دانلود و خرید کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی (ویژه گروه ریاضی و فیزیک) احمد احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی (ویژه گروه ریاضی و فیزیک) اثر احمد احمدی

کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی (ویژه گروه ریاضی و فیزیک)

معرفی کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی (ویژه گروه ریاضی و فیزیک)

کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی (ویژه گروه ریاضی و فیزیک) نوشتهٔ احمد احمدی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

خواندن کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی (ویژه گروه ریاضی و فیزیک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتب آموزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آشنایی با رشته های دانشگاهی (ویژه گروه ریاضی و فیزیک)

«رشته مهندسی کامپیوتر به طراحی و ساخت اجزای مختلف رایانه می‌پردازد، لذا از بسیار زیادی در دنیای امروز برخوردار است. هدف از طی این دوره، تربیت کارشناسانی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و مجموعه‌های سخت‌افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود، نگهداری، عیب‌یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند.

طراحی، شبیه‌سازی، فرآوری، پردازش، سنجش، آموزش، ویرایش و همه مفاهیمی هستند که با بالاترین دقت و در کوتاه‌ترین مدت‌زمان ممکن در برنامه‌های نرم‌افزاری رایانه انجام می‌شوند، لذا هدف از این رشته، تربیت نیروی متخصص برای انجام امور فوق است.

رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی دارای سه گرایش سخت‌افزار و نرم‌افزار و فناوری اطلاعات است؛ گرایش سخت‌افزار دربرگیرنده فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و صنعتی درخصوص قطعات، بردها، تجهیزات و درنهایت سیستم‌های کامپیوتری در مقیاس‌های مختلف است و یکی از شاخه‌های مهم آن به نام معماری کامپیوتر (طراحی و ساخت کامپیوتر) می‌باشد. هدف از گرایش نرم‌افزار کامپیوتر، آموزش و پژوهش در زمینه زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی، سیستم‌های عامل مختلف و طراحی انواع الگوریتم‌ها می‌باشد.

طبق برنامه درسی که وزارت علوم برای رشته مهندسی کامپیوتر پیشنهاد داده، طول دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر به‌صورت استاندارد چهار سال است. البته حداکثر مدت مجاز تحصیل در دوره‌های کارشناسی پیوسته کامپیوتر شش سال است. درصورتی‌که دانشجو نتواند واحدهای دوره را در حداکثر مدت مجاز تحصیل با موفقیت بگذراند، از دانشگاه مربوطه اخراج می‌شود».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان