دانلود رایگان کتاب مدیریت راهبردی از منظر سیره‌ی شهدا عباس چهاردولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت راهبردی از منظر سیره‌ی شهدا اثر عباس چهاردولی

کتاب مدیریت راهبردی از منظر سیره‌ی شهدا

معرفی کتاب مدیریت راهبردی از منظر سیره‌ی شهدا

جهان‌بینی مادی منحصر به جهان ماده می‌باشد ولی در جهان‌بینی اسلامی، هم این جهان و هم آخرت مورد توجه است. در جهان‌بینی اسلامی هدف صرفاً تولید بیشتر نیست بلکه هدف نهایی تعالی انسان و رسیدن او به جایگاه خلیفه خدا بر روی زمین می‌باشد. این تفاوت در جهان‌بینی از تمایزات مدیریت اسلامی با مدیریت غربی می‌باشد که هر یک از این دو دیدگاه معیارهای سنجش خاص خود را دارند.

از مهمترین مؤلفه‌های بوجود آورنده مشکلات جوامع امروزی، دیدگاه مدیران غربی است که فقط به دنبال کسب منافع بیشتر بدون در نظر گرفتن مسائل اجتماعی و اخلاقی هستند. در همین زمان با توجه به گسترش شبکه‌های ارتباط جمعی و آشنائی سایر ملل با دین اسلام، بویژه اصول اولیه و بنیادین این دین باعث جذب و گسترش روزافزون اسلام به عنوان یک دین جامع و در بر‌گیرنده ی همه ی مسائل اجتماعی در اقصی نقاط جهان گردیده است و در حال حاضر یکی از مهمترین موضوعاتی که ذهن اندیشمندان و پژوهشگران بدان معطوف گردیده مدیریت از دیدگاه اسلام می‌باشد.

بدون‌شک یکی از راهکارها و راهبردها جهت دستیابی به سیره مدیریتی الگو راه و منش مدیریتی شهداست بدیهی است ملت ما امروز با داشتن مفاخر همچون شهدا در تدوین الگوی مدیریتی، نیازمند مبانی تئوریک متناسب با تحول، از دیگران نیست. خروجی‌های راهبردی مدیریت اسلامی با تکیه بر سیره مدیریتی شهدا که با فرهنگ ایرانی اسلامی ما سازگار است قابل ارائه به تمامی مجامع علمی دنیا نیز خواهد بود.

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۹۵۱۳۹
۱۳۹۹/۰۳/۲۴

بسیارعالی بود،خداخیرتون بده

مجنون حسین (ع)
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

عالیییی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
رایگان