دانلود و خرید کتاب خوشبختی یک ذهنیت است پژمان خفتان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوشبختی یک ذهنیت است اثر پژمان خفتان

کتاب خوشبختی یک ذهنیت است

معرفی کتاب خوشبختی یک ذهنیت است

کتاب خوشبختی یک ذهنیت است به‌قلم پژمان خفتان و علی شهبازی را انتشارات مهراب منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌ای از جملات قصار با مضامین انگیزشی است.

درباره کتاب خوشبختی یک ذهنیت است

گاه برای تقویت و تجدید روحیه نیازمند خواندن یا شنیدن جملاتی هستیم که ارزش‌ها و سختی‌های مسیر آمده را برایمان روشن کنند و به یادمان بیاورند که در کجای مسیر نیل به موفقیت قرار داریم. کتاب خوشبختی یک ذهنیت است مجموعه‌ای است از جملات قصار با مضامین موفقیت و انگیزشی که به همین هدف تدوین و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خواندن کتاب خوشبختی یک ذهنیت است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث انگیزشی و توسعهٔ فردی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب خوشبختی یک ذهنیت است

«خواسته‌ها

هر چقدر از لحاظ ارتعاشی در سطح بالاتری قرار بگیری به مدارهای بالاتر صعود می‌کنی یعنی از جایگاهی که هستی به جایگاه بالاتر می‌رسی. برای رسیدن به خواسته‌هایت لازم است این کارها را انجام دهید.

۱ - مثبت‌اندیشی

۲ استفاده از عبارات تأکیدی

۳- تجسم کردن

ه داشتن حال و هوای خوب

۶- شکرگزاری

همهٔ این موارد از لحاظ ارتعاشی تو را در سطح بالا قرار می‌دهد و هر چه این‌ها قوی‌تر باشد ارتعاش تو نیز قوی‌تر می‌شود و طبیعتاُ زودتر به خواسته‌هایت می‌رسی.

نا امید نشو

اگر نتیجه را در اوایل ارتعاش نمی‌بینی دلیل بر انجام نگرفتن آن هدف و خواسته نیست. درست مثل جوانه‌ای که زیر زمین در حال رشد است، تو سطح زمین را می‌بینی و می‌گویی بی‌فایده است. این همه تابش خورشید، آب، اکسیژن اثری ندارد ولی در داخل زمین کار در حال انجام گرفتن است. فقط باید صبور باشی تا در زمان خودش جوانهٔ تو از زیر خاک بیرون بزند. در هر صورت ندیدن نتیجه دلیل بر نبود نتیجه نیست. پس ایمان داشته باش که به آرزوهایت می‌رسی، مضطرب نشو و جز موفقیت چیز دیگری نبین. 

تغییر نده

وقتی گلی شکوفه نمی‌دهد گل را عوض نمی‌کنند بلکه شرایط رشدش را فراهم می‌سازند. اگر موفق نشدی هدفت را تغییر نده مسیر حرکتت را عوض کن و تلاشت را بیشتر بیشتر

بیشتر کن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان