دانلود کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند با صدای ایوب آقاخانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند اثر ژان‌پل دوبوآ

دانلود و خرید کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند

انتشارات:نشر قناری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌کنند

کتاب صوتی همه انسان‌ ها به یک شکل زندگی نمی‌ کنند داستانی نوشته ژان پل دوبوآ و ترجمه احمد آل احمد است. این اثر که روایتی از سرگشتگی انسان معاصر را به تصویر کشیده است، در سال ۲۰۱۹ برگزیده جایزه گنکور شناخته شد. 

نسخه صوتی این داستان را با صدای ایوب آقاخانی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌ کنند

همه انسان‌ ها به یک شکل زندگی نمی‌ کنند داستانی نیمه‌ اروپایی - نیمه کانادایی است و درباره خانواده پروتستان است که در منطقه اسکاندیناوی ساکنند. پدر خانواده کشیش است اما به خاطر ماجراهایی که با آن روبه‌رو می‌شود، ناچار به مهاجرت به منطقه فرانسوی زبان کانادا، کبک می‌شوند. 

پسر خانوده، پُل کریستین فردریک هانسن، که راوی داستان است، به جرم قتل در زندان مونترال کانادا زندانی می‌شود. او در زندان با مردی به نام هورتون آشنا می‌شود. آن‌ها در یک سلول باهم هستند و او هم به جرم مشارکت در قتل، زندانی شده است.  

هانسن پیش از این ماجراها، سرپرست مجتمع ساختمانی اکسل سیور بود. او در آن مجتمع نقش آچارفرانسه را داشت و هرکاری انجام می‌داد. دربانی، سرایداری، باغبانی و ... اما مهم‌تر از همه اینکه او درست مثل سنگ صبور همه ساکنان بود. به آن‌ها کمک می‌کرد و به مشکلاتشان رسیدگی می‌کرد. اما درست زمانی که پای مدیر جدید اکسل سیور به آن مجتمع باز شد، همه چیز تغییر کرد و اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد...

شنیدن کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌ کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران ادبیات داستانی جهان را به شنیدن کتاب صوتی همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌ کنند دعوت می‌کنیم.

درباره ژان پل دوبوآ

ژان پل دوبوآ نویسنده‌ فرانسوی در سال ۱۹۵۰ در شهر تولوز، در جنوب شرقی فرانسه چشم به جهان گشود. کتاب‌های او عموما با استقبال مخاطبان روبه‌رو می‌شود و جوایزی را هم برای او همراه داشته است. از او رمان و سفرنامه منتشر شده است و علاوه بر این، او گزارشگر رسانه نوول اوبزرواتور نیز هست. 

از میان کتاب‌های ژان پل دوبوآ می‌توان به گزارش روانکاوانه‌ی یک حس آشفته، خبرم به دست‌تان می‌رسد (برنده جایزه بزرگ طنز سیاه)، کندی و من (برنده جایزه فرانس تلویزیون)، یک زندگی فرانسوی (برنده جایزه فمینا)، مورد سیندر (برنده جایزه ویالات) و کتاب همه انسان‌ها به یک شکل زندگی نمی‌ کنند اشاره کرد که جایزه گنکور را برای او به ارمغان آورد.

درباره ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی اول آبان سال ۱۳۵۴ در تبریز متولد شد. در رشته نمایش و ادبیات نمایشی تحصیل کرد و فعالیتش را در زمینه تئاتر آغاز کرد. او نمایشنامه می‌نویسد، کارگردانی می‌کند و داوری جشنواره‌های مختلفی را هم بر عهده داشته است. او در سال ۱۳۸۸ دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیوییِ «انتخاب» بود و در سال ۲۰۰۹ داور جشنواره دانشگاه آمریکایی بیروت (جشنواره برنامه های رادیویی آسیا و اقیانوسیه) بود.

ایوب آقاخانی از سال ۱۳۷۹ تا کنون داوری در جشنواره های مختلف و متعدّد تئاتر مانند جشنواره های منطقه‌ای، جشنواره‌های استانی، جشنواره‌های دانشجوئی و دانشگاهی، جشنواره‌های نمایشنامه خوانی، جشنواره تئاتر فجر و نمایش رادیوئی را بر عهده داشته است. همچنین او را به دلیل بازی‌اش در سریال داوران و نویسندگی مجموعه دانی و من هم می‌شناسند.

بخشی از کتاب صوتی همه انسان‌ ها به یک شکل زندگی نمی‌ کنند

یک هفته است که برف می‌بارد. کنار پنجره هستم و به تاریکی شب نگاه می‌کنم، به سرما گوش می‌کنم. اینجا سروصدا هست. صدایی خاص، ناخوشایند، آدم فکر می‌کند ساختمان زیر فشار سرما و یخ‌بندان گیر افتاده و صدای ناله ترسناک آن بلند شده است، گویی در این انقباض رنج می‌کشد و فرو میریزد. زندان در این ساعت، خواب است. پس از مدتی که به سوخت‌وساز ساختمان عادت کنید، می‌توانید صدای نفس کشیدن آن را در تاریکی بشنوید؛ گویی جانوری عظیم که گاه‌وبی‌گاه سرفه می‌کند و حتی در حال بلعیدن است. 

زندان: ما را در خود می‌بلعد، هضم می‌کند و ما، درهم‌پیچیده و شکسته در پیچ‌وخم شماره‌دار دل‌وروده‌اش، در فاصله دو اتساع هاضمه به هر ترتیب ممکن می‌خوابیم و زندگی می‌کنیم.

نظرات کاربران

سایه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰

زندگی واقعا همینه👍🏼❤ ایوب آقاخانی عزیز هم که مثل همیشه عالی

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان