دانلود کتاب صوتی زندگی با عشق با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی با عشق اثر ویکتوریا اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی با عشق

معرفی کتاب صوتی زندگی با عشق

زندگی با عشق یکی از سخن‌رانی‌های تاثیرگذار ویکتوریا اوستین، کشیش کلیسای لیکوود و همسر جول اوستین است. ویکتوریا در این کتاب صوتی از تعهد برای ایجاد روابط خوب می‌گوید.

 شنیدن کتاب صوتی زندگی با عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 این سخن‌رانی ما را به داشتن روابط خوب و عاشقانه با کسانی که دوستشان داریم دعوت می‌کند پس شنیدن آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زندگی با عشق

در فرهنگ امروزه که فناوری باعث شده همه‌چیز سریع‌تر انجام شود باید مراقب باشیم که فقط از کنار هم رد نشویم و روابط شخصی خود را از دست بدهیم، کار برای انجام دادن زیاد است، با آدم‌های زیادی باید معاشرت داشته باشیم، خودمان باید تصمیم بگیریم که چه انتخاب‌ها و اولیت‌هایی داشته باشیم تا بتوانیم با آن‌ها که دوستشان داریم روابط خود را حفظ کنیم.

ما باید زمان بگذاریم و اولویت‌ها و استانداردها را در زندگی‌مان مشخص کنیم تا بتوانیم با آن‌ها که دوستشان داریم ارتباط عاطفی برقرار کنیم. زمانی‌که زندگی را با هم می‌سازید، آن زمان است که همه‌چیز در زندگی‌تان تغییر می‌کند.

ما باید یاد بگیریم که با اطرافینمان ارتباط داشته باشیم، استعدادها و خصوصیات آن‌ها را بفهمیم، از هویت فردی آن‌ها لذت ببریم، ایده‌های آن‌ها را متوجه شویم. باید با فرزندانمان وارد رابطه‌ای شخصی شویم و ارتباطی به وجود آوریم تا رابطه‌مان رشد کند و با گذشت سال‌ها به شکوفایی برسد.

روابط خوب خودبه‌خود ایجاد نمی‌شوند، این روابط باید خلق شوند، ما باید زمان شخصی خود را قربانی کنیم تا بتوانیم زمانی را به بودن در کنار آن‌ها که دوستشان داریم اختصاص دهیم، این کار به تعهد نیاز دارد، برای این کار باید در دسترس بوده و حضور داشته باشیم.

این مسئولیت ما است که با کسانی که در زندگی مان هستند ارتباط بر قرار کنیم و سعی نمی‌کنیم آن‌ها را شکل دهیم و به افرادی تبدیل کنیم که شبیه خودمان هستند، بلکه از آن‌ها و از همان کسی که هستند با تمام خصوصیاتی که دارند لذت خواهیم برد، ما از آن‌ها خواهیم آموخت و با آن‌ها رشد می‌کنیم.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

حیف پولم

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

عالیه، گوش نکنین ضرر کردین.

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان