دانلود و خرید کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا لی جی کولان ترجمه آزاده نشاط آور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا اثر لی جی کولان

کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا

معرفی کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا

کتاب قدرت کوچینگ مثبت‌گرا نوشتۀ لی جی کولان و جولی دیویس کولان با ترجمۀ آزاده نشاط‌آور و اکبر غریب‌نواز در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب دربارۀ طرز فکر و عادت‌هایی برای کوچ‌ها و رهبران است که می‌توانند الهام‌بخش ارتباطات و خلق نتایج برنده باشند.

درباره کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا

هر فردی به یک کوچ نیاز دارد. فرقی نمی‌کند که بازیکن بسکتبال باشد یا تنیس یا ژیمناستیک. کوچینگ تنها سرمایه‌گذاری روی دیگران نیست، بلکه سرمایه‌گذاری روی خود هم است. وقتی فرد رشد می‌کند، بهتر می‌تواند به رشد دیگران کمک کند و وقتی به رشد دیگران کمک می‌کند، همچنان به رشد خود هم کمک می‌کند. در دنیای امروز، کوچینگ به‌عنوان یکی از روش‌های مؤثر برای رشد شخصی و حرفه‌ای شناخته می‌شود. کوچینگ مثبت تکنیک‌ها و مهارت‌هایی را به فرد آموزش می‌دهد که می‌تواند به ایجاد تغییرات پایدار و افزایش رضایت کلی در زندگی او کمک کند. کتاب قدرت کوچینگ مثبت‌گرا بر طرز فکر کوچینگی تمرکز دارد و در کنار آن تمرین‌هایی در جهت افزایش مهارت کوچینگ ارائه کرده است؛ از این رو خودآموزی برای بهبود طرز فکر و عادت‌های کوچینگی رهبران به‌منظور الهام‌بخشی در ارتباطات و خلق نتایج برنده است. متن کتاب روان و ساده همراه با مثال‌های کاربردی است که به افراد کمک می‌کند ضمن ارتقای مهارت خود، رضایتمندی بیشتری را در اطرافیان به وجود آورند.

کتاب قدرت کوچینگ مثبت‌گرا در ۳ قسمت نوشته شده است که عبارت‌اند از:

قسمت اول: طرز فکر کوچینگ مثبت‌گرا

قسمت دوم: عادت‌های کوچینگ مثبت‌گرا

قسمت سوم: اجرای برنامه‌ی کوچینگ شما

خواندن کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت کوچینگ مثبت گرا

«اگر اکنون برای کوچینگ و توسعه تیم وقت اختصاص ندهید، بعداً به طور حتم هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. استفاده از رویکرد کوچینگ بصورت تصادفی و یکباره و استفاده از ان فقط در مواقعی که راحت باشد، نتایج تصادفی نیز به همراه خواهد داشت. اگر بدلیل رسیدن و کسب نتایج کوتاه مدت از کوچینگ صرف نظر کنید، از توانایی عملکرد متعادل تیم خود در طول زمان کاسته‌اید. کوچینگ تیم، یکی از مسائل اساسی رهبر هر تیمی است که دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. امروزه استفاده از رویکرد دائمی کوچینگ دیگران، برای تعالی رهبری زیر بنایی و ضروری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان