دانلود و خرید کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن سروه کاویان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن اثر سروه کاویان

کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن

نویسنده:سروه کاویان
انتشارات:نشر ویراست
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن

کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن نوشتهٔ سروه کاویان است و نشر ویراست آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن

بین ما و موفقیت‌هایمان فاصله و دره‌ای وجود دارد به نام ریسک و خطرپذیری! هر که جرئت پشت سرگذاشتن خطر و عبور از ریسک‌های سنگین را دارد، چنین فردی حق دارد برای تصاحب جام موفقیت گردن‌افرازی کند و خود را لایق جایگاه‌های برتر در زمینه‌های مختلف بداند. افراد محافظه‌کار و محتاط هرگز نمی‌توانند یک قدم از جایی که هستند جلوتر روند و هیچگاه قادر نیستند افق‌های جدید موفقیت را مشاهده کنند. موفقیت علاوه بر ریسک و جسارت خطرپذیری، تا حد زیادی به مهارت‌های شخصی فرد نیز بستگی دارد. 

کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن می‌گوید: «شما خودتان بخشی ازمعادله حل مشکل توانگری، موفقیت، آرامش، سلامتی و خلاقیت خود هستید. شما اگر ضعیف باشید، بهترین ابزارها و منابع و امکانات را هم داشته باشید باز هم در قیاس با کسانی که جربزه و توانمندی و مهارت‌های لازم را در خود شناسایی و تقویت کرده‌اند عقب‌تر هستید.» شما در هر حوزه‌ای که قصد موفقیت دارید، فرقی نمی‌کند ثروت‌سازی باشد یا موفقیت تحصیلی یا برقراری ارتباط با جنس مخالف یا یافتن شریک کاری و...، ابتدا باید تا می‌توانید روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. باید روی زیبایی و تیپ ظاهری، زبان بدن، لهجه و شیوهٔ سخن‌گفتن، کار کنید. اگر بپذیرید که شما بخشی از مسائل زندگی خود هستید، در نتیجه خود به خود خواهید پذیرفت که به ناچار بخشی از راه حل هم خواهید بود.

این کتاب در دو بخش آماده شده است؛ بخش اول به شما می‌آموزد چگونه برای مشکلات خود بهترین راه حل باشید. بخش دوم نیز به‌صورت عملی روی توانمدی‌هایتان تأثیر می‌گذارد. نکته جالبی که در این کتاب شما را مجذوب خود خواهد کرد فعال‌سازی امدادهای غیبی از طریق کارکردن روی توانمندی‌های خودتان است. این همان راز انسان‌های موفق است که معمولاً دیده نمی‌شود؛ چراکه این راز درون وجود افراد موفق مخفی و پنهان باقی می‌ماند. اما این نکته را بخاطر داشته باشید که با انجام مرحله به مرحله بازی‌های این کتاب به این مهم نائل می‌آیید.

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه با کار کردن روی خودتان و تقویت نقاط ضعف خویش به مرکز جذب خوشبختی و شانس و اقتدار تبدیل شوید. شما با سرمایه‌گذاری روی خود و تقویت عزت و حرمت نفس و اعتماد به نفس خویش، خواهید دید که بهترین انسان‌ها، بی هیچ تلاش و اجباری گرد شما جمع می‌شوند و فرصت‌های طلایی بی آنکه بدانید ازکجا و چگونه، پشت سرهم و به صورت رگباری وپایان ناپذیر شما را محاصره خواهند کرد. شما با کار کردن روی خود، قدرت جذب دیگران را پیدا می‌کنید. بی‌آنکه تلاش اضافه‌ای در بیرون انجام دهید محبوب جمع می‌شوید و از همه مهم‌تر کل کائنات برای فراهم‌کردن بهترین امکانات و تسهیلات برای شما بسیج خواهد شد.

خواندن کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روی خودت سرمایه گذاری کن

«اغلب ما آدم‌ها به دنبال ساختن فردایی بهتر هستیم و با امید محقق شدن آرزوها و رؤیاهایمان زندگی می‌کنیم. ما به طور غریزی می‌دانیم که اگر می‌خواهیم زندگی متفاوتی داشته باشیم مجبور هستیم که ابتدا خودمان را تغییر دهیم یا به عبارت دیگر رشد کنیم.

رشد و بالندگی در زندگی یک انتخاب است. افرادی که قدم در این مسیر می‌گذارند به دنبال شناخت و شکوفایی استعدادهای خود برای رسیدن به یک زندگی بهتر هستند. گاهی رشد و تعالی، یک فرایند زمان بر و دشوار است و نیازمند این است که خودمان را تغییر دهیم؛ اما در نهایت پاداشی دریافت می‌کنیم که ارزش این همه فداکاری و تن دادن به سختی‌ها را خواهد داشت.

کسی که خود را متعهد به رشد کردن می‌داند، برای او دری به سوی یک زندگی پرمعنا گشوده خواهد شد. وقتی یک خبرنگار جوان از پابلو کازالس (ویولون سل نواز بزرگ اسپانیایی) سؤال می‌کند که «شما ۹۵ سال سن دارید و بزرگ‌ترین ویولن‌سل نواز حال حاضر دنیا هستید پس چرا هنوز روزانه ۶ ساعت تمرین می‌کنید؟» کازالس پاسخ می‌دهد «چون من فکر می‌کنم که در حال پیشرفت هستم. پس ما برای رشد مستمر خود تا این حد باید از خودگذشتگی داشته باشیم. افرادی موفق می‌شوند استعدادها و توانایی‌های ذاتی خود را شکوفا کنند که بدون در نظر گرفتن سوابق خود، همواره در اندیشه بهبود مهارت‌هایشان هستند. به تغییر و تحولی فکر کنید که با انتخاب مسیر رشد و شکوفایی، در زندگی‌تان رخ خواهد داد.

رشد فردی به طور تصادفی اتفاق نمی‌افتد

رشد فردی به شکل تصادفی رخ نمی‌دهد و یک فرایند خودکار نیست بلکه نیازمند برنامه‌ای خاص و استراتژیک است. ارل نایتینگل (سخنران انگیزشی) می‌گوید: «اگر شخصی روزانه ۱ ساعت از وقت خود را به مدت ۵ سال، صرف یک موضوع خاص کند در این زمینه تبدیل به یک کارشناس و متخصص خواهد شد.» این نشان می‌دهد که انجام تمرینات منظم روزانه برای رشد فردی تا چه حد می‌تواند باعث حرکت رو به جلوی ما در زندگی شود.

برنامه ریزی برای رشد و تعالی فردی نیازمند آن است که شما زمان جداگانه‌ای برای رشد خود در نظر بگیرید. ما زمانی که مشغول به تحصیل هستیم، این سیستم آموزشی است که ما را درگیر یادگیری می‌کند. بسیاری از افراد پس از فارغ‌التحصیلی دیگر به سراغ کتاب نمی‌روند. ارتقا ما به سطح بالاتر شغلی، نیازمند مسئولیت‌پذیری ما برای تداوم رشد فردی  است.

راز موفقیت شما در نوع دستور کار روزانه‌ای است که برای خود تعیین کرده‌اید. تا زمانی که تغییری در انجام کارهای روزانهٔ خود ندهید، زندگی شما نیز هیچ تغییری نخواهد کرد. هرگز به شور و اشتیاق خود اعتماد نکرده و آن را جایگزین نظم و انضباط و یک برنامهٔ دقیق نکنید چون در اغلب اوقات با فروکش کردن هیجانات اولیه، پروژه‌هایی که بر این اساس آغاز کرده‌ایم نیز به شکل نیمه تمام رها خواهند شد. ما برای ایجاد یک رشد پایدار، نیازمند یک برنامهٔ دقیق هستیم.

زمینه‌های برتری خود را شناسایی کنید

زمینه‌ای که در آن دارای نقاط قوت بیشتری هستید را برای رشد انتخاب کنید. ما در برخی از سطوح زندگی خود به طور کاملاً طبیعی دارای عملکرد ضعیفی‌تری هستیم که حتی با کار و تلاش سخت نیز نمی‌توانیم بهتر از حد متوسط به دست آوریم. واقعیت این است که مردم به حد وسط هیچ توجهی نشان نمی‌دهند. هیچ کس از غذا خوردن در یک رستوران متوسط هیجان زده نمی‌شود، هیچ کس حاضر نیست دو ساعت از زمان خود را صرف تماشای یک نمایش متوسط کند یا هیچ کس شخصی با توانایی متوسط را استخدام نمی‌کند.

موفقیت تنها زمانی حاصل می‌شود که ما استعدادهای ذاتی خود را شناسایی کنیم و سپس با پشتکار زیاد آن‌ها را به شکل مهارت‌هایی فوق‌العاده و شگفت‌انگیز، توسعه دهیم. پس بهتر است بر روی نقاط قوت خود تمرکز کرده و آن‌ها را به شکل بالارونده، از سطح «متوسط به بالا» به «سطح عالی» ارتقا دهیم.

منابعی را برای رشد خود بیابید

با افرادی که تفکرات شما را به چالش می‌کشند و الهام بخش شما برای رشد و پیشرفت بیشتر هستند، ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید. از طرف دیگر به فکر پیدا کردن افرادی باشید که مشوق شما در جهت رشد فردیتان هستند. رهبران موفق زمانی که این شانس را پیدا می‌کنند تا با دانشی جدید آشنا شوند دارای سیستمی هستند که آن را برای استفاده احتمالی، ذخیره سازی می‌کند.

به دانسته‌های خود عمل کنید

ما باید راهی پیدا کنیم تا با آن بتوانیم دانشی که با زحمت به دست آورده‌ایم را عملی کنیم. یک تمرین مفید برای رسیدن به این هدف وجود دارد و آن پیروی کردن از قانون ۲۴ ساعته است. به این ترتیب که وقتی شما دانش مهمی را یاد گرفتید باید آن را در عرض ۲۴ ساعت با شخص دیگری به اشتراک بگذارید. اگر این تمرین را انجام ندهید دانشی را که به دست آوردید جزئی از زندگی شما نخواهد شد و آن را از دست خواهید داد.»

۳۵۰ سؤال اساسی در مهندسی برق
بهرام نوشاد
تغییر!
گریم ماکستون
مداخله بشردوستانه در امور داخلی کشورها با تاکید بر قضیه بحرین
سیدعبدالمحمد موسوی
اصناف در عصر عباسی
صباح ابراهیم سعید الشیخلی
راهنمای سفر: خودآموز مکالمات و اصطلاحات کاربردی انگلیسی با ترجمه فارسی
عاطفه مشایخی کرهرودی
اندیشه البرز
بهرام بیانی
تجربه تمام عیار اکت
دنیس تیرچ
پنجاه داستان خیلی کوتاه به زبان فارسی
مسعود عزیزی
پوشش و مقاوم سازی ساختمان در برابر حریق
میثم سکوتی گیلوائی
(Decoding English Phrasal Verbs (Volume I
علی ذکائی کوه بنانی
بررسی جایگاه سوءظن در اسلام و روانشناسی
ثریاسادات حسینی
نحوه عملکرد تهویه در زمان حریق در ساختمان
نسیم صفر محمدلو
هوشیار باشید و فریب نخورید!
دیوید جی. لیبرمن
انقلاب اسلامی و ظهور عالم جدید
سیدسعید لواسانی
جامعه شناسی خودکامگی
علی رضاقلی
راز نفوذ بر قلب ها
محمدرضا باغخانی
آشنایی با معادلات دیفرانسیل، دستگاه های دینامیکی و مدل سازی ریاضی
سیدمحمود طالبیان
دلدادگی
فرزاد پاکرو
گنجینه سخن (جلد ششم)
ذبیح الله صفا
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
کسی که خود را متعهد به رشد کردن می‌داند، برای او دری به سوی یک زندگی پرمعنا گشوده خواهد شد
کاربر ۲۸۵۴۴۱۲

حجم

۸۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۸۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان