دانلود کتاب صوتی شیمی زندگی با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شیمی زندگی

کتاب صوتی «شیمی زندگی» اثری از احمد حلت و فرامرز کوثری و حمید کوثری است. انتشارات دیجیتال آوای موج این کتاب صوتی را با گویندگی اعظم حبیبی و مهیار ستاری منتشر کرده است. شیمی زندگی راز زندگی سالم طبیعی و مثبت را در اختیار شما قرار می دهد. کافی است حوصله کنید و آن را تا آخر بشنوید. کتاب که تمام شد، بازی شما تازه شروع می شود! موفق باشید.

درباره کتاب صوتی شیمی زندگی

کتاب شیمی زندگی از تفاوت‌های بین زنان و مردان صحبت می‌کند، چرا که با تسلط به دانش «هورمون‌درمانی» هر تفاوتی به‌راحتی قابل درک خواهد شد. مباحث در کتاب شیمی زندگی به شکلی ساده و روان تشریح شده‌اند.

بشر اکنون متوجه شده است که بدن هر انسانی (چه زن و چه مرد) برای خودش یک کارخانهٔ زیست – شیمیایی (بیوشیمی) زنده و مستقل و خودسامانده و هوشمند است. در حال حاضر علم و فناوری جدید ثابت می‌کند که بین هر ۲ انسانی که انتخاب کنیم تفاوت‌هایی وجود دارد.

شیمی زندگی به شما کمک می‌کند تا زیباترین و سالم‌ترین و جذاب‌ترین چهره را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. می‌توانید رژیم غذایی و سبک زندگی سالم برای خود و اطرافیانتان را تعیین کنید. می‌توانید کسانی را که از لحاظ هورمونی به‌هم ریخته‌اند و فکر و رفتار و هیجانی آشفته دارند، در کمترین زمان قابل‌تصور به فردی متعادل تبدیل کنید. 

در کتاب شیمی زندگی حداقل اطلاعات عمومی لازم برای شناخت هورمون‌های اساسی و مؤثر بر عملکرد طبیعی اندام‌های بدن در اختیار مخاطب قر ار می‌گیرد. همچنین مولکول‌های شیمیایی شادی‌بخش و آرام‌بخش معروف به انتقال‌دهنده‌های عصبی مغز در این کتاب بررسی می‌شوند.

کتاب صوتی شیمی زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان