دانلود کتاب صوتی چگونه به فرد افسرده کمک کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه به فرد افسرده کمک کنیم اثر ندا پوریان

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه به فرد افسرده کمک کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه به فرد افسرده کمک کنیم

کتاب صوتی چگونه به فرد افسرده کمک کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه به فرد افسرده کمک کنیم

افسردگی، بی دلیل و به یکباره اتفاق نمی‌افتد. افسردگی یک شخص، بقیه افراد را نیز متاثر می‌کند و آن ها را تحت تاثیر اثرات مسری و ناشی از این بیماری، قرار می‌دهد. در این مواقع، عمدتا، اعضای خانواده و دوستان فرد بیمار، احساس درماندگی ‌می‌کنند و نمی‌دانند تا چه گونه با فرد افسرده ارتباط برقرار کنند و چگونه به شخص عزیزشان کمک کنند.

کتاب صوتی چگونه به فرد افسرده کمک کنیم به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل به کسانی که درگیر افسردگی هستند کمک کنید.

شنیدن کتاب چگونه به فرد افسرده کمک کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه به فرد افسرده کمک کنیم

کاملا واضح است که، داشتن استرس، عاملی بسیار مهمی در ایجاد افسردگی است. داشتن استرس بالا، باعث می‌شود تا هورمون کورتیزول در بدن بیمار ترشح شده و وارد جریان خونی او شود ودر نتیجه باعث التهاب (به هم ریختن) سیستم عصبی و هر سیستم حیاتی دیگر، در بدن او شوند.

در یک مطالعه، که بر روی موش‌های آزمایشگاهی در ماه مارچ سال ۲۰۱۷ توسط محققینی از دانشگاه های شهرهای Aarhus و شهر Aalborg (واقع در کشور دانمارک) انجام شد، نشان داده شد که، داشتن استرس، توانایی ذاتی مغز را، در حفظ سلامتی خود، کاهش می دهد. همچنین نشان داده شد که، هیپوکومپوس که قسمتی از مغز است که خلق و خو و حالات ما را تنظیم می‌کند؛ کوچک شده و به طور منفی‌ای عملکرد کوتاه مدت حافظه و توانایی یاد‌گیری در بیمار را ،تحت فشار قرار می‌دهد.

همچنین داشتن استرس، باعث ایجاد اختلال در روش‌های خودآگاهانه شما هنگام مقابله با مشکلات می‌شود و باعث آسیب‌پذیر شدن فرد بیمار و ایجاد اختلالاتی در خلق‌و‌خوی او می‌شود. وظیفه شما این است تا به شخصی که دوستش دارید کمک کنید تا منشا استرس در زندگیش را پیدا کند و باعث شوید برای کم کردن استرس، راه‌ حل‌ها و افکار مثبتی به ذهن او بیاید. این تغییرات، لزوما نباید چشمگیر باشند. انجام دادن برخی از ترفند‌های کوچک در طول روز، مانند نفس عمیق کشیدن، نیز می‌تواند روند پیشرفت، اختلالات ناشی از استرس را کاهش داده و حتی برعکس کند.

مهم نیست که دچار چه بیماری‌‌ای هستید. چه این بیماری، بیماری قلبی عروقی باشد و روحی-روانی؛ علایم ناشی از استرس باعث می‌شوند تا فرد بیمار احساس تنهایی کند. این یعنی فرد بیمار برای بهبود کامل ، به حمایت افرادی احتیاج دارد که با داستان‌ها و اتفاقات ترسناک زندگیشان تجربه مشترک دارند و توانسته‌اند از آن‌ها خارج شوند؛ تا بداند که تنها نیست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان