دانلود و خرید کتاب دیگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دیگری

کتاب دیگری نوشتهٔ رضا کوهکن است. انتشارات موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی مجموعه مقالات همایش روز جهانی فلسفه سال ۱۴۰۰ است.

درباره کتاب دیگری

فلسفه و فلسفیدن امری است جهانی. و روز جهانیِ فلسفه فرصتی است برای اندیشیدن به این دست‌آورد بشری و ارج نهادن آن. و سراسر طبیعی است که مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفۀ ایران، به بزرگداشت این روز بپردازد. از سال ۱۳۸۶ خورشیدی تاکنون، هر‌ساله این بزرگداشت برگزار شده و موضوعات متنوعی بهانۀ گرد‌آمدن پژوهندگان قرار گرفته است. موضوع سال ۱۳۸۶، «مبانی نظری گفتگو (من و دیگری)» بوده است و موضوع سال ۱۴۰۰، «دیگری». شگفتا که موضوع سال اخیر بی‌نسبت با موضوع نخستین نیست؛ با این تفاوت که در آنجا «من» در کانون قرار گرفته و در نزد ما این «دیگری» است که در میانه، استوار ایستاده است؛ باشد که سیر توجّه ما به دیگری، بیش و به باشد.

خواندن کتاب دیگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دیگری

«در این میان نثر نوشتار و صورت ساختاری مقالات از مقاله‌ای به مقالهٔ دیگر به طور خیلی طبیعی متفاوت است. برخی نویسندگان تاکید داشتند که بر متن آن‌ها هیچ‌گونه ویرایشی اعمال نگردد و مقاله‌شان «به مسلخ ویراستاری فرستاده نشود». خواستی که با توجه به تاریخی که نگارش زبان فارسی پشت سرگذاشته است و دستور نگارش دقیق و قاطعی برای آن نمی‌توان متصور شد می‌تواند به شرط رعایت برخث قواعد کلی و متداول در امروز مقبول افتد. به این ترتیب، ما کمینهٔ ویرایش را بر مقالات همراهان این همایش انجام داده‌ایم و در نتیجه می‌توان مطمئن بود که متن‌ها کمابیش با نثر نوشتار خود نویسنده است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان