دانلود و خرید کتاب مهارت‌های اندیشیدن جان باترورث ترجمه علیرضا مهدوی خانقاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهارت‌های اندیشیدن

کتاب مهارت‌های اندیشیدن نوشته جان باتروث و کئوف ثوایتز است با ترجمه علیرضا مهدوی خانقاه و ناصر پورصادق منتشر شده است. این کتاب از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه دفاع ملی است.

درباره کتاب مهارت‌های اندیشیدن

موضوع کتاب حاضر «تفکر» است، اما هر تفکری را شامل نمی‌شود. این کتاب در مورد تفکر آگاهانه‌ خوب یا بد است. اغلب اوقات ما آگاهانه تفکر نمی‌کنیم یا آگاهی ما از آن محدود است و تنها به تفکر مشغولیم. می‌توانید بگویید که ما بدون اندیشیدن، تفکر می‌کنیم! اگر از من بپرسند که قهوه میل دارم یا چای، مهارت خوبی برای پاسخ مناسب ندارم. همچنین اگر از من یک سؤال واقعی بپرسند و پاسخ را بدانم، مهارتی برای ارائه آن ندارم. بیان یک اولویت یا حقیقت به‌ تنهایی مهارت اندیشیدن به شمار نمی‌رود. 

اين دانشگاه و پژوهشگاه از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصه مسائل راهبردی اسـت که از بدو تشکیل و راه‌اندازی آن، پـس از پیـروزی انقلاب اسلامی، در صحنه آموزش مسائل دفاعی- امنیتی و متناسـب بـا اهـداف جمهـوری اسلامی در سطوح مديران عالی کشوری و لشکری پیش‌قدم بوده است. این پژوهشگاه وظیفـه اصلی خـود را آموزش فرماندهان و مديران عالی‌رتبه کشور قرار داده است.

در همین راستا بیشتر کتاب‌های منتشر شده در مرکز انتشارات راهبردی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در سه حوزه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی‌اند و نگاهی پژوهشی و عمقی به مسائل کشوری، منطقه‌ای و جهانی دارند.

کتاب الگوی راهبردی سنجش قدرت هوایی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای موازنه‌ی تأثیر بر دشمنان نیز یکی از کتاب‌های این انتشارات است که می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پژوهشگران و متخصصان حوزه مسائل راهبردی قرار دهد.

خواندن کتاب مهارت‌های اندیشیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه مسائل راهبردی و امنیت ملی و دفاع ملی 


نظرات کاربران

بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

یکی از بهترین و جدیدترین کتاب‌های ترجمه شده در زمینه آموزش مهارت‌های اندیشیدن و استدلال و تفکر نقاد، که من نمی‌دونم چرا هیچ جا گیر نمیاد؟؟؟؟ انتشارات وزارت دفاع و بعنوان کتاب درسی دانشگاهی، اما هیچ جایی گیر نمیاد، بخدا این کتاب

- بیشتر
Ghazalsdi
۱۳۹۹/۰۴/۲۶

چرا فایل epub کتاب رو نمیذارید؟ pdf خوندن سخته خیلی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴۳ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان