دانلود کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه اثر جی.کی. رولینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۲۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه

کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه نوشته جی.کی. رولینگ است و با ترجمه ویدا اسلامیه و صدای گرم آرمان سلطان‌زاده منتشر شده است. این کتاب وقایع سال ششم هری در مدرسه هاگوارتز را پی می‌گیرد.

📢 توجه داشته باشید قیمت نسخه صوتی هریک از کتاب‌های مجموعهٔ هری پاتر، به درخواست ناشر متنی، معادل نصف قیمت نسخهٔ کاغذی آن تعیین شده است.

درباره کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه

کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه ششمین جلد از مجموعه‌ هشت جلدی هری‌ پاتر است. هری پاتر شخصیت اصلی این مجموعه داستانی جذاب، خواندنی و سرشار از جادو دارد. در جلد‌های قبل شنیدید که او یک روز متوجه می‌شود که به این دنیایی که در آن زندگی می‌کند تعلق ندارد. اما راه چاره چیست؟ هری پاتر متوجه می‌شود دنیای دیگری وجود دارد که او واقعا متعلق به آن‌جاست.

در پایان قسمت قبل شنیدیم که سیریوس بلک پدرخوانده هری در نبرد عظیم محفل ققنوس به دست بلاتریکس لسترنج کشته شد و پیشگویی‌ای هم که لرد سیاه به‌دنبال آن بود هم با اشتباه لوسیوس مالفوی از بین رفت، اما هری متوجه حقیقت بزرگی شد. تا وقتی که یکی از آن‌ها زنده است دیگری نمی‌تواند زنده باشد. هری فهمید واقعا پسر برگزیده است و یا باید ولدمورت را از بین ببرد و یا بمیرد.

بعد از نبردی که در وزارتخانه اتفاق افتاد، دنیای جادوگری بالاخری به‌طور رسمی بالاخره پذیرفت که ولدمورت برگشته است و حالا باید فکری برای این شرایط داشته باشند.

در آغاز کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه کورنلیوس فاج که یک سال سعی داشته بازگشت ولدمورت را پنهان کند بالاخره پذیرفته است او برگشته است و حالا به دیدار وزیر موگل‌ها می‌آید تا به او بگوید اوضاع همه جهان به هم ریخته است و مرگ‌ها و توفان‌ها و نابودی پل‌ها به‌دلیل به قدرت رسیدن همان کسی است که نباید نامش را گفت.

از طرف دیگر دامبلدور از هری می‌خواهد همراه او به دیدن کسی برود. مردی که می‌خواهند او را به جای سوروس اسنیپ در مقام استاد معجون‌ها بگذارند چون اسنیپ قرار است دفاع در برابر جادوی سیاه آموزش دهد. پرفسور اسلاگهورن قرار است حقیقتی را فاش کند که دامبلدور به شدت به آن احتیاج دارد. اما این حقیقت چیست و چه تاثیری بر زندگی و مرگ هری دارد.

در سال ۲۰۰۹ فیلمی از روی کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه به کارگردانی دیوید منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط استیو کلاوز بر اساس کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه نوشته شد و دیوید هیمن تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. هری پاتر و شاهزاده دو رگه که ششمین فیلم از مجموعه‌فیلم‌های هری پاتر و دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ است توسط کمپانی برادران وارنر ساخته و منتشر شد. ساخته شدن فیلم هری پاتر کمک زیادی به شناخته شدن کتاب‌های رولینگ کرد. تا جایی که هری پاتر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های فانتزی کل تاریخ است.

شنیدن کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به خواندن کتاب‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، بدون شک با شنیدن کتاب صوتی هری پاتر و شاهزاده دو رگه لذتی عمیق را به خودتان هدیه می‌دهید.

درباره‌ی جی.کی. رولینگ

جی.کی. رولینگ با نام اصلی جوآن رولینگ در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵ در انگلستان متولد شد. او در رشتهٔ زبان و ادبیات فرانسه در دانشگاه اکستر انگلستان به تحصیل پرداخت. ایده‌ی نوشتن کتاب هری‌پاتر نیز در همین دوران در روزی که برای رفتن به دانشگاه منتظر قطار بود، در سرش شکل گرفت. او در سال ۱۹۹۲ با مردی ازدواج کرد و از او صاحب دختری شد. این ازدواج عمر کوتاهی داشت. بعد از جدایی، جی.کی. رولینگ خود را یک شکست‌خورده‌ واقعی می‌دید. او دست به خودکشی زد و مدتی نیز به دلیل افسردگی بستری بود.

اولین کتاب سری هری پاتر با عنوان "هری پاتر و سنگ جادو" در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید و پس از انتشار آن بود که شهرت و ثروت زیادی برای جی.کی. رولینگ به ارمغان آورد. با انتشار و موفقیت کتاب‌های هری‌پاتر، جی.کی. رولینگ به یکی از ثروتمندترین زنان دنیا تبدیل شد. او در لیست بیست نویسنده‌ زن برتر دنیا قرار دارد و شخصیت او بارها و بارها مورد تحسین قرار گرفته است. او در حال حاضر فعالیت‌های خیریه‌ی زیادی را مدیریت می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۳۴۸۱۷۵
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

سزای گران فروشی ، نخریدن است :)

Alireza
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

فک کنم برا خرید دو قسمت دیگ باید وام بگیریم

یاس
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

واقعا بعد از این همه مدت صبوری، این قیمت منصفانه نیست، با این شرایط نخریدن بهترین گزینست، خود جی کی رولینگ این کتاب رو برامون می خوند این قیمت حساب نمی کرد

سپیده۷۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

من ماااه هاست منتظر این کتابم ولی قیمتش رو که دیدم خشکم زد.... یکم ناعادلانه نیست؟!!!!

iliatorr
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

قیمت کتاب به شکل فجیع بالاست و ارزش خریدن نداره ، قطعا داخل تلگرام کانال هایی هستن که با همین گوینده این کتاب رو قرار دادن.(دیدم که میگم!) ولی چه من چه دوستانی که هزینه پرداخت میکنن اول از همه

- بیشتر
sam
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

فک کنم گویندش خود خانوم جی کی رولینگ عه 😂

mhmdbagher
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

قیمت:////

طلا در مس
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

راستش خیلی خوشحالم منتشر شد ولی شیوه ی بازاریابی آوانامه رو درک نمیکنم من سه جلد اول رو 33 تومن خریدم با تخفیف .خب کسی که سه جلد رو گوش بده صد درصد جلدای بعد رو می‌ره. یهو قیمت ها

- بیشتر
Atiye
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

حداقل نوین کتاب اگ قیمت کتاباش بالاس هم میتونی دانلود کنی هم دیگ قیمت عوض نمیکنه همون قیمت هست ، دو سه هفته دیگ آوانامه 50ت می‌کشه رو همین قیمت گرونی داره می‌فروشه

کاربر 2700616
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

خیلی قیمتی که گذاشتید ناعادلانه هست لااقل سری های قبل اولش یک تخفیف درست و حسابی میذاشتید این سری زدید تو کار بیزینس کلا نمی دونم این چه حکمتیه تو ایران هرچیزی که خوب فروش میکنه و طرفدار پیدا میکنه

- بیشتر

زمان

۲۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۲۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۲۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵۲,۰۰۰
تومان