دانلود و خرید کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب زهرا همدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب اثر زهرا همدانی

کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب

معرفی کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب

کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب نوشتهٔ زهرا همدانی و سیدحسن شکری است. انتشارات روایت باران این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی روایت‌های از زندگی استاد جنگ‌های نامتقارن محور مقاومت، پرچمدار رشید سپاه محمد رسول‌الله (ص)، سردار سرلشکر شهیدحسین همدانی است.

درباره کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب

کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب روایتی از زندگی استاد جنگ‌های نامتقارن محور مقاومت سپاه محمد رسول الله (ص) سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی است. 

خواندن کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران خواندن خاطرات شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ساعت ۱۶ به وقت حلب

«صبحانه را که خوردم رفتم گوشه اتاق سروقت ساک کهنه برزنتی‌ام و آنچه انتظارش را داشتم اتفاق افتاد. یک‌باره جو منزل ما از این رو به آن رو شد. البته اول مادرم شروع کرد، همسرم هم خیلی تعجب کرد و گفت: ساک می‌بندی؟ کجا ان شاء الله؟! دیدم لازم است قدری پلیتیک بزنم. 

گفتم: "مادر محمود شهبازی در بخش آی سی یو بستری است. او ناچار شد چند روز به اصفهان برود. اگر این گرفتاری برای او پیش نمی‌آمد خودش بر می‌گشت جنوب و به کارها می‌رسید و دیگر ضرورتی نداشت من این طور سریع شال و کلاه کنم و به آنجا برگردم. خوش و خرم چند روزی پیش شما می‌ماندم و قدری خستگی در می‌کردم ولی چه کنم؟ با این وضع چاره‌ای جز رفتن به این سفر ندارم، به محض اینکه محمود از اصفهان به جنوب بیاید سریع آنجا کارها را سروسامان می‌دهیم و بعد به خواست خدا من سعی می‌کنم یک بار دیگر برگردم همدان." 

مادرم گفت: "حالا او یک کاره‌ای است، تو آنجا چه کاره‌ای که اگر نروی کار جنگ لنگ می‌ماند؟!"»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان