دانلود و خرید کتاب The Bird, the Little Boy and the Train احمدرضا احمدی ترجمه سیامک مظلومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب The Bird, the Little Boy and the Train

احمدرضا احمدی در کتاب پرنده، پسرک، قطار داستان پسری را روایت می‌کند که پرنده خود را در قطاری گم کرده و روزها به دنبال پرنده‌اش می‌گردد. راشین خیریه تصویرگری این کتاب را برعهده داشته است.

سیامک مظلومی کتاب پرنده، پسرک، قطار را به انگلیسی برگردانده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسخه انگلیسی زبان آن را با عنوان The Bird, the Little Boy and the Train منتشر کرده است.نسخه انگلیسی زبان کتاب پرنده، پسرک، قطار (The Bird, the Little Boy and the Train) به پنجاه و چهارمین نمایشگاه تصویرگری بولونیا راه یافت.


خلاصه کتاب پرنده، پسرک، قطار (The Bird, the Little Boy and the Train)

پرنده، پسرک، قطار (The Bird, the Little Boy and the Train) داستانی مفهومی از گم شدن پرنده‌ی پسرک کوچکی در قطار و جست‌وجوی کودک برای یافتن پرنده است. احمرضا احمدی در ایت کتاب تلاش کرده است تا با استفاده از نمادها و نشانه‌ها مفاهیم بنیادی را به مخاطبانش منتقل کند. پسرک داستان پس از جست‌وجوی طولانی و نیافتن پرنده ناامید شده، اما همچنان به‌جست‌وجوی خود ادامه می‌دهد.

خواندن کتاب پرنده، پسرک، قطار (The Bird, the Little Boy and the Train) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب پرنده، پسرک، قطار (The Bird, the Little Boy and the Train)، داستانی مناسب کودکان کلاس‌ اول تا پنجم دبستان است. کودکان با خواندن این کتاب جذاب با مفاهیمی همچون امید و تلاش برای رسیدن به خواسته خود به‌خوبی آشنا می‌شوند.

درباره احمدرضا احمدی

احمدرضا احمدی شاعر و نمایشنامه‌نویس و نقاش کرمانی است. وی را به‌عنوان شاعر بزرگسال و نویسنده کودک می‌شناسند. احمدرضا احمدی فعالیت خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۴۹ و در بخش تولید موسیقی آغاز کرد، در سال ۱۳۵۸ در بخش انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ویراستاری مشغول شد که این فعالیت تا زمان بازنشستگی وی یعنی سال ۱۳۷۳ ادامه یافت.

ازجمله شعر و داستان‌های منتشره شده از احمدرضا احمدی برای کودکان عبارت هستند از: ناگهان چراغ‌ها روشن شدن، عروس و داماد زیر باران، در یک شب مهتابی که شب چهاردهم ماه بود، کبوتر سفید کنار آینه، باز هم نوشتم صبح، صبح شد، بهار بود، شب روز اول و صبح روز هفتم و...

احمدرضا احمدی در سال ۱۳۸۵ به عنوان شاعر برگزیده، پنجمین دوره اهدای جایزه شعر بیژن جلالی انتخاب شد. همچنین در سال ۱۳۸۸ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان