دانلود و خرید کتاب رهبری بحران بابک اکبرزاده قهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری بحران اثر بابک اکبرزاده قهی

کتاب رهبری بحران

معرفی کتاب رهبری بحران

کتاب رهبری بحران نوشتهٔ بابک اکبرزاده قهی است. این اثر توسط انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر شده است. این کتاب از منظرهای مختلف به بررسی بحران و رهبری آن پرداخته است. 


درباره رهبری بحران

در این کتاب چگونگی پیش‌بینی، پیش‌گیری، برخورد و کنترل بحران در فرایندی به‌نام «رهبری بحران» موردبحث و بررسی قرارگرفته است و سعی شده تا ضمن معرفی و بررسی عوامل شکل‌دهنده بحران‌ها، به شیوه‌های صحیح برخورد با بحران و کنترل آن نیز پرداخته شود تا بحران رهبری شود. این کتاب موارد مختلفی را مورد بررسی قرار می‌دهد. کارایی و اثر بخشی رهبری بحران را مورد بررسی قرار می‌دهد. اهمیت نقش رهبری بحران در سازمان ها را متذکر می شود و مورد بررسی قرار می‌دهد. تلاش برای ارائه یک ساختار منسجم برای سازمان ها و افراد در برابر بحران را مورد توجه قرار می‌‌دهد.

مبجث بحران و رهبری آن در جامعۀ کنونی در کوتاه‌مدت و بلندمدت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. کتاب از منظرهای مختلف به بررسی بحران و رهبری آن پرداخته است.

چیستی (مسئله) تعریف ماهیت و تغییر حدود. آیا (هلیه)، آیا بحران منابع خاصی دارد؟ آیا ریشۀ تاریخی دارد؟ چرایی (لمیه)، چرا چنین بحرانی شکل گرفت؟ علل مقتضی و شرایط زایش آن چه بوده است؟ چگونگی (کیفیه)، ویژگی‌ها و شاخصه‌های بحران کدام‌اند؟ کیستی (منیه)، عاملین و کارگزاران بحران کداماند؟

خواندن کتاب رهبری بحران به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام علاقه‌مندان حوزهٔ موفقیت و همچنین رهبران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری بحران

زندگی بشر از بدو تکوین و شکل‌گیری با نا ملایمت‌ها و دشواری‌هایی سرشته شده و همراه با تعارضات اجتماعی، جنگ و خشونت، انقلاب‌های متعدد علمی، صنعتی، فکری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... عجین بوده است. به تدریج که ابعاد اجتماعی و نظام یافتگی زندگی بیشتر شده است؛ روابط و همکاری‌های درون اجتماعی در قالب علایق، منافع فردی و اجتماعی اشکال عینی‌تری به خود گرفته؛ درنتیجه مرزبندی‌هایی را در سازمان اجتماعی و در حوزه منافع گروهی و رقابت‌های سیاسی و اجتماعی ایجاد کرده، این نا ملایمت‌ها اشکال جدید و پیچیده‌تری به خود گرفته است. در عصر جدید و شکوفایی تمدنی و همزمان با افزایش آگاهی‌های مدنی که سطح خواسته‌ها و نیازهای اجتماعی افزایش یافته، این نا‌ملایمت‌ها در اشکال بحران‌های مختلف بر عرصۀ زندگی و حیات سیاسی جوامع سایه افکنده و محدودیت‌ها و الزام‌هایی را در حوزه‌های مختلف روابط اجتماعی و در ساختار نظام تصمیم‌گیری به وجود آورده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان