دانلود و خرید کتاب حمایت از بزه دیدگی زنان در جرایم سایبری سینا کیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حمایت از بزه دیدگی زنان در جرایم سایبری اثر سینا کیا

کتاب حمایت از بزه دیدگی زنان در جرایم سایبری

نویسنده:سینا کیا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حمایت از بزه دیدگی زنان در جرایم سایبری

کتاب حمایت از بزه‌دیدگی زنان در جرایم سایبری نوشتۀ سینا کیا در انتشارات هورین به چاپ رسیده است. این کتاب دربارۀ آسیب‌پذیری زنان در فضای سایبری و جرایم مرتبط با آن است. کتاب ضمن ارائۀ تعریفی از جرایم سایبری و انواع آن، ویژگی‌های بزه‌ها در فضای مجازی علیه زنان را برشمرده و بر لزوم حمایت از زنان در مواجهه با این جرایم تأکید کرده است.

درباره کتاب حمایت از بزه دیدگی زنان در جرایم سایبری

کتاب حمایت از بزه‌دیدگی زنان در جرایم سایبری، موضوع آسیب‌پذیری زنان در اینترنت و فضای مجازی را بررسی می‌کند. کتاب دارای ۴ فصل است و در ابتدا تعاریف جرایم سایبری را ارائه می‌دهد.در ادامه، ضمن شرح بزه‌دیدگی، بر لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر مانند زنان و کودکان در فضای سایبری تأکید می‌کند. همچنین با بیان انواع جرایم سایبری علیه زنان در فضای مجازی، به موضوع هنجارشکنی در فضای اینترنت می‌پردازد. کتاب حمایت از بزه‌دیدگی زنان در جرایم سایبری، ویژگی‌های بزه‌های سایبری را برمی‌شمرد و انواع حمایت همچون حمایت ماهوی، کیفری، اجتماعی و بین‌المللی را توضیح می‌دهد. در فصل چهارم این کتاب، نمونۀ حمایت از زنان بزده‌دیدۀ جرایم سایبری در هندوستان، کانادا و استرالیا و نیز شیوه‌های حمایت در قوانین آنجا را بررسی کرده است. موضوع پورنوگرافی در فضای اینترنت و نقض حریم خصوصی جنسی در این فضا از دیگر موضوعاتی است که کتاب حمایت از بزه‌دیدگی زنان در جرایم سایبری به آن پرداخته است.

خواندن کتاب حمایت از بزه دیدگی زنان در جرایم سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مرتبط با جامعه‌شناسی، جرایم کیفری و قانون‌گذاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حمایت از بزه دیدگی زنان در جرایم سایبری

«بیش از نیم قرن از بروز و ظهور فناوری رایانه سپری نشده است. فناوری که در ابتدا تنها از آن انتظار می‌رفت که محاسبه دقیقی از حجم‌های بالای اطلاعات و ارایه نتایج در کمترین زمان ممکن ارایه دهد. اما به تدریج آشکار شد که قابلیت‌های گوناگون آن به مراتب بیشتر و متنوع‌تر است و می‌توان پردازش‌های گوناگونی را به وسیله‌ی آن انجام داد. همین انعطاف‌پذیری بی‌نظیر سبب شد که برای امور خرد و کلان مختلف برنامه‌های رایانه‌ای مناسبی طراحی و تولید شود و فرایندها با کارآیی و اثربخشی غیرقابل مقایسه‌ای نسبت به قبل عملی شوند. در این میان دیری نپایید که احراز شد با استفاده از ارتباطات مخابراتی می‌توان بر محدودیت‌های فیزیکی نیز غلبه کرد و بدون نیاز به جایجایی مکانی به امور رایانه‌ای پرداخت و حتی بر بهره‌وری آنها نیز افزود؛ چرا که مؤلفه مهمی به نام مکان و هزینه‌های هنگفت ناشی از آن در خصوص این توسعه و تحول جدید معنا نداشت.

به این ترتیب شبکه‌های کوچک و بزرگ رایانه‌ای شکل گرفتند و اموری که پیش از این در رایانه‌های مستقل سامان می‌یافتند؛ در بستر شبکه‌ها عملیاتی شدند. به لحاظ اهمیت موضوع طی دهه اخیر اهتمام اصلی فعالان این حوزه مصروف اتصال جهانی این شبکه و ارتقای کیفی آنها شده و اکنون وارد مرحله‌ای شده است که کمترین نقطه‌ای در جهان را می‌توان گفت که به شبکه‌های جهانی رایانه‌ای متصل نباشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۸۴۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان