دانلود و خرید کتاب عالین امید کوره چی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عالین اثر امید کوره چی

کتاب عالین

نویسنده:امید کوره چی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عالین

کتاب «عالین» نوشتۀ امید کوره چی است و انتشارات میرانا آن را منتشر کرده است. رمان خواندنی عالین، ششمین جلد مجموعۀ چندجلدی ۷ جن است که خواننده را به سفری مهیج و دلهره‌آور با شیاطین و اجنه دعوت می‌کند و تقابل خیر و شر را نشان می‌دهد.

درباره کتاب عالین

قهرمان داستان عالین به معبد شیوا رسیده است، ‌جایی که مرتاض‌ها اطرافش برای حفاظت از آن سوگ می‌خوانند و خرمهره به گردن دارند و یک دیو طمطام سیاه جلوی معبد ایستاده تا هنگام عبور او را پاره‌پاره کند؛ اما شخصیت اصلی و راوی داستان وقتی برای تلف کردن ندارد و باید خود را به درۀ سیانا برساند تا نبرد بین خیر و شر را به سرانجام برساند.

ازآنجا که جن هم در کتاب‌های آسمانی مانند قرآن مطرح شده و هم در افسانه‌ها و آثار بزرگان مانند شاهنامه حضور داشته است، همواره پدیدۀ مجهول، جذاب و پرابهامی بوده که علاقه‌مندان به موضوعات ماورایی را به سمت خودش جذب می‌کند. درست است که چنین موضوعاتی هنوز به‌طورقطع و به‌روشنی قبول یا رد نشده؛ اما زمینه‌ساز خلق داستان‌های تخیلی، فانتزی و جذاب بوده است. ۷ جن مجموعه‌ای است که تاکنون ۶جلد از آن منتشر شده و در آن به موضوعات ماورایی اشاره دارد و به ارتباطات میان انسان‌ها و اجنه می‌پردازد. درون‌مایۀ اصلی این داستان‌ها تقابل میان خیر و شر است و امید کوره‌چی با قلمی روان، خلاقانه و همچنین با تسلط کافی بر علوم غریبه و ماورایی به خلق داستان‌هایی پرداخته است که برای علاقه‌مندان به رئالیسم جادویی، داستان‌های فانتزی و تخیلی بسیار جذاب است. داستان‌های این مجموعه مهیج و گاهی دلهره‌آور است. فضاسازی قوی و اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی مسیر داستانی در این مجموعه خواننده را به دل داستان می‌کشاند. جلدهای این مجموعه به ترتیب عبارت است از: «۷ جن»، «لو ۳۰ یا»، «صخور»، «هبذول»، «کاثیا» و «عالین». عناوین داستان‌ها و همچنین طراحی جالب جلدهای این مجموعه هم مانند داستان‌های کتاب رازآلود و پر از نشانه‌ است که باید با خواندن داستان‌ها کشف شود.

خواندن کتاب عالین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران رمان‌ و علاقه‌مندان به کتاب‌های فانتزی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره امید کوره چی

امید کوره‌چی، نویسنده و شاعر ایرانی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد و در رشتۀ علوم قرآنی و حدیث تحصیل کرد. آثار متعددی از این نویسندۀ خلاق منتشر شده است. از میان آثار او، علاوه بر مجموعۀ ۷ جن، می‌توان به «مهمیرا»، «عشق در برابر عشق»، «اپرای مردگان»، «ماتروشکا»، مجموعۀ کمیک استریپ و مجموعه داستان کوتاه زندگی اشاره کرد. او همچنین ۲۳ مجموعه شعر و چند نمایشنامه هم به رشتۀ تحریر درآورده است. امید کوره‌چی جوایز ادبی زیادی هم دریافت کرده است؛ او رتبۀ نخست رمان در کشور در جشنواره ملی گام اول برای «رمان مهمیرا» را دریافت کرد، همچنین «عشق در برابر عشق» برگزیدۀ رمان در کشور در جشنواره ملی هنرمندان شد و رمانش «ماتروشکا» در جشنوارۀ بین‌المللی لیراو رتبۀ دوم را به دست آورد.

بخشی از کتاب عالین

«طبق نشانۀ ثلیخای انث به معبد آگوری رسیدم تا هشقلوج کاهن را پیدا کنم، یک کیج کهنسال که از طریق درۀ سیانا الهام سیاه ابلیس را به بقیۀ شیاطین می‌رسانید و قصد همان منبع الهام بود و رسیدن به سیانا وهشقلوج فقط یک ابزار ناچیز برای یافتن سیانا که به درگاه معبد رسیدم، به دروازۀ کوتاهی که تمام سطح آن با جمجمۀ انسان پوشانده شده بود؛ انسان‌هایی که به خیال روح‌خواری توسط آگوری‌ها زنده‌زنده خورده شده بودند که درجا لگدی به درگاه کوبیدم و تختۀ چوبی واژگونه به درون افتاد که آنی بوی گندی از معبد بیرون زد و حالم به هم خورد.»

نگاهی جامع بر زبان پریشی
ثمن معصومی مقدم
مداخله بشردوستانه در امور داخلی کشورها با تاکید بر قضیه بحرین
سیدعبدالمحمد موسوی
14 Scientific Practical Reading
محمدرضا یاراحمدی
ترجمه عرایس البیان فی حقایق القرآن (جلد چهارم)
روزبهان بقلی شیرازی
Aviation Weather for Student Pilots
سیدپوریا کمانی فرد
قاعده حمل الافعال والامور علی الصحیح والاصح
جمال الدین محمد شریف کرمانی
غزلیات علی آغا واحد
علی آغا واحد
گزیده ای از مباحث علم صرف
سیدمسعود طاهری
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتارهای زیست محیطی گردشگران ایلام
محمد جوادی راد
Coding Games in Python
Ben Francon Davies
تربیت آسمانی
زهرا مجد
رسالت من
نرگس گمار
تاریک خانه صنعت مد
نیکولای آنگوئلوف
پیش به سوی کارآفرینی
جیمز آر. کوک
مهارت های اجتماعی برای نوجوانان
دیسکاور پرس
چمدان های باز
سیدمحسن روحانی
روباه ناقلا و مرغ قرمز کوچولو (دوزبانه)
مونا دهدشتی
دیدگاه ها، فلسفه و حکمت جغرافیای طبیعی معاصر
ابراهیم مقیمی
سازگاری های هورمونی در فعالیت ورزشی
رقیه پوزش جدیدی

نظرات کاربران

shamotiyath
۱۴۰۳/۰۲/۲۸

فقط میتونم بگم دم نویسنده گرم کاش بیشتر بنویسه کاش آقای کوره‌چی همش بنویسه برامون هیچی نمیگم از کتاب هر صفحه اش رو عمیقا دوست داشتم آخه چجوری میشه یه مجموعه اینقدر باحال باشه هری‌پاتر چیه آخه وقتی مجموعه جذاب

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان