دانلود و خرید کتاب واگنر مایکل وایت ترجمه ابراهیم اسکافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واگنر اثر مایکل وایت

کتاب واگنر

معرفی کتاب واگنر

کتاب «واگنر» نوشتۀ مایکل وایت و ترجمۀ ابراهیم اسکافی است و انتشارات شیرازه کتاب ما آن را منتشر کرده است. کتاب واگنر، یکی از جلدهای مجموعۀ قدم اول است.

درباره کتاب واگنر

انتشارات شیرازه کتاب ما باهدف تألیف، ترجمه، گردآوری و چاپ و انتشار کتاب‌هایی مختلف فرهنگی، تاریخی، اجتماعی شروع به فعالیت کرد. یکی از این مجموعه‌ها قدم اول است. کتاب‌های متعددی در این مجموعه با موضوعات علمی به چاپ رسیده است که به تشریح یک مبحث علمی یا زندگی و فعالیت‌های یکی از فیلسوفان، دانشمندان و بزرگان تاریخ اختصاص دارد. از جمله «نشانه‌شناسی»، «فلسفه»، موسیقی کلاسیک، «نیوتن و فیزیک کلاسیک»، «رمانتیسم»، «ژنتیک»، «زمان»، «نسبیت»، «اگزیستانسیالیسم»، «هایدگر»، «برشت»، «پیکاسو»، «یونگ»، «بودا»،

کتاب واگنر یکی از کتاب‌های مجموعۀ قدم اول است که به زندگی و اندیشه‌های ریشارد واگنر، فیلسوف، آهنگساز و مبدع هنر مدرن می‌پردازد، کسی که موسیقی او تاثیری انقلابی بر روند موسیقی غرب گذاشت. مایکل وایت تلاش کرده است تا زندگی و تفکرات واگنر را که نظریه پرداز نمایشی و آهنگسازِ اپرا بود، به زبان ساده، روان و البته جامع بیان کند. این کتاب مصور بعد از ارائۀ مطالب هر بخش، تصاویری را هم گنجانده است که با موضوع موردبحث مرتبط است؛ این کار خلاقانه مطالعۀ کتاب را برای خوانندگان و علاقه‌مندان جذاب‌تر کرده است چرا که تصاویر در کنار جملات، درک آن را آسان تر می‌کند. تا پیش از این کتاب های مصور بیش‌تر برای کودکان بودند و محصول تجاری به شمار می‌آمدند اما این کتاب زندگی و اندیشه‌های واگنر را با کمک تصاویر تأمل برانگیز به خواننده منتقل می‌کند و با سیری در مهمترین آثار و نگرش‌های او، خوانندگان را با این نابغۀ آلمانی آشنا می‌کند.

خواندن کتاب واگنر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران موسیقی و علاقه‌مندان به زندگی‌نامۀ فیلسوفان و هنرمندان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب واگنر

«لایپزیگ پایتخت موسیقی اروپا بود و به‌عنوان خانۀ موسیقی‌دانان بزرگی چون یوهان سباستین باخ و فلیکس مندلسون شهرت پیدا کرده بود. ریشارد کوچک در کلیسای توماس (توماسکرشه) غسل تعمید یافت و در مدرسۀ مذهبی توماس (توماسشوله) تحصیل کرد. همان‌جایی که باخ یک‌بار در آنجا گروه کر (کانتور) را رهبری کرد. مادرش، یوحانا روسینه واگنر نی پتس( ۱۸۴۸-۱۷۷۴) بی‌تردید همان شخصیت زن افتاده بود، دلبر پیشین یک اشرافی رده پایین آلمانی. زمانی که ریشارد بزرگ شد و نوشتن اپراها را آغاز کرد، احتمالاً به‌واسطۀ اهمیت همین موضوع، بسیاری از شخصیت‌ها، کودکانی بی‌پدر توصیف می‌شدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان