دانلود و خرید کتاب من مهم هستم! لوری رایت ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من مهم هستم! اثر لوری رایت

کتاب من مهم هستم!

معرفی کتاب من مهم هستم!

کتاب «من مهم هستم!» نوشتۀ لوری رایت و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. با خواندن کتاب من مهم هستم کودکان متوجه می شوند که اهمیت دارند و در این مورد نباید هیچ تردیدی نداشته باشند. 

درباره کتاب من مهم هستم!

یکی از چیزهای مهمی که کودکان باید بدانند و از آن مطمئن باشند این است که آن‌ها مهم هستند حتی اگر با کلمات به آن‌ها گفته نشود رفتار بزرگ‌ترها باید این را به کودکان القا کنند. در دنیای پیچیده و شلوغ امروز کودکان احساس کوچک بودن و غیرمهم بودن می‌کنند و به ابن مسئله فکر می‌کنند که جایگاهشان در این جهان کجاست و چه اهمیتی دارند. این مسئله در دوران نوجوانی وقتی فشارها به بالاترین حد خود می‌رسد جدی‌تر هم می‌شود. 

کتاب من مهم هستم به کودکان یاد می‌دهد که تا بفهمند چقدر اهمیت دارند، برای چه کسانی مهم هستند و اصلاً چرا مهم‌اند؟ لوری رایت در کتاب من مهم هستم تلاش می‌کند تا بچه‌ها احساس مثبت و خوبی نسبت به خودشان و همین‌طور کارهای خوب و مفیدشان داشته باشند. برای همین است که الیس اعتمادبه‌نفس دارد و بعد از هر کاری که می‌کند این جمله را تکرار می‌کند که من مهم هستم. مثلاً بعد از اینکه به گل‌ها باغچه آب می‌دهد یا وقتی برادرش سرما می‌خورد برایش پتو و دستمال‌کاغذی می‌برد. دلیل اصلی‌اش این است که مهم بودن در او درونی شده است. لوری رایت از طریق شخصیت الیس می‌خواهد به خوانندگان بگوید تمام بچه‌ها برای خانواده و جامعه و حتی دنیا اهمیت دارند و برای اینکه مهم باشند لازم نیست کار خارق‌العاده‌ای بکنند.

کتاب من مهم هستم! یکی از جلدهای مجموعه‌ای به نام زمزمه‌های مثبت ذهنی است که باهدف پرورش آگاهی کودکان از احساسات،‌ افکار و کارهایشان منتشر شده است. تمام کتاب‌های این مجموعه با موضوعات مختلف به خودشناسی، خودکنترلی، جرئت‌ورزی و افزایش اعتمادبه‌نفس کودکان کمک می‌کند و باعث می‌شوند کودکان باانرژی مثبت زندگی را به معنی واقعی تجربه کنند. این مجموعۀ جذاب ۹ جلد دارد. جلدهای دیگر عبارت است از: «من مراقب حالم هستم»، «من می‌توانم»، «من هم شبیه تو هستم»، «من امتحانش می‌کنم»، «من خودم را باور دارم»، «من به خودم افتخار می‌کنم»، «من از پسش برمی‌آیم» و «من بهترین رفتار را می‌کنم»

خواندن کتاب من مهم هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و کودکان ۳ تا ۸ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من مهم هستم!

«اسم من آلیس است و من مهم هستم. صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوم و هنوز خواب آلودم، می‌روم توی رختخواب مامانم. وقتی توی بغل گرم‌ونرم مامان، خودم را جا می‌کنم، می‌فهمم چقدر دوستم دارد. این یعنی برای مامان مهم هستم!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان