دانلود و خرید کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران سباستیانو فادا ترجمه سروش فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران اثر سباستیانو فادا

کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران

معرفی کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران

کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران نوشتۀ سباستیانو فادا و پاسکال تریداکو و ترجمۀ سروش فتحی و مهدی مختارپور است و انتشارات اندیشه احسان آن را منتشر کرده است. در کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران، جنبه‌های نظری نابرابری و اصول و ارزش‌های مرتبط با اقتصاد و عدالت اجتماعی، شواهد تجربی و سیاست‌های پیشنهادی برای سطوح نابرابر توسعه و ابعاد توسعه پایدار مورد توجه قرار گرفته است.

درباره کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران

چرا نابرابری در سه دهه اخیر به اندازه قابل توجهی افزایش داشته است؟ چرا پیشرفته‌ترین اقتصادها توسعه اقتصادی متوسط یا منفعلی را تجربه می‌کنند؟ و چرا و در کجا توسعه اقتصادی روی می‌دهد و کیفیت برابری و عدالت در آن بستر چگونه است؟ کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران به دنبال پاسخ به این سه سوال اصلی و دو مقوله نابرابری و ماهیت نامتوازن توسعه پایدار است که پس از فروپاشی اقتصادی در محافل اقتصادی محل مناقشه بوده است. 

این کتاب برآیند همکاری وتلاش استادان و متخصصین در زمینه‌های نابرابری، گسترش پایدار و بوم شناسی اقتصاد است که در سال ۲۰۱۵ در مدرسۀ تابستانی انجمن اروپایی سیر تکامل اقتصاد سیاسی تهیه شده است. مدرسۀ تابستانی انجمن اروپایی سیر تکامل اقتصاد سیاسی به‌طور مستمر در دانشگاه روماتر شهر رم برگزار می‌شود و تدوین‌گران این کتاب، سباستیانو فادا و پاسکواله تریدیچو، مسئولین برگزاری آن بوده‌اند.

خواندن کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی بسیار مفید و قابل بررسی است.

بخشی از کتاب نابرابری و توسعه نامتوازن در جهان پس از بحران

«پولی‌سازی(روندی که مجموعه‌ای از بنگاه‌ها و ابزارهای مالی را دربر می‌گیرد) و انعطاف نیروی کار(مجموعه‌ای از سیاست‌های بازار کار که دست صاحبان مشاغل را برای استخدام و اخراج کارگران و قطع دستمزد آن‌ها باز می‌گذارد) دو دسته‌بندی کلی در طبقه‌بندی نهادها و بنگاه‌ها هستند که دست در دست یکدیگر، اگرچه نه در همه‌جا، در طی دو دهۀ اخیر پیش رفته‌اند. این دو در سراسر جهان توسط کشورها به شکل‌های مختلفی به اجراگذارده شده‌اند تا بتواند از مزایای روند جهانی‌سازی بهره‌مند شوند که بسیاری از سیاست‌گذاران و دولت‌ها معتقدند باعث ترقی در اقتصاد ملی آن‌ها می‌شود. انعطاف نیروی کار در طی 20 سال اخیر تقریباً به همه جا، در اروپا و اقتصادهای پیشرفته، سرایت کرده است. اما بعضی کشورها نظیر: اتریش، بلژیک، فرانسه و آلمان بازارهای کار غیرمنعطف و خشک خود را حفظ کرده‌اند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

قیمت:
۱۱۷,۷۰۰
تومان