دانلود کتاب صوتی داستان رویان با صدای محمد نظری‌پویا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان رویان اثر محمدعلی زمانیان

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان رویان

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان رویان

کتاب صوتی داستان رویان نوشتهٔ محمدعلی زمانیان و با صدای محمد نظری‌پویا است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است.

کتاب صوتی داستان رویان، با صدای محمد نظری روایت تاریخ شفاهی از اقدامات دکتر سعید کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان از تأسیس تا تثبیت و پیشرفت است. این کتاب، خاطرات ناب و منتشر نشده از روند شکل‌گیری پژوهشگاهی را روایت می‌کند که موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه‌سازی شد.

درباره کتاب صوتی داستان رویان

پژوهشگاه رویان که فعالیتش را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد، توانست در دنیا، انقلابی علمی به پا کند. این پژوهشگاه با کمک استادان برجسته و پزشکانی که از تلاش و کوشش خسته نمی‌شدند، موفق شدند تا درمانی برای ناباروری پیدا کنند، سلول درمانی و شبیه‌سازی را انجام دهند و به این ترتیب، در کنار پیشرفت‌های علمی، مشکلات بسیاری از خانواده‌ها را نیز حل کنند.

پژوهشگاه رویان هم‌اکنون فعالیت‌های پژوهشی خود را در قالب سه پژوهشکده علوم تولیدمثل، زیست‌شناسی و فناوری سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری دنبال کرده و از طریق سه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری، سلول‌درمانی و دیابت خدمات خود را به بیماران ارائه می‌کند. زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی که از بنیان‌گذاران این پژوهشگاه بود در کتاب داستان رویان خاطراتی جذاب و باورنکردنی را نوشته است که مرحله به مرحله رشد فعالیت‌های پژوهشگاه را بیان می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی داستان رویان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با داستان زندگی پژوهشگاه رویان بیشتر آشنا شوید این کتاب را حتما بشنوید.

نظرات کاربران

دارا
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

کتاب خوبی بود روایتی از یک مدیر موفق و الگو برای همه باعث افتخار و آرزو هست داشتن این چنین مسئولانی زندگی و راحتی خودشان را فدای رفاه و پیشرفت جامعه می کنند. درد و بلای این افراد بخوره سر مدیرای فاسد و

- بیشتر
شباهنگ
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

از کودکی رویان را دوست داشتم و در تلویزیون دیده بودم اما نمی‌دانستم این حجم از عشق بین دانشمندان در آنجا موج می‌زند. کتاب به سیر رشد رویان پرداخته و تا حدودی شخصیت دکتر سعید کاظمی آشتیانی. درباره‌ی شخص دکتر کاظمی و

- بیشتر
Rosmari
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

سلام 🌱 روایت جالب و گیرا از داستان مؤسسان و نحوه تاسیس مرکز رویان تا به ثمر رسیدن تلاش‌های متعهدانه این عزیزان پر تلاش، از خود گذشته و با ایمان. بسیار جالب و آموزنده بود. یکی از نمونه‌های کامل "اگر بخواهیم می‌توانیم"

- بیشتر
کاربر ۳۰۷۸۴۳۱
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

خیلی خوب بود...برای هر فرد طالب علم لازم هست

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۸۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان