دانلود و خرید کتاب تشکر تشکر عاطفه محمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشکر تشکر اثر عاطفه محمدزاده

کتاب تشکر تشکر

انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تشکر تشکر

کتاب الکترونیکی تشکر تشکر نوشتۀ عاطفه محمدزاده است و انتشارات گوی آن را منتشر کرده است. کتاب تشکر تشکر دربارۀ قدرشناسی، آداب معاشرت و راه و رسم زندگی برای کودکان است.

درباره کتاب تشکر تشکر

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

شکرگزاری از پایه‌های آموزش اخلاق است. کودک با آموزش شکرگزاری وارد مسیر تعامل مثبت با محیط پیرامون می‌شود. استفاده مناسب از این فرصت طلایی در سنین پایین بر عهدۀ والدین است تا بذر اخلاق نیک را در ضمیر کودک بپرورند. کتاب تشکر تشکر دربارۀ آموزش شکرگزاری به کودکان است.

خواندن کتاب تشکر تشکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب کودکان گروه سنی الف و ب مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۹۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان