دانلود و خرید کتاب اتوبوس انرژی جان گوردون ترجمه فیروزه مهرزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتوبوس انرژی اثر جان گوردون

کتاب اتوبوس انرژی

معرفی کتاب اتوبوس انرژی

کتاب اتوبوس انرژی اثری از جان گوردون، نویسنده و سخنران انگیزشی با ترجمه فیروزه مهرزاد است. این کتاب ده قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی به شما می‌آموزد.

درباره کتاب اتوبوس انرژی

اتوبوس انرژی اثری از جان گوردون است و ده قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی به شما می‌آموزد. 

جان گوردون یک توصیه اصلی برای همه دارد. انجام دادن کارها با انگیزه‌ای بالا، قدرت، تعهد و انرژی مثبت. چون همیشه دو راه برای انجام دادن کارها وجود دارد: با انگیزه یا بدون انگیزه، سرسری و بی‌اهمیت. اما سوال اصلی این است که چطور می‌توانیم از این راه استفاده کنیم و همیشه انرژی خود را بالا نگه داریم. چون هرچند فکر می‌کنیم این روش، روشی ساده است اما همیشه به آن سادگی که فکر می‌کنیم، نیست. 

جان گوردون توصیه‌های ارزشمندی در این مسیر به اما ارائه می‌کند. او به ما پیشنهاد می‌کند تا سوار اتوبوس انرژی شویم، به این ترتیب، هر روز انگیزه داریم و می‌توانیم همه‌کارهایمان را با انرژی مثبت انجام بدهیم و به دیگران هم کمک کنیم تا انرژی مثبتشان را پیدا کنند و هر روز بیشتر از روز قبل از آن استفاده کنند. گوردون همه عوامل مهم برای موفقیت‌های فردی و گروهی را در این کتاب گردآوری کرده است. این کتاب اثری ماهرانه است که با جمع‌آوری تمام اصول موفقیت در کتابی تاثیرگذار، پویا و سرگرم کننده انرژی مثبت را به شما و تیم کاریتان القاء می‌کند و تعهداتتان را برای آنکه مثبت باشید تقویت می‌کند.

در حقیقت اتوبوس انرژی مسیری پیش پای ما قرار می‌دهد که قدم گذاشتن در آن شغل ما را نجات می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا در راه‌های دیگر و قدم‌های دیگری که برای زندگی شخصی‌مان برمی‌داریم نیز موفق باشیم. به این ترتیب می‌توانیم اینطور بگوییم که این کتاب روش مدیریت مدیران، فعالیت کارمندان و عملکرد عموم افراد را متحول می‌کند.

اما این روش چطور کار می‌کند؟ ما می‌توانیم با پیشبینی و تجسم نتایج مثبت به اهدافمان نزدیک‌تر شویم. همه افکاری که در دنیا وجود دارد از انرژی ساخته شده است و به این ترتیب با مثبت اندیشی، نتایج مثبت را به خود جلب می‌کنیم و با افکار بدبینانه، نتایج منفی را. نکته مهم دیگری که لازم است فراموش نکنیم این است که همه در زندگی خود با مشکلات و چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند اما تصمیم گیری درباره این موضوع که چطور با وضعیت تنش‌زا برخورد کنیم، بر عهده خود ما است. 

کتاب اتوبوس انرژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اتوبوس انرژی را کسانی بخوانند که دوست دارند انرژی خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارند. اگر مدیر یک تیم هستید و دوست دارید همیشه سطح انرژی تیم خود را بالا نگه دارید، این کتاب و راهکارهایی که معرفی می‌کند، به شما کمک می‌کند. 

درباره جان گوردون

جان گُوردُون، کتاب‌های متعددی درباره مثبت‌اندیشی و خودسازی تألیف کرده است؛ اتوبوس انرژی یکی از اولین کتاب‌های پرفروش او بود. او سخنران و مشاوره انگیزشی خوبی نیز هست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۶۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان