دانلود کتاب صوتی دیر و کاشانه با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیر و کاشانه اثر چارلز رید

دانلود و خرید کتاب صوتی دیر و کاشانه

معرفی کتاب صوتی دیر و کاشانه

کتاب صوتی دیر و کاشانه نوشتهٔ چارلز رید و حاصل گردآوری کلاید نهرنز و ترجمهٔ موسی زمان زاده دربان است. سحر بیرانوند گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی حاوی خلاصه‌ای از کتاب اصلی است.

درباره کتاب صوتی دیر و کاشانه

کتاب صوتی دیر و کاشانه در سال ۱۸۶۱ نوشته شده است؛ رمانی تاریخی از یک نویسندهٔ بریتانیایی. داستان در قرن پانزدهم اتفاق می‌افتد. اغلب وقایع، افراد و اعمال آن‌ها با جزئی‌نگری توصیف شده‌اند. موضوع اصلی این رمان مبارزه میان تعهدات انسان در قبال خانواده و کلیسا است. در این رمان صوتی با «الیاس» و «کاترین» آشنا می‌شویم. آن‌ها ۹ فرزند دارند. کسب‌وکار الیاس پررونق است، اما همیشه با کمبود پول روبه‌رو می‌شود. «جرارد» روشن‌فکرترین فرزند خانواده است و قرار است کشیش شود. او به مطالعه و خوش‌نویسی علاقه دارد. راهب‌ها او را تشویق می‌کنند، نسخهٔ دست‌نویس کتاب مقدس را با رنگ و هنر خوش‌نویسی خود بازنویسی کند، اما او نمی‌پذیرد. «مارگارت وَن اِیک» خواهرِ برادران مشهور وَن اِیک برای رسیدگی به امور بازنشستگی خود به تِرگو می‌آید. آوازهٔ استعداد جرارد در خوش‌نویسی به گوشش می‌رسد و سپس او را پیدا می‌کند، با او صمیمی می‌شود و به او کمک می‌کند. مارگارت درمی‌یابد دلیل اینکه جرارد درخواست راهب‌ها را نمی‌پذیرد این است که او توانایی مالی خرید رنگ‌های گرانی همچون طلایی، آبی و قرمز را که برای خوش‌نویسی نیاز دارد، ندارد. مارگارت تمام رنگ‌ها و ابزاری را که جرارد برای کار خود نیاز داشت برای او تهیه می‌کند. جرارد تحت‌تأثیر بخشندگی مارگارت خیلی زود پیشرفت می‌کند و در این راه مهارت‌های بسیاری کسب می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی دیر و کاشانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلز رید

چارلز رید (Charles Reade) رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویسی انگلیسی در قرن نوزدهم بود. او رمان‌هایی در اعتراض به مسائل اجتماعی نوشته است؛ مانند «ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است» و «پول نقد» که به‌ترتیب مسائل سازمان زندان‌ها و آسایشگاه‌های روانی خصوصی را به تصویر می‌کشند. «صومعه و خانه» یا «دیر و کاشانه» نیز رمانی تاریخی و حماسی از این نویسنده است که در آن آداب‌ورسوم مردم کشورهای هلن، آلمان، فرانسه و ایتالیا در قرن ۱۵ بررسی می‌شود. چارلز رید در آکسفورد تحصیل کرد. او نخست به عضویت شورای مدیران دانشکده و بعد به معاونت رئیس دانشکده مگدالن در آکسفورد انتخاب شد، اما بیشتر عمر خود را در لندن سپری کرد. آثار او در مقام نمایشنامه‌نویس عبارتند از: «تراژدی آنگلو» که در ۱۸۵۱ به نمایش درآمد و کمدی عامیانۀ «صورتک‌ها و صورت‌ها» که در ۱۸۵۲ به روی صحنه رفت و در ۱۸۵۳ در قالب رمانی با نام «پگ وفینگتون» منتشر شد. نخستین رمان اجتماعی او نیز «کریستی جانستون» (۱۸۵۳) نام داشت.

نظرات کاربران

کاربر ۴۹۴۹۷۳۶
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

عالی

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان