دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱) با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱) اثر جرج آر آر مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)

معرفی کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)

کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱) نوشتهٔ جرج آر آر مارتین و ترجمهٔ رکسانا شیرزادی است. گویندگی این کتاب صوتی را مهبد قناعت پیشه و آرمان سلطان زاده و جمعی از گویندگان انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است. طرفداران این مجموعه‌کتاب وقتی ابتدا سریال «بازی تاج‌وتخت» را دیدند و بعد کتاب را خواندند، متوجه شدند کسانی که کتاب را نخوانده یا نشنیده‌اند لذت بزرگی را از دست داده‌اند؛ چون کتاب یک سروگردن از سریالش بالاتر است.

درباره کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)

آیا شما هم از طرفداران پروپاقرص سریال پرهیجان و نفسگیر «بازی تاج‌وتخت» بودید؟ حتماً می‌دانید که این سریال از کتابی چندجلدی نوشتهٔ جرج آر آر مارتین ساخته شده و لابد این نقل‌قول را شنیده‌اید که هیچ فیلم و سریالی به پای کتابش نمی‌‌رسد؛ چون کتاب به اقتضای فرمش، کامل‌تر است و تمام جزئیات را درون خود دارد. حال تصور کنید کتابِ این سریال را البته با همان موسیقی مسحورکننده و جذابِ «رامین جوادی»، به‌صورت صوتی بشنوید. وقایع داستان «آوای یخ و آتش» در دو سرزمین خیالی به نام‌های «وِستروُس» و «اِسوُس» با تاریخی چندهزارساله رخ می‌دهد. قارهٔ وستروس تحت یک نهاد سیاسی بزرگ به نام هفت پادشاهی اداره می‌شود. یک دیوار بزرگ از یخ و جادو، هفت پادشاهی را از منطقهٔ شمالی جدا می‌کند. قارهٔ اسوس در شرق وستروس قرار دارد. والریا هم که خانهٔ سابق نیاکان خاندان تارگین است، در جنوب اسوس جای گرفته است. داستان همان‌گونه که از نامش پیدا است، نبرد میان چند خاندان بر سر تصاحب تاج‌وتختِ وستروس است. «زمستان در راه است». این جملهٔ معروف کتاب بازی تاج‌وتخت است. بعد از تابستانی طولانی که نمایانگر صلح درون این سرزمین بزرگ است، زمستانی سخت و نفسگیر از راه می‌رسد که از جنگی هولناک خبر می‌دهد. اکنون و در این وضعیت، موجوداتی یخی که فقط در زمستان زیست می‌کنند (آدرها)، تهدیدی برای سرزمین به حساب می‌آیند. از طرف دیگر، «دِینِریس تارگَرین» دختر جاه‌طلبِ پادشاه‌ سابق وستروس (که در خلال جنگی، قبل از تولد دخترش به قتل رسید) برای بازپس‌گیری تاج‌وتخت ازدست‌رفتهٔ پدرش، به هر دری می‌زند.

کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱) سومین جلد از این مجموعه است. عصر تارگرین‌ها و جنایاتشان و اژدهایان قدرتمندشان تمام شده است و حالا سرزمین به‌ظاهر در صلح است. در کینگز لندین «رابرت باراتیون» حکومت را به دست گرفته است و در وینترفل «استارک‌»ها به‌دور از هیاهوی حکومت مرکزی محافظ دیواری هستند که جلوی زمستان ابدی را گرفته است. دست پادشاه که نفر دوم دربار است کشته می‌شود و رابرت به وینترفل می‌آید تا از «ند استارک»، دوست قدیمی‌اش خواهش کند در کنارش باشد. ند پس از قبول‌کردن و آمدن به حکومت مرکزی متوجه اتفاقات عجیبی می‌شود. گویا ملکه «سرسی» که از خاندان بزرگ لنیسترها با نماد شیر است، تصمیم دیگری برای حکومت دارد. از طرفی در جایی دور دختر نوجوانی را به ازدواج مردی وحشی درمی‌آورند؛ دختری که موهایی نقره‌ای و چشم‌های بنفش دارد؛ دختری از نژاد تارگرین‌ها و خدایان اژدها. این داستان به خوی طغیانگر انسان برای کسب قدرت مطلق می‌پردازد؛ در جهانی آمیخته به افسانه و اسطوره و تاریخ؛ با روایت‌های منسجم و هیجان‌انگیز؛ ترکیبی از واقعیت و خیال؛ داستان انسان‌ها در کنار اژدهایان و مردگان متحرکی که از درون تاریکی و سرما بیرون می‌آیند و می‌خواهند بشر را نابود کنند. در این داستان، قدرت بازیچهٔ دست انسان نیست بلکه این انسان است که بازیچهٔ دست قدرت می‌شود. هر چقدر بیشتر خواهان قدرت شوند، روح آن‌ها سیاه‌تر و جنون فرمانروایی بیشتر بر آن‌ها چیره می‌شود و به همان اندازه نیز زندگی غم‌انگیزی برای دیگران رقم می‌زنند. شخصیت‌های مدعی تاج‌وتخت کاملاً جدی هستند و حاضرند برای رسیدن به مقاصدشان هر کار وحشتناکی را مرتکب شوند؛ استثنایی وجود ندارد. این است بازی تاج‌وتخت!

شنیدن کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جرج آر آر مارتین

جرج آر آر مارتین با نام کامل «جورج ریموند ریچارد مارتین» در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در بایون در ایالت نیوجرسیِ آمریکا متولد شد. او در جوانی عاشق کمیک‌های ابرقهرمانی عصر نقره‌ای دههٔ ۱۹۶۰ بود و همهٔ آن‌ها را جمع می‌کرد. در شمارهٔ ۲۰ کمیک «چهار شگفت‌انگیز» یک نامه منتشر شد که آن را جورج دانش‌آموز برای سردبیر نوشته بود. او در مصاحبه‌هایش گفته یکی از دلایلی که به‌سمت نویسندگی رفت، توجهی است که به آن نامه شده است. در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش به نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزهٔ آلی شد. در سال ۱۹۷۰، در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت. یک سال بعد مدرک کارشناسی‌ارشد را از همان دانشگاه گرفت. نوشتن داستان‌های کوتاه علمی - تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش با نام «با صبحگاه، مه می‌آید»، نامزد دو جایزهٔ هوگو و نبیولا و در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ منتشر شد. در دههٔ ۱۹۸۰، نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و به ویراستاری کتاب پرداخت. در سال ۱۹۹۱ به رمان‌نویسی بازگشت و کاری را شروع کرد که در نهایت به مجموعهٔ فانتزی مشهور «ترانهٔ یخ و آتش» تبدیل شد. او گفته است کتاب «ترانهٔ یخ و آتش» (یا «آوای یخ و آتش») حداقل هفت کتاب خواهد بود. اولین کتاب این مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در نوامبر ۲۰۰۵، چهارمین کتاب مجموعه به نام «ضیافتی برای کلاغ‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و وال‌استریت ژورنال قرار گرفت. زمانی که کتاب پنجم مجموعهٔ ترانهٔ یخ و آتش، «رقصی با اژدهایان» مراحل پایانی انتشار را طی می‌کرد، مارتین به‌شدت درگیر ساخت یک سریال تلویزیونی شد که از مجموعه کتابش اقتباس شده بود. نام سریال را به‌خاطر نام کتاب اول مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» گذاشتند. مارتین در انتخاب تیم تهیه‌کنندگی و نوشتن دیالوگ‌ها شرکت داشت و نامش در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. از کتاب‌های جرج آر آر مارتین می‌توان به مرگ نور (۱۹۷۷)، رؤیای تب‌آلود (۱۹۸۲)، آتش و خون (۲۰۱۸)، مجموعهٔ ترانهٔ یخ و آتش: بازی تاج‌وتخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، ضیافتی برای کلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان، بادهای زمستان، رؤیای بهار اشاره کرد.

نظرات کاربران

farshad.james
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

تو گوش کردنش شک نکنید .من سریال رو دوبار دیدم ولی این یه چیز دیگست.کاری ندارم میگن سانسور شده مهم نیست.ولی خوب کار کردن برا صوتی کردنش.ممنون از آوا نامه وطاقچه

خشایار فرنود
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

کیفیت ساخت عالیست تبریک میگم لطفا کتاب های بعدی رو سریعتر منتشر کنید

fatima4030dgg
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

بس صبرانه منتظر انتشار بقیش هستم

کاربر 5646890
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

واقعا مجموعه عالی هست. چند جایی اشتباه در خواندن دارد مثلا تراک ۲۷ ثانیه ۱۰.۲۳ به جای گاو شیرده خوانده شده شیر گاوده. لطفا به این مطالب دقت شود. م

زمان

۲۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان