دانلود و خرید کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس الهام خورشیدطلب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس اثر الهام خورشیدطلب

کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس

کتاب الکترونیکی آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس نوشتۀ الهام خورشیدطلب است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس برای یادگیری زبان به کودکان است. این کتاب کتابی کاربردی، علمی و مفید برای والدین و مدرسان زبان است.

درباره کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس

تدریس زبان انگلیسی به کودکان در عین لذت‌بخش و شیرین بودن می‌تواند بسیار دشوار هم باشد. آموزش زبان انگلیسی به روش فونیکس، از مؤثرترین و اصولی‌ترین روش‌ها برای تدریس به کودکان به شمار می‌آید. تأکید بر مهارت خواندن، در کنار تقویت سه مهارت دیگر (گفتاری، شنیداری و نوشتاری) به‌صورت هم‌زمان، از مهم‌ترین موضوعات آموزشی زبان در سیستم فونیکس است.

در کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس اصول خوانش زبان دوم، با روشی ساده از طریق فراگیری ۴۲ صدای اصلی در انگلیسی، آموزش‌داده‌شده است. کودکان از تشخیص صداهای انگلیسی، تا ترکیب صدای حروف برای خواندن و تشخیص صداها در کلمات، به جلو سوق داده می‌شوند تا اینکه آن‌ها قادر خواهند شد، به‌خوبی کلمات را هجی کرده، دیکته آن‌ها را به درستی بنویسند و در انتها به کسب مهارت در جمله‌سازی و داستان‌سازی خواهند رسید.

یکی از دستاوردهای این کتاب برای مدرسان و والدین عزیز بالابردن انگیزه و خلاقیت‌های تدریس به شیوه فونیکس خواهد بود. از دیگر دستاوردهای آن که مدرسان حرفه‌ای در آن تسلط کافی و جامع دارند و از نقاط قوت آن‌ها در کارشان به شمار می‌رود، طراحی یک برنامه کلاسی منظم و هدفمند، قبل از شروع کلاس به‌منظور تحقق اهداف آموزشی است.

معلم باید با فعالیت‌های طراحی برنامه درسی کاملاً آشنا باشد تا بتواند به‌عنوان یک فرد حرفه‌ای وظیفه تدریس را به‌منظور فراهم نمودن زمینه یادگیری در زبان‌آموزان به‌درستی انجام دهد. شما با مطالعه کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس به اهمیت داشتن برنامه درسی، به‌خوبی پی می‌برید و با یک برنامه درسی مطلوب در هر جلسه از کلاس‌های فونیکس آشنا خواهید شد.

خواندن کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدین و مربیان کودک مناسب است.

بخشی از کتاب آموزش تدریس زبان انگلیسی به روش فونیکس

«یک روش هیجان انگیز برای افزایش مهارت صداکشی این است که معلم بدون صحبت فقط حرکات حروف داخل یک کلمه را انجام دهد (do only the actions) و بچه‌ها صداها را بگویند و کلمه را بسازند. برای مثال در کلمه خودکار (pen) که در انگلیسی فقط سه حرف دارد، شما بدون تولید صدا فقط حرکت صداهای داخل کلمه را انجام دهید تا زبان آموزان لغت را حدس بزنند. به این صورت که برای تولید صدای “p” انگشت اشاره را به حالت شمع جلوی دهان نگه داشته و وانمود کنید که می‌خواهید آن را خاموش کنید. حرف بعدی «e» می‌باشد. به این صورت وانمود کنید که می‌خواهید تخم مرغی را در داخل ماهیتابه بشکنید. و برای صدای آخر (n)، دستان خود را همانند بال‌های یک هواپیما در هوا باز کنید و وانمود کنید که هواپیمایی در آسمان در حال پرواز است. کمی بدنتان را به سمت چپ و راست همانند یک هواپیما تکان دهید.

روش ساده دیگری که برای پیشرفت صداکشی خاموش در ذهن، توصیه می‌شود این است که: حروف یک کلمه را جداگانه و به صورت درهم ریخته روی تخته بچسبانیم. سپس به حروف آن کلمه یکی پس از دیگری اشاره کنیم تا بچه‌ها صدای آن‌ها را بگویند و در نهایت کلمه را بسازند. کودکان حروفی را که روی تخته است با دقت نگاه می‌کنند و به محض اینکه معلم به یک حرف اشاره می‌کند سعی می‌کنند صدای آنرا گفته و با ترکیب صداها در سرشان، کلمه را تشخیص داده و با صدای بلند بگویند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان