دانلود و خرید کتاب ذهن بی‌حصار، عبور از مرزها برای پیشرفت و کشف سرزمین‌های جدید مجتبی لشکربلوکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن بی‌حصار، عبور از مرزها برای پیشرفت و کشف سرزمین‌های جدید اثر مجتبی لشکربلوکی

کتاب ذهن بی‌حصار، عبور از مرزها برای پیشرفت و کشف سرزمین‌های جدید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ذهن بی‌حصار، عبور از مرزها برای پیشرفت و کشف سرزمین‌های جدید

«ذهن بی‌حصار» کتابی درباره موفقیت و پیشرفت در زندگی امروزی، نوشته مجتبی لشکربلوکی است.

او در این اثر با زبانی روان، جملاتی کوتاه و بیانی قابل درک درباره عناصر موفقیت و پیشرفت در زندگی مدرن امروزی نوشته است.

در سی و سه فصل این کتاب شما با سی و سه عنصر موثر در پیشرفت و موفقیت در تمامی ابعاد زندگی آشنا می‌شوید. درباره ترک تنبلی می‌خوانید، درباره سرمایه‌گذاری نکات جدیدی یادمی‌گیرید، با اصول روانشناسانه موفقیت آشنا می‌شوید و چندین و چند نکته مهم دیگر.

اگر تابه حال برنامه‌ای برای زندگی، کار و آینده خود نداشته‌اید، بیش از این دست روی دست نگذارید و با دنبال کردن اصول ساده این کتاب، فصل جدیدی در زندگی‌تان آغاز کنید.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۹/۰۵/۲۹

فوق العاده کتاب جالب و کاربردی هست...مخصوصا برای کشور ما ، راهکارهایی که در این کتاب ارائه شده اگه توسط هرکدوم از ما خونده و اجرا بشه مطمئنا جلوی حماقت های اجتماعی گرفته میشه .

Vahid Abed
۱۳۹۸/۰۳/۲۶

کتاب عالی نوشته شده. ساده کاربردی و قابل فهم هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند لطفاً سایر کتابهای نویسنده محترم را هم موجودکنید.

soroushams
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

۱۰ درصد : متن بسیار کاربردی هست و دقیقا مطالبی هست که من با هزینه کردن عمر و تجربه بهش رسیدم تا اینجای کتاب و واقعا ارزش مطالعه داره ۳۰ درصد : متن بسیار روان نوشته شده و ریز نکته های

- بیشتر
باشگاه تلنت ها
۱۳۹۹/۰۷/۱۶

به جرئت میتونم بگم جزو یه درصد کتابای خیلی تاثیرگذاریه که خوندم. اگر خیلی اهل کتاب خوندن نیستین و میخواین با شروع یه کتاب جذاب و کاربردی به کتاب خوندن علاقه مند بشین این کتاب رو خیلی توصیه میکنم. متن

- بیشتر
fz
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

به معنای واقعی ذهن بی حصار....

keep
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

مختصر، مفید، بی حرف اضافه و کمک کننده👍

کتاب بسیار تاثیرگذار و مفیدی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۳

کتاب بسیار مفید و تاثیرگذاری بود به نظرم نکاتی داشت که لازم هست هر کسی در زندگی بدان ها عمل کند تا بهتر زندگی کند.

علیرضا دولتی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

سراسر این کتاب پر از درس و نکات خوبی برای پیشرفت و توسعه در زندگی است به طوری که تمام سطور و خط های آن نیاز به هایلایت و توجه بیش از اندازه است... کتابی که خالی بودن جایش در

- بیشتر
سیما
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

خیلی خوب نوشته شده و نکات کاربردی خوبی داره .نفهمیدم کی تموم شد🙂

کاربر 7121594
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

واقعا کتاب بی نظیری است مانند همه کتابهای دیگر ایشون حتما مطالعه کنید از جنبه های اقتصادی، استراتژیک، دید خیلی خوبی به خواننده میدهد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵۸)
بلکه جامعهٔ احمق جامعه‌ای است که آنان که می‌فهمند سکوت می‌کنند و یا به سکوت کشیده می‌شوند.
radmehr
باید یک‌بار به خاطر همه‌چیز گریه کرد، آن‌قدر که اشک‌ها خشک شوند؛ باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد؛ باید پاها را حرکت داد و همه‌چیز را از نو شروع کرد.
fatima
خداوند از روح خود در نفس ما دمیده است و او بی‌پایان است. لذا همه ما یکتا و ویژه آفریده شده‌ایم.
.
حال اگر بغل‌دستی شما چند پاپ کورن از ظرف شما برداشت، شما خشمگین می‌شوید و وحشیانه به سمت او حمله می‌کنید؟ باز هم نه! حکایت یک وان حمام پر از پاپ کورن حکایت زندگی و کسب‌وکار و فرصت‌های پیش روی ماست. اگر این‌گونه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های دنیا نگاه کنیم، متوجه می‌شویم: دستاوردها و موفقیت‌های دیگران مساوی با شکست ما نیست. پاپ کورن‌های زیاد دیگری برای ما وجود دارد. دیگر توان و انرژی درونی محدود ما صرف رقابت، حسادت، زیرآب‌زنی و تنفر از رقبا نخواهد شد. اگر فرصتی را از دست دادیم، دنیا برای ما به پایان نمی‌رسد. فرصت‌های بی‌شمار دیگری وجود دارند که می‌توانیم به آن‌ها بپردازیم. اگر نگاه پاپ کورنی نداشته باشیم، وقتی پیش روی ما دری بسته می‌شود آن‌قدر به آن در بسته چشم می‌دوزیم که صدها درب گشودهٔ پیش رویمان را نمی‌بینیم.
هدی✌
فرض کنید کسی که قولش صادق است به شما بگوید تنها یک سال تا پایان عمرتان باقی مانده است و شما هم باور کنید، حال در این یک سال به سراغ چه کاری می‌روید؟ خُب بعد این یک سال را کمتر بکنید؛ مثلاً شش ماه، همین‌طور کمتر تا ۲۴ ساعت، ببینید در این فرصت دست به چه کاری می‌زنید؟ کارهایی که به نظرتان می‌آید در آن ۲۴ ساعت انجام دهید و بعد از دنیا بروید آن‌ها فریاد درون شماست.
F313
مزیت کسانی که هدف و استراتژی دارند این است که چون خودشان هدف‌گذاری کرده‌اند، نمی‌گذارند امور دیگر برای آن‌ها هدف‌گذاری کند و به‌راحتی ۳ کار اولویت‌دار خود را مشخص می‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید هر روزتان یک گام بلند به سوی پیشرفت باشد، اول از همه باید بدانید که می‌خواهید در پنج سال یا ده سال آینده به کجا برسید. نکتهٔ جالب اینجاست که این نکات طلایی برای همه در همهٔ سطوح، از جمله کسانی که در خانه کار می‌کنند یا کسانی که مدیر ارشد کشور هستند، کاربردی و مهم است.
ALI...
تک‌کاری می‌تواند زمان لازم را برای انجام کارهای مهم تا ۸۰ درصد کاهش و کیفیت کار نهایی را به‌شدت افزایش دهد.
.
چقدر در برابر ویدئو مقاومت شد. اما اکنون همه داستان نجس بودن آن را فراموش کرده‌ایم. در آن روزها می‌گفتند ویدئو باعث متلاشی شدن خانواده می‌شود و ارزش‌های دینی و فرهنگ ملی ما را تهدید می‌کند.
Yes wecan
روحیه تنِسی تاکسیدویی در همهٔ ما وجود دارد. همهٔ ما عاشق این هستیم که یک‌شبه ره صدساله برویم. انضباط راهبردی، صبوری، پایداری و تداوم را دوست نداریم و راهگشا نمی‌دانیم.
هدی✌
چندین سال پیش دختر و پسری عاشق شدند و دختر مهریهٔ خود را هزار بوسه تعیین کرد. کارشان متأسفانه به طلاق کشید. دختر می‌گفت مهریه‌ام را بخشیدم و پسر می‌گفت که نه، من باید مهریه را تا ریال آخر ادا کنم. در زمان عاشقی، دختر هیچ احتمالی برای شکست (طلاق) قائل نشده بود وگرنه هیچ‌گاه چنین پیشنهادی نمی‌داد.
هدی✌

حجم

۴۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۴۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
۲۲,۰۰۰
۵۰%
تومان