دانلود و خرید کتاب فریلنسر شش رقمی لورا بریگز ترجمه محمدرضا قلعه نوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فریلنسر شش رقمی اثر لورا بریگز

کتاب فریلنسر شش رقمی

معرفی کتاب فریلنسر شش رقمی

کتاب فریلنسر شش رقمی؛ نقشه راه موفقیت در اقتصاد گیگ نوشتۀ لورا بریگز و ترجمۀ محمدرضا قلعه نوی و ریحانه پورامین مقدم و حاصل ویراستاری علیرضا خداکرمی است. این کتاب را انتشارات راه پرداخت منتشر کرده است.

درباره کتاب فریلنسر شش رقمی

فریلنسر شش رقمی با تأکید بر مواردی همچون هدف‌گذاری صحیح درآمدی، تغییر باورهای گذشته، سلطه بر ذهن، تعریف ساختارهای فردی و گروهی، بازاریابی مناسب و اصولی، کوچینگ یا مربیگری، شیوه درست مدیریت کسب‌وکار حقیقی، خرد کردن کارها و نحوه دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت، برون‌سپاری اموری که سررشته‌ای در آنها ندارند و بیشتر وقت‌گیر هستند، غربالگری و جذب افراد بااستعداد به‌عنوان دستیار و ارتقای مهارت‌ها و آینده‌نگری، درصدد آن است مسیر هموارتری را برای جامعه فریلنسران در دنیا ایجاد کرده و آنها را از ریسک‌ها و چالش‌های پیش رویشان آگاه سازد.

خواندن کتاب فریلنسر شش رقمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای فریلنسران (آزادکاران) و فعالان در حوزه اقتصادی مناسب و کاربردی است.

بخشی از کتاب فریلنسر شش رقمی

«مسیر حرکت به سمت درآمد چند صدهزار دلاری

فریلنسری یکی از موضوعات محبوب این روزها شده است. تأثیر پیمانکاران مستقل در چند دهه آینده به‌صورت واضح در اقتصاد دنیا خودش را نشان خواهد داد. فناوری، کار کردن از خانه را آسان‌تر کرده است و انقلاب دورکاری نشان می‌دهد که شرکت‌ها فهمیده‌اند بهترین کار استفاده از بااستعدادترین افراد بدون توجه به مکان زندگی‌شان است. باتوجه‌به تأثیرات همه‌گیری کرونا و همین‌طور نیاز و علاقه بیشتر به دورکاری، فریلنسری بیشتر از هر زمان دیگری در مرکز توجه قرار گرفته است.

من در سال ۲۰۱۲ فریلنسری را به‌عنوان شغل دوم شروع کردم. روزها سرکار و شب‌ها به دانشکده تحصیلات عالی می‌رفتم. قبلاً برنامه داشتم در بخش آموزش مشغول به کار شوم؛ اما بعد از یک سال درس‌دادن در مدارس راهنمایی بالتیمور سیتی، نقشه‌هایم نقش‌برآب شد. شانس آوردم و کاری در حوزه بازاریابی پیدا کردم تا بتوانم باز فکر کنم و مسیر زندگی‌ام را بیابم. در آن زمان فهرستی درست کردم و مهارت‌هایی که داشتم و می‌توانستم از آنها پول دربیاورم را نوشتم. فهمیدم که نوشتن، مهارتی است که می‌توانم برای بیشتر پول درآوردن رویش حساب کنم. شرکت محل کارم در کمپین‌های ملی از برخی شعارها و تگ لاین‌های بازاریابی که نوشته بودم استفاده کرده بود، درنتیجه تحقیق در مورد بازاریابی، تبلیغات و استراتژی محتوا را شروع کردم.

زمان زیادی نگذشت که موفق شدم از راه نویسندگی فریلنسری، هر ماه چند صددلاری کسب کنم. این نوشته‌ها را قبل از کار، شب‌ها و آخر هفته‌ها آماده کرده بودم. بااین‌حال از ترکِ شغل فعلی‌ام وحشت داشتم. مطمئن نبودم که به‌تنهایی بتوانم هر ماه پول کافی در بیاورم، اما بعدها مشخص شد که استفاده از شغل دوم به‌عنوان سکوی پرتاب ورود به دنیای فریلنسری، استراتژی بسیار موفقی است و خودم هم این استراتژی را توصیه می‌کنم. شروع فریلنسری به‌عنوان شغل دوم بهتر از بی‌گدار به آب زدن و ورود ناگهانی به این دنیاست.

سیزده ماه بعد از شروع کار نویسندگی، شغل ثابتم را ترک کردم. وقتی هر هفته به‌جای ۱۰ تا ۱۵ ساعت، ۴۰ ساعت زمان برای نوشتن فریلنسری اختصاص دادم، درآمدم شدیداً افزایش پیدا کرد. این زمان را صرف کامل کردن کارها و جست‌وجو برای پروژه‌های جدید می‌کردم. از سال ۲۰۱۴، توانستم هر سال کار فریلنسری‌ام را حفظ کنم یا آن را رشد دهم و هر سال درآمد شش‌رقمی داشته باشم. برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ توانستم ۲۰۰ هزار دلار درآمد کسب کنم.»

  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان