دانلود کتاب صوتی قانون عشق با صدای فرانک ملکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون عشق اثر لورا اسکوئیول

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون عشق

گوینده:فرانک ملکی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون عشق

کتاب صوتی قانون عشق داستانی عاشقانه و جذاب و اثری تاثیرگذار از لورا اسکوئیول، نویسنده رمان مثل آب برای شکلات است. زنی که نقشی مهم در ادبیات مکزیک بازی می‌کند و در این داستان هم ماجرایی عاشقانه را در زمانی بی‌نهایت به تصویر می‌کشد. 

سایت گودریدز (Goodreads) این اثر را داستان عاشقانه‌ای می‌داند که به طرز بی‌رحمانه‌ای کمیک است! نسخه صوتی این اثر با ترجمه فریدون قاضی‌نژاد و صدای فرانک ملکی در اختیارتان قرار دارد.

درباره کتاب صوتی قانون عشق

قانون عشق داستانی است که عاشقانه را با رئالیسم جادویی و تخیلات بی حد و مرز نویسنده ترکیب می‌کند و اندیشه‌های فلسفی را هم درمیانش می‌گنجاند. 

داستان درباره زن ستاره شناسی به نام سیتلالی است که در دوران استعمار اسپانيا در مكزيک زندگی می‌کند. او قربانی خواسته‌های حاکمان می‌شود و جانش را از دست می‌دهد اما در دوره‌های دیگر، دوباره ظاهر می‌شود و تکامل پیدا می‌کند. او در سراسر کهکشان سفر می‌کند، به دنبال عشق گمشده‌اش می‌گردد و در راهش با دشمنی کشنده روبه‌رو می‌شود.... 

لورا اسکیول علم، تخیل و افسانه را درهم آمیخته ست تا برای اندیشه‌های فلسفی‌اش مجال بروز پیدا کند. او از قضاوت‌هایی می‌گوید که در جامعه‌ای معیار ظلم، نیکی و بدی می‌شوند و در هر دور، تغییر می‌کنند... چه بسا که نیکی به بدی تبدیل شود و بدی، صورت نیک به خود بگیرد.

کتاب صوتی قانون عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قانون عشق برای تمام دوست‌داران داستان‌های عاشقانه و آن‌هایی است که از شنیدن داستانی در حال و هوای رئالیسم جادویی لذت می‌برند. 

درباره لورا اسکوئیول (لورا اسکیول) 

لورا اسکوئیول (لورا اسکیول) (Laura Esquivel) ۳۰ سپتامبر ۱۹۵۰ در مکزیکوسیتی به دنیا آمد. او یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان آمریکای لاتین است که در سبک رئالیسم جادویی می‌نویسد و با نوشتن داستان مثل آب برای شکلات مشهور شد. 

رئالیسم جادویی یکی از شاخه‌های رئالیسم یا واقع‌گرایی است که در آن، یک عنصر جادویی قرار دارد. یعنی ساختارهای واقعیت دگرگون می‌شوند و دنیا با روابط علت و معلولی خاص خود از نو ساخته و نوشته می‌شود. شاید بتوان رئالیسم جادویی را ترکیبی از واقعیت، افسانه و تاریخ دانست.

او در سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۸۰، برای سریال‌های فرهنگی کودکان برای تلویزیون مکزیک می‌نوشت. دوست داشت فیلنامه بنویسد اما کارهایش موفقیت چندانی در صنعت سینما به دست نیاوردند از همین رو به رمان نویسی روی آورد و اثر بی‌نظیرش، مثل آب برای شکلات را خلق کرد. کتابی که در سال ۱۹۹۲، با کارگردانی آلفونسو آرائو به روی صحنه رفت و موفق شد تا ۱۰ جایزهٔ آریل، از طرف «آکادمی فنی و هنری سینمایی مکزیک» را به خود اختصاص دهد. هم فیلم و هم کتاب به بیش از ۳۰ زبان دیگر ترجمه شده‌اند و در کشورهای دیگر نیز با استقبال رو‌به‌رو شده‌اند. دلیلش هم توجه ویژه او به وضعیت زندگی زنان در مکزیک و خرافه‌های آنان است. 

از میان آثار لورا اسکوئیول (لورا اسکویل) می‌توان به کتاب‌های قانون عشق، مستان صمیمی، ستارهٔ دریانورد کوچک، کتاب عواطف، به سرعت آرزو و مالینچه اشاره کرد. 

بخشی از کتاب صوتی قانون عشق 

مستم، می‌گریم، پر از خشم، می‌اندیشم، سخن می‌گویم، و این را در درون خود باز می‌یابم. می‌شود هرگز نمیرم. می‌شود هیچگاه ناپدید نشوم. جایی که در آن مرگ نیست. جایی که در آن بر مرگ غلبه شده. بگذار آنجا جایی باشد که می‌روم. می‌شود هرگز نمیرم. می‌شود هیچگاه ناپدید نشوم. چه وقت مردگان می‌میرند؟ وقتی که فراموش شوند. چه وقت شهری ناپدید می‌شود؟ وقتی که دیگر در خاطر کسانی که در آن زندگی می‌کردند وجود نداشته باشد. و چه وقت عشق پایان می‌یابد؟ وقتی که کسی دوباره عاشق می‌شود. در این باره هیچ تردیدی نیست...

در جنگ یک لحظه کافی است تا از شمشیر بگریزی، یا در معرض برخورد با آن قرار گیری. هنگام تسخیر مکزیک، تنها کسانی که می‌توانستند در یک آن واکنش نشان دهند، زنده ماندند. آنان کسانی بودند که تمام غرایز، تمام واکنش‌های غیر ارادی، و تمام احساساتشان را در خدمت این ترس گذاشته بودند.

نظرات کاربران

استودیوس
۱۴۰۱/۰۷/۲۵

اصلن نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم برای همین خیلی گذرا گوش دادم و نتونستم بهش دل بدم شاید نوع خواندن خانم گوینده ام بسیار مسبب بود ایشون مثل ی مقاله ن یک رمان کتاب و خوندن

مانا.د
۱۴۰۰/۰۵/۱۹

این کتاب فوق‌العاده بود... به قوه تخیل این نویسنده باید هزار آفرین گفت. یه جوری تخیلات ذهن خودش رو با علم و واقعیت و تا حدودی افسانه و اسطوره درهم آمیخته که آدم مرز خیال و واقعیت رو گم‌ میکنه و به

- بیشتر
parvin
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

اگه مثل من بعد خوندن مث آب برای شکلات اومدین تا بیشتر از آثار این نویسنده لذت ببرین لطفا این کارو نکنین. در اینکه تخیل نویسنده قویه شکی نیست اما مرز باریکی وجود داره بین جهان تخیلی خلق کردن و

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۴۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
۵۱,۴۵۰
۳۰%
تومان