول کند. در حقیقت این آشنایی راه‌گشای او برای تدریس دانش الهی بود. مسیری که او آموخت، توانست زندگی انسان‌های بسیاری را در سراسر جهان نجات دهد و گره‌گشای مشکلات و دشواری‌های زندگی مردم باشد.

سادگی و صمیمیت

چه چیزی در کلام او وجود داشت که توانست او را به یکی از نویسندگان مشهور و تاثیرگذار دنیا بدل کند؟ زبان ساده و صمیمی او دلیلی بود که مردم به سمت او، گفته‌ها و نوشته‌هایش جذب شوند. لحن بی‌تکلف و شوخ طبعی او دلیل دیگری بود که مردم را به سمت خود می‌کشید اما از همه مهمتر، او خودش بود. معنویت و روحانیت خاصی که در وجود او بود، در برخوردهای ساده و گفتگوهای روزانه با دیگران، به آرامشی بدل می‌شد که به طرف مقابل هم منتقل می‌شد. فلورانس اسکاول‌شین در آثارش هم همینگونه است. با زبان ساده از معنویت دعوت می‌کند تا به درون زندگی ما جاری شود و آرامش را همراه خود بیاورد.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

نویسنده: فلورانس اسکاول شین

انتشارات طاهریان

اطلاعات بیشتر و خرید

نام این کتاب، چهار اثر است. چهار کتاب جذاب و خواندنی که می‌توانند به شما کمک کنند تا نگاه تازه‌ای به دنیای دور و برتان بیندازید و بیاموزید که زندگی یک مبارزه نیست. بلکه یک بازی است که باید از آن لذت برد. با شناختن ترس‌هایمان می‌توانیم محدودیت‌های زندگی‌مان را کنار بزنیم و با قدرتی که در کلام ما نهفته است می‌توان برنده این بازی باشیم.

اگر از آن دسته افرادی هستید که شنیدن کتاب‌ها را ترجیح می‌دهند پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی چهار اثر فلورانس اسکاول شین را بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را بشنوید.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین فلورانس اسکاول شین

گوینده: عاطفه رضوی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

کتاب‌های این مجموعه را می‌توانید به صورت جداگانه هم تهیه کنید.

بازی زندگی

بازی زندگی

نویسنده: فلورانس اسکاول شین

مترجم: فاطمه باغستانی

انتشارات نسل نواندیش

اطلاعات بیشتر و خرید

بیاید فکر کنیم زندگی مثل یک بوم خالی است. زندگی را میدان جنگ نبینیم و در عوض به فکر آن باشیم که با خیالات و خلاقیتمان آن را به دلخواه خودمان در آوریم. قوه تخیلمان می‌تواند ما را به ثروت، سلامتی، روزی، عشق و … برساند. این پیام اصلی این اثر است. زندگی مانند یک بازی است و می‌توانیم آن را همانطور که خودمان دوست داریم، به پیش ببریم.

کلام تو عصای معجزه‌گر تو است

ما با یک چوب جادویی می‌توانیم زندگی‌مان را به آن چیزی تبدیل کنیم که همیشه می‌خواستیم. این چوب جادویی، کلام ما است. اسکاول‌شین معتقد است که با بیان و تکرار عبارات تاکیدی در هر روز می‌توانیم معجزه قدرت کلمات بر زندگی را ببینیم.

در مخفی توفیق

همه ما در زندگی محدودیت‌هایی داریم. محدودیت‌هایی که می‌توانند مانع پیشرفت ما بشوند. اما اگر روزی راهی برایمان باز شود که بتوانیم تمام این محدودیت‌ها را برداریم، آیا حاضریم تن به این کار بدهیم؟ بسیاری از این محدودیت‌ها، ناشی از ترس‌های ما است. ترس‌هایی که در ذهن ما جای گرفته‌اند و البته در پس هر کدام، حرفی برای شنیدن هست.

نفوذ کلام

تبدیل کردن آرزوها به واقعیت، شاید کاری باشد که از نظر ما تنها یک جادوگر از پس آن برمی‌آید. اما فلورانس اسکاول‌شین معتقد است که این کلام ما است که جادو می‌آفریند. به صدایی که رویاها و آرزوهایتان را تحقیر یا تخریب می‌کند، گوش نکنید، گوشتان را بدهید به آن‌هایی که جادو بلدند. اگر نمی‌دانید چطور چنین چیزی ممکن است، کتاب‌های اسکاول‌شین را بخوانید.

کتاب‌های مشابه کتاب‌های فلورانس اسکاول شین

نویسندگان بسیاری بعد از او تلاش کردند تا آثاری خواندنی و در خور توجه خلق کنند. این چند اثر می‌توانند بهترین نمونه‌های این مجموعه باشند.

شفای زندگی

شفای زندگی

نویسنده: لوئیز ال. هی

مترجم: سمانه فلاح

انتشارات طاهریان

اطلاعات بیشتر و خرید

یکی از کسانی که توانست با استفاده از گفته‌ها و آموزه‌های فلورانس اسکاول‌شین زندگی‌اش را تغییر دهد، لوئیز هی بود. لوئیز هی کودکی سختی داشت. خشونت خانگی، تجاوز، بارداری در سن نوجوانی، ترک تحصیل و … همه و همه می‌توانست یک انسان را از پا دربیاورد. اما لوئیز هی با اندیشه نو و آموزه‌های اسکاول‌شین آشنا شد. او تصمیم گرفت تا آن را باور کند و به همین ترتیب، تحقیقاتش را آغاز کرد. تحقیقاتی که در نهایت به نوشتن کتاب شفای زندگی منجر شد.

شفای زندگی به تاثیر احساسات و حالات روحی بر سلامت فیزیکی بدن می‌پردازد. نمونه خوبی از تاثیرگذاری این کتاب، خود لوئیز هی است که توانست با سرطان بجنگد و آن را از بدنش بیرون کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با تغییر سبک زندگی، سلامتتان را به دست آورید.

بنویس تا اتفاق بیفتد

بنویس تا اتفاق بیفتد

نویسنده: هنریت آن کلاوسر

مترجم: پرستو عوض‌زاده

انتشارات شبگون

اطلاعات بیشتر و خرید

«اگر بدانید چه می‌خواهید، آن را به دست می‌آورید» این جمله محبوب و مشهور این کتاب است. به نظر می‌رسد دست‌یابی به خواسته‌ها و اهداف در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، بسیار سخت باشد. اما از طرف دیگر همیشه افرادی را می‌بینیم که به راحتی به آنچه که می‌خواهند می‌رسند. شاید بد نباشد اگر این سوال را از خودمان بپرسیم که آن‌ها چگونه موفق شده‌اند؟ هنریت آنه کلاوسر معتقد است اولین قدم شناخت اهداف و نوشتن آن‌ها است. این کتاب تمرین‌های جذابی دارد که به شما کمک می‌کند در راه رسیدن به اهدافتان قدم بردارید.

جادوی فکر بزرگ

جادوی فکر بزرگ

نویسنده: دیوید جِی. شوارتز

مترجم: مهین خالصی

انتشارات نسل نواندیش

اطلاعات بیشتر و خرید

فکر بزرگ چگونه می‌تواند زندگی ما را متحول کند؟ همه ما اهداف و رویاهای بزرگی در سر داریم اما مشکل از جایی شروع می‌شود که که افکارمان محدود و کوچک مانده است. این موضوع می‌تواند ما را به عقب براند. اما راه‌حل این است که یاد بگیریم افکارمان را گسترش بدهیم. دیوید شوارتز در کتاب جادوی فکر بزرگ در کنار ما است تا به ما بیاموزد چگونه ترس‌ها را کنار بزنیم، چگونه بزرگ فکر کنیم و چگونه شکست‌ها را به پیروزی تبدیل کنیم.

کلام آخر

دنیای ما می‌تواند بسیار کوچک باشد. اما می‌تواند رشد کند و آنقدر بزرگ شود که پذیرای افکار، اندیشه‌ها و احساسات مختلف باشد. هیچکس در دنیا نیست که از موفقیت فراری باشد. مشکل شاید ترس‌هایی هستند که ما را به عقب می‌رانند. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا صدای این ترس‌ها را بشنوید و آن‌ها را در کنترل خود درآورید.

8,917 بازدید
برچسب ها

Avatar

صدف کاظمی


اشتراک گذاری یادداشت
3.8 5 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
6 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه