دانلود و خرید کتاب در گفتگو با یونانیان راش رییز ترجمه ناصر مومنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در گفتگو با یونانیان اثر راش رییز

کتاب در گفتگو با یونانیان

معرفی کتاب در گفتگو با یونانیان

کتاب در گفتگو با یونانیان نوشتهٔ راش رییز و ترجمهٔ ناصر مومنی است. انتشارات شوند این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از پیش‌سقراطیان و واقعیت سخن گفته است.

درباره کتاب در گفتگو با یونانیان

کتاب در گفتگو با یونانیان که دربارهٔ فیلسوف‌های پیش از سقراط سخن گفته، به پرسش مهمی پرداخته است؛ پرسشی که به قدمت خود فلسفه است و از همان سرآغازهای تفکر فلسفی محل‌اعتنا بوده است. فلسفه چگونه و به چه معنایی می‌تواند ماهیت واقعیت را تبیین کند؟ به‌باور راش رییز، فیلسوف آمریکایی، از نزدیکان ویتگنستاین و نویسندهٔ کتاب حاضر، نسبت منطق و زبان با واقعیت موضوع محوری فلسفه به شمار می‌آید و بدون توجه به این نسبت، فهم دلالت‌های پژوهش فلسفی درمورد واقعیت ناممکن خواهد بود. کتاب حاضر تلاشی است برای ایجاد گفت‌وگویی با یونانیان دربارهٔ ارتباط میان این دو مقوله و واقعیت جهان خارجی. این کتاب در ۱۰ فصل نوشته شده است. عنوان برخی از این فصل‌ها عبارت است از «هندسه و توصیف»، «متناقض‌نماها؟»، «جریان ابدی»، «آیا انسان معیار همه چیز است؟» و «آن هست».

خواندن کتاب در گفتگو با یونانیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علم فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راش ریز

راش ریز (Rush Rhees) در ۱۹ مارس ۱۹۰۵ به دنیا آمد و در ۲۲ مهٔ ۱۹۸۹ درگذشت. او فیلسوفی آمریکایی بود. به‌طور عمده او را به‌عنوان دانشجو، دوست و وصی ادبی لودویگ ویتگنشتاین می‌شناسند. او با همراهی الیزابت انسکوم به‌عنوان یک کار بسیار تأثیرگذار، کتاب تحقیقات فلسفی ویتگنشتاین را پس از مرگ او ویرایش کرد و به چاپ رساند (۱۹۵۳)؛ همچنین مسئولیت انتشار بقیهٔ کارهای ویتگنشتاین مانند کتاب «نکاتی دربارهٔ مبانی ریاضیات، نکات فلسفی و اصول اولیهٔ فلسفه» را بر عهده داشت. راش ریز از سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۶ میلادی در دانشگاه سوانزی تدریس کرده است. «در گفتگو با یونانیان» یکی از آثار مکتوب او است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان