دانلود و خرید کتاب فضایل زیارت عاشورا قربان محمد زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فضایل زیارت عاشورا اثر قربان محمد زاهدی

کتاب فضایل زیارت عاشورا

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فضایل زیارت عاشورا

کتاب «فضایل زیارت عاشورا» نوشتۀ قربان محمد زاهدی است و انتشارات ضریح آفتاب آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فضایل زیارت عاشورا

دین اسلام در طول تاریخ ۱۴۰۰ساله با شهادت امام حسین (ع) و یارانش گره‌خورده است و با خون این شهیدان زنده و پویا ماند. زیارت عاشورا یکی از معروف‌ترین و مرسوم‌ترین زیارت‌نامه‌هایی است که در فرهنگ شیعه، جایگاه بسیار مهم و والایی دارد. این زیارت‌نامه که از زبان پیشوایان دینی روایت شده است، در تمام ایام سال و به‌خصوص در روز عاشورا خوانده می‌شود و بر طبق روایات و سیره بزرگان دین، مداومت بر خواندن آن، آثار و برکات فراوانی دارد. این زیارت‌نامه که از سوی امام محمدباقر علیه‌السلام به یکی از یاران آموخته شده، نوعی بیعت شیعیان و پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام است که توفیق نداشتند اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را همراهی کنند. شیعیان با خواندن زیارت ارزشمند و بی‌نظیر عاشورا مواضع شفاف و جدی خود را اعلام می‌کنند و خط فکری و موضع‌گیری سیاسی‌اجتماعی‌شان را مشخص می‌سازند و با راه امام حسین (ع) و یارانش تجدید پیمان می‌کنند.

تمام فرازهای زیارت عاشورا سرشار از مفاهیم ارزشمند و معانی ژرف و عمیقی است که نیازمند مطالعه، تحلیل و تفسیر دقیق است تا مفاهیم آن، شناخته شود. کتاب فضایل زیارت عاشورا ۶۰ بخش دارد و قربان محمد زاهدی تلاش کرده است از این طریق زمینه‌ای در جهت بسط و نشر فرهنگ عاشورا و نهضت ناب حسینی و نیز فهم و معرفتِ اندیشه‌های ولایی فراهم کند. زیارت عاشورا در بخش پایانی کتاب به همراه ترجمۀ فارسی آن ضمیمه شده است.

خواندن کتاب فضایل زیارت عاشورا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام شیعیان و دوستداران زیارت عاشورا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فضایل زیارت عاشورا

«در بیان فضایل زیارت عاشورا همین بس که امام محمدباقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) فرموده‌اند که: فضیلت این زیارت به درجات شهدای کربلا می‌رسد؛ یعنی کسانی که از روی شناخت، معرفت عمیق، عشق و علاقۀ شدید این زیارت را تلاوت می‌کنند. در شکل و هیئت شهدای جان‌برکف دشت کربلا که همراه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شهادت رسیدند، محشور می‌گردند و به مقام شهدای سرافراز عاشورا می‌رسند. همان‌طور که در روایات فراوان آمده است، درجه شهدای کربلا بالاتر و افضل‌تر از همه شهدای راه حق و حقیقت از اول تا آخر دنیا بوده و خواهد بود و در روز قیامت همۀ موحدان غبطه می‌خورند که ای‌کاش آن‌ها نیز از شهدای کربلا محسوب می‌شدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان