دانلود و خرید کتاب میکروکنترلرهای ARM خانواده AT91SAM7 در طراحی سیستم های جاسازی شده پیمان معلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میکروکنترلرهای ARM خانواده AT91SAM7 در طراحی سیستم های جاسازی شده اثر پیمان معلم

کتاب میکروکنترلرهای ARM خانواده AT91SAM7 در طراحی سیستم های جاسازی شده

معرفی کتاب میکروکنترلرهای ARM خانواده AT91SAM7 در طراحی سیستم های جاسازی شده

کتاب میکروکنترلرهای ARM خانواده AT91SAM7 در طراحی سیستم های جاسازی شده نوشته پیمان معلم و دیگران یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته برق و الکترونیک این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

  کتاب مرجع کاملی برای آشنایی و استفاده کاربردی از تراشه های AT91SAM7 می باشد که در ۹ فصل و چند پیوست تنظیم شده است. هر فصل شامل چند بخش است. علاوه بر این یک بورد عملی با استفاده از تراشه AT91SAM7S64 طراحی و در آزمایشگاه پیاده سازی شده است. روند طراحی و جزییات پیاده سازی این بورد داخل کتاب شرح داده شده است و اطلاعات مفیدی در مورد نحوه تنظیم پایه های میکروکنترلر و مراحل برنامه ریزی تراشه در اختیار خوانندگان محترم قرار می دهد. تمامی مثال ها، برنامه ها و پروژه های کتاب توسط این بورد در آزمایشگاه تست شده است.

کتاب تخصصی میکروکنترلرهای ARM خانواده AT91SAM7 در طراحی سیستم های جاسازی شده یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶۳ صفحه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان