دانلود کتاب صوتی مرد غیر قابل اعتماد با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد غیر قابل اعتماد اثر یوستین گردر

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد غیر قابل اعتماد

معرفی کتاب صوتی مرد غیر قابل اعتماد

کتاب صوتی «مرد غیر قابل اعتماد» نوشتهٔ یوستین گردر با ترجمهٔ اعظم خرام و گویندگی هوتن شاطری‌پور و شهره روحی و نسترن حسنی و فریبا فصیحی توسط نشر پارسه منتشر شده است. گاردر در این کتاب حکایت مردی را بازگو می‌کند که از تنهایی رنج می‌برد و برای رهایی از آن به دنبال درآمیختن با مردم است.

درباره کتاب صوتی مرد غیر قابل اعتماد

یاکوب در کودکی تنها با مادرش زندگی می‌کرده. پدرش مردی خانه‌به‌دوش بوده است. او برادر و خواهری ندارد و مادرش را هم در جوانی از دست می‌دهد. متاسفانه در زندگی زناشویی هم موفق نیست و در نهایت از همسرش جدا می‌شود. دوست صمیمی او یک عروسک پارچه‌ای است. یاکوب با این عروسک حرف می‌زند تا خود را اندکی تسکین دهد اما همواره به‌دنبال یافتن همدم است. گاردر در این رمان به یک تنهایی عمیق می‌پردازد. تنهایی‌ای که در جمع از میان نمی‌رود یک تنهایی وجودی و فلسفی که بیماری نیست بلکه متعلق به وجود انسان است، یک تنهایی اگزیستانس که با او زاده می‌شود و در او مداوم است.

کتاب صوتی مرد غیر قابل اعتماد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آثار یوستین گوردر پیشنهاد می‌شود.

درباره یوستین گوردر

یوستین گوردر یا یوستاین گُردر در ۸ اوت ۱۹۵۲ به دنیا آمد. وی نویسندهٔ نروژی (رمان و داستان کوتاه) و معلم فلسفه است که شهرت خود را به‌خاطر نگارش کتابی با موضوع آموزش فلسفه در قالب داستان با عنوان «دنیای سوفی» به‌دست آورده است.

گوردر در رشته‌های فلسفه، الهیات و ادبیات تحصیل کرده و از دانشگاه اسلو فارغ‌التحصیل شده است. او ۱۰‌سال درس «تاریخ عقاید» را در دبیرستان‌ها تدریس کرد و سپس به‌عنوان نویسندهٔ آزاد و مستقل آغاز به کار کرد.

رمان معروف او به نام «دنیای سوفی» در سال ۱۹۹۱ میلادی منتشر شد؛ کتابی که به بیش از ۵۰ زبان گوناگون برگردانده شده، میلیون‌هابار فروش رفته و از روی آن نیز یک فیلم سینمایی به همین نام ساخته شده است.

گوردر به همراه همسرش، در سال ۱۹۹۷، جایزهٔ سوفی را بنیان گذاشت؛ جایزه‌ای بین‌المللی برای پاس‌داشت حامیان طبیعت و توسعه.

برخی از کتاب‌های این نویسندهٔ نروژی که جوایز گوناگونی نیز دریافت کرده است، عبارت‌اند از:

تشخیص (۱۹۸۶)، قصر قورباغه‌ها (۱۹۸۸)، راز فال ورق (۱۹۹۰)، دنیای سوفی (۱۹۹۱)، راز تولد (۱۹۹۲)، دختر پرتقال (۲۰۰۳)، مرد غیرقابل اعتماد (۲۰۱۹)، درون یک آیینه درون یک معما (۱۹۹۳).

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
۳۶,۷۵۰
۵۰%
تومان