دانلود کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم

معرفی کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم

کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم

چگونه تند خوانی کنیم و چگونه مطالبی کهتند می‌خوانیم را فراموش نکنیم؟ این مهارت نه تنها در بین دانشجویان و دانش آموزان بلکه در میان بسیاری از کسانی که علاقه به مطالعه دارند بسیار مورد توجه است و یک مهارت بسیار کاربردی برای هر شخصی به حساب می‌آید. در این مقاله به شما آموزش داده می‌شود که چگونه با سرعت بیشتر و در وقت کمتر مطالب بیشتری را بخوانید و البته فراموش نکنید.

بسیاری از افراد نمی‌دانند که روشی که ما در کودکی برای خواندن یک متن فرا گرفتیم اشتباه بوده و بر روی مهارت‌های خواندن و مطالعه کردن ما در دوران بزرگسالی تاثیر منفی داشته است. اما اینجا به شما آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید مهارت بسیار کاربردی تندخوانی را یاد بگیرید.

شنیدن کتاب چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تندخوانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم

اگر این حقیقت را قبول کنیم که هدف اصلی مطالعه و خواندن انتقال اطلاعات مختلف در بخش های مختلف است چرا باید خود را در گیر لغات و جملات اضافی کنیم. مگر اینکه شما برای لذت اقدام به مطالعه یک داستان یا رمان کنید. این بدان معناست که شما اگر با یک یا دو جمله تمام مفهوم یک پاراگراف را متوجه می‌شوید پس دیگر لازم نیست تمام پاراگراف را مطالعه کنید.

اکثر کتاب‌هایی که جنبه ادبیاتی ندارند و صرفا مفهوم یا دانشی را منتقل می‌کنند معمولا خیلی خوب نگراش نمی‌شوند. نویسنده بسیاری از مواقع برای توضیح بیشتر ناچارا جملات بیشتری هم استفاده می‌کند. پس بسیار مواقعی که اصلا جملات و مفاهیم تکراری می‌شوند یا اصلا از مثال برای توضیح بیشتر استفاده می‌شود و این در حالیست که شما با همان جمله اول و یا آخر پاراگراف مفهوم را متوجه شده‌اید پس دلیل هدر دادن وقت و زمان و انرژی برای مطالعه مابقی پاراگراف چیست.

اما چرا جمله اول و آخر پاراگراف؟ حتما شما هم بارها شده است که برای مطالعه اجمالی هر کتاب، مقاله، عبارت و یا پاراگراف مقداری از ابتدای آن و یا آخر ان را مطالعه کرده‌اید. این نکته توسط ویراستارها و کسانی که کتاب می‌نویسند هم کاملا درک شده است. پس در همان ابتدا مفهوم اصلی را ذکر و سپس اقدام به توضیحات می‌کنند و در انتهای پاراگراف مجدد گذری به مفهوم اصلی می‌زند. شما با نگاهی به ابتدا و انتهای پاراگراف اگر منظور را متوجه نشدید سپس می‌توانید به مطالعه ادامه پاراگراف بپردازید.


نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۳/۱۴

بعد از مدت ها یک کد تخفیف ۵۰ درصد برام اومد این کتاب رو خریدم تا بتونم تند خوانیم رو تقویت کنم ولی نکاتش برام خیلی تکراری و بی کاربرد بود و در ضمن بعضی از موارد هم اشتباه بودند!

- بیشتر

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان