دانلود و خرید کتاب حجت خدا گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حجت خدا اثر گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

کتاب حجت خدا

معرفی کتاب حجت خدا

کتاب حجت خدا نوشتهٔ گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است. انتشارات شهید ابراهیم هادی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۱۱۰ داستانک از شهید «محسن حججی».

درباره کتاب حجت خدا

گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در کتاب حجت خدا ۱۱۰ داستانک از شهید «محسن حججی» را گردآوری کرده است. محسن حججی متولد ۲۱ تیر ۱۳۷۰ بود. او از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از معروف‌ترین کسانی است که در ایران مدافعان حرم خوانده می‌شوند. او در سوریه به دست نیروهای داعش به اسارت گرفته شد و پس از دو روز کشته شد. جسداو طی توافق «جرود» تحویل نیروهای حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران شد و ششم مهر ۱۳۹۶ در زادگاهش، نجف‌آباد در استان اصفهان به‌خاک سپرده شد.

خواندن کتاب حجت خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران زندگی‌نامهٔ شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حجت خدا

«امروز نام شهید حججی، یک نام برجسته و ممتاز و درخشانی در سرتاسر کشور شده. این به برکت مجاهدت جوان شما و شهادت مظلومانهٔ او است. البتّه شهدای ما همه‌شان عزیزند و همه‌شان مظلومند. غیر از محسن شما ـ محسن ما ـ شهدای دیگری هم هستند که آن‌ها هم به همین ترتیب به شهادت رسیدند. یعنی دشمن سر از تنشان جدا کرده و ضربات کشنده‌ای بر این‌ها در حال زندگی وارد کرده. شهدایی داریم که از این قبیل هستند. درجات همهٔ آن‌ها عالی است. همهٔ آن‌ها پیش خدای متعال عزیزند. منتها همچنان‌که وقتی یک جماعتی، یک جمعی، یک جایی هستند، یک نفر از این‌ها به عنوان نماینده حرف می‌زند و سخنگوی آن‌ها می‌شود، این شهید محسن، نمایندهٔ همهٔ این شهدای مظلوم شد. در واقع سخنگوی این‌ها شد. خدای متعال این شهید را عزیز کرد، بزرگ کرد.

البته عزّتی که خدا می‌دهد به کسی، یک دلیلی دارد. یک حکمتی دارد. یعنی بی‌خود و بی‌جهت نیست. یک خصوصیّاتی در این جوان بود که ممکن است بعضی از آن‌ها را ما خبر داشته باشیم، از خیلی هم خبر نداشته باشیم. خدای متعال به‌خاطر این خصوصیّات، این جوان را این‌جور عزیز می‌کند و وقتی عزیز شد، می‌شود نماینده و سخنگوی همهٔ این شهیدان. یعنی این شهیدانی که از ایران و افغانستان و عراق و جاهای دیگر در این جبههٔ مبارزهٔ با اشرار تکفیری و دست‌نشانده‌های آمریکا و انگلیس به شهادت رسیدند، در واقع همهٔ این‌ها در این جوان خلاصه می‌شوند، دیده می‌شوند و این جوان می‌شود نمایندهٔ این‌ها. می‌شود نماد شهادت مظلومانه. خدا بچّهٔ شما را، فرزند شما را، جوان شما را نماد شهادت مظلومانه و شجاعانه کرد.

بحمدالله ملّت ایران هم حقیقتاً قدرشناسی کردند. این جمعیّت‌هایی که برای تشییع این جوان اجتماع کردند ـ چه در تهران، چه در مشهد، چه در اصفهان، چه در نجف‌آباد ـ خیلی معنا دارد. این اجتماعات خیلی پُرمعنا است. در تهران، آن‌طورکه برای ما خبر آوردند آن روزی که ایشان تشییع می‌شد، افراد گوناگون، زن‌ها، مردها، با ظاهر غیر متناسب با این شهادت و جهاد و مانند این‌ها، در تشییع شرکت کرده بودند و عکس این جوان را دستشان گرفته بودند. یعنی دل‌ها را خدای متعال کشاند به این سمت. دل‌ها را خدای متعال مجذوب این شهید کرد. این جوان نه امام را دیده بود، نه دورهٔ جنگ را دیده بود، نه دورهٔ انقلاب را دیده بود، امّا این‌جور مخلصانه و صادقانه در پی جهاد فی‌سبیل‌الله حرکت می‌کند، تلاش می‌کند، التماس می‌کند، از خدا می‌خواهد، از امام رضا (ع) می‌خواهد، از پدر و مادر می‌خواهد، برای اینکه این اجازه را بدهند و کمکش کنند. این آیت الهی است، این آیت خدا است، این نشان‌دهندهٔ همین معجزهٔ انقلاب است و بحمدالله این معجزه در جریان است.»

نظرات کاربران

Moein Alavi
۱۴۰۳/۰۲/۲۵

عالی... هرچی از این کتاب بگم کمه... 🌹 هم ارزونه هم تاثیر گذار... ❤ مخصوصا بخش های ازدواج، احترام به پدر و مادر و....👍🏻 عالی هم خوش قیمت هم تاثیر گذار... 🙂 یه جاهایی از کتاب رو وقتی میخوندم گریه ام گرفت😭 عالی حتما

- بیشتر
کاربر ۲۴۳۶۳۵۱
۱۴۰۳/۰۳/۲۲

با تک تک صفحات کتاب اشک ریختم.بسیار زیبا بود. الحمدلله خود آقا محسن من را به مزارشون دعوت کردند التماس دعا آقا محسن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۷۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان