دانلود و خرید کتاب از واماندگی تا شکوفایی آنتونی رابینز ترجمه سعیده خدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از واماندگی تا شکوفایی اثر آنتونی رابینز

کتاب از واماندگی تا شکوفایی

معرفی کتاب از واماندگی تا شکوفایی

کتاب از واماندگی تا شکوفایی نوشتۀ آنتونی رابینز و کلو مدانس با ترجمۀ سعیده خدایی در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

درباره  کتاب از واماندگی تا شکوفایی

از دهۀ ۱۹۵۰ ظهور روان‌شناسی انسان‌گرا این امید را به وجود آورد که حوزۀ سلامت روان برای اولین بار شروع به نگاه‌ کردن به فراتر از مدل غالب بیماری‌محور در آن زمان کند. مدل‌های درمانی جدید مفهوم تشخیص و مشکلات افراد مرتبط با آن را به چالش کشیدند. انیاگرام سیستمی است که به بررسی تفاوت‌های بین افراد می‌پردازد. این سیستم انسان‌ها را به ۹ گروه شخصیتی طبقه‌بندی می‌کند. این سیستم می‌تواند راه‌حل‌های توانمندتر برای حل فشارهای زندگی روزمره ارائه کند.

کتاب از واماندگی تا شکوفایی مملو از ترفندهای توانمندسازی است که می‌توان آن‌ها خیلی سریع بر مددجویان اعمال کرد. مؤلفان در این کتاب تلاش کرده‌اند با تکنیک‌های شخصیت‌شناسی و درمانگری به زبانی روان بر پذیرش بیشتر زندگی تأکید کنند و روششان شامل مراقبه و تمرین‌های هدایت‌شوندۀ خاصی است که مبتنی بر حضور و خودآگاهی است. این کتاب، اثری کاربردی برای کمک به خواننده به‌ویژه مربیان و درمانگران است. خواننده در این کتاب با این واقعیت مواجه می‌شود که واماندگی‌های او از کجا نشئت می‌گیرند. کتاب مملو از مثال‌هایی است که برگرفته از زندگی واقعی مراجعان هستند. در این کتاب همچنین مراحل دستیابی به یک زندگی سرزنده و ارزش‌محور همراه با تمرین‌های زیاد ارائه شده اشت.

کتاب از واماندگی تا شکوفایی در ۳ بخش تدوین شده است. عنوان بخش‌ها عبارت‌اند از:

بخش اول: انیاگرام، ترجیحات یونگ و نیازهای روان‌شناختی انسان

بخش دوم: از واماندگی تا شکوفایی مدل

بخش سوم: مربیگری ۹ نوع شخصیتی

خواندن کتاب از واماندگی تا شکوفایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از واماندگی تا شکوفایی

«در عصر تغییرات مداوم و فشار شدید شخصی و شغلی، ما معتقدیم که برای مربیان بسیار مهم است که به بهترین ابزارهای توسعۀ در دسترس برای کمک به مددجویان خود برای رسیدن به اهداف و رؤیاهای شخصی‌شان مجهز شوند. در سراسر این کتاب، ما نوآوری های خود را ارائه خواهیم داد؛ مدلی که از سیستم انیاگرام به‌عنوان مبنایی برای مربیگری تحول‌آفرین استفاده می‌کند. انتخاب ما از سیستم انیاگرام به‌عنوان ابزاری کلیدی در عمل دارای ویژگی‌های خاص خود است که ریشه در خوشه‌ای درحال‌تکامل از پویایی دارد: اول، پدیده‌هایی در زمینه‌های روان‌پزشکی/روان‌شناختی که در حال ‌ایجاد آن هستند، اتفاق می‌افتد که نیاز به راه‌حل‌های توانمندتر برای فشار‌های زندگی روزمره دارد.

چگونه مربیگری انیاگرام می‌تواند در این زمینۀ دشوار کمک کند؟ نکتۀ اول که در بالا بحث شد، نیاز به روش‌های غیر آسیب‌شناسی را نشان می‌دهد که می‌توانند به افراد کمک کنند تا با اضطراب‌های عادی زندگی امروزی کنار بیایند. اینجا جایی است که مربیگری با انیاگرام می‌تواند کمک‌کننده باشد. این سیستم انواع شخصیت پیچیده نقشۀ دقیقی را در اختیار ما قرار می‌دهد که به شناسایی نه‌تنها چالش‌های اصلی که هر مددجو دارد، بلکه همچنین توانمندی بالقوۀ انسانی اکثر مردم که استفاده نشده باقی می‌ماند (نقاط قوت آن‌ها)، کمک می‌کند. این ابزاری عالی برای مربیان و مردم در حرفه‌های کمک‌رسانی است که می‌تواند به آن‌ها در الهام‌بخشی و توانمندسازی مردم برای تغییر از انطباق به رشد کمک کند. شناسایی استعداد نهفته افراد ما را تشویق می‌کند تا برای آشنایی با انسان‌هایی که با ما نشسته‌اند، بهترین انرژی‌ها و تلاش‌های خود را به کار گیریم و زمان صرف کنیم تا به آن‌ها کمک کنیم همین استعداد نهفته را رها کنند.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۱۲۶,۰۰۰
تومان