دانلود کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر با صدای علی دنیوی ساروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر

معرفی کتاب صوتی توفان برگ و چند داستان دیگر

گابریل خوزه گارسیا مارکِز (۲۰۱۴–۱۹۲۷)، نویسنده کلمبیایی برنده نوبل ادبیات است. دیدگاه رمان «توفان برگ» اول شخص مرکب است، به این معنا که ما با راوی‌های اول شخص متعددی روبه رو هستیم که هر کدام بخشی از هر فصل کتاب را روایت می‌کنند. این رمان ۱۱ فصل است و سه راوی به تناوب آن را روایت می‌کنند.کتاب صوتی «توفان برگ و چند داستان دیگر» شامل چند داستان دیگر از جمله «زیباترین مرد مغروق جهان»، «آخرین سفر کشتی ارواح » و «نابو سیاه پوستی که فرشتگان را در انتظار می‌گذاشت» است.
معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۸/۱۲/۰۳

در طی نخستین سال‌های قرن بیستم در یکی از شهرهای کوچک آمریکای جنوبی دکتری بازنشسته که رفتاری عجیب‌وغریب و نامتعارف دارد با صراحت و قاطعیت از مداوای قربانیان یک شورش سر باز می‌زند. سالها بعد دکتر خودش را دار می‌زند.

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۴۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۴۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۲,۰۰۰
۶۴,۴۰۰
۳۰%
تومان