دانلود و خرید کتاب صبر کن تا هلن بیاد مری داونینگ هان ترجمه زهرا جعفریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبر کن تا هلن بیاد اثر مری داونینگ هان

کتاب صبر کن تا هلن بیاد

انتشارات:انتشارات شانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صبر کن تا هلن بیاد

کتاب صبر کن تا هلن بیاد؛ داستان یک روح نوشتهٔ مری داونینگ هان و ترجمهٔ زهرا جعفریان است و انتشارات شانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صبر کن تا هلن بیاد

کتاب صبر کن تا هلن بیاد؛ داستان یک روح اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. پسری کلاس هفتمی به نام دانیل و خواهر هفت‌ساله‌اش، اریکا، به خاطر اینکه پدرشان شغلش را از دست داده، مجبور می‌شوند از مناطق حاشیه‌ای کنتیکت به مزرعه‌ای متروک در مناطق روستایی ویرجینیا نقل مکان کنند. از جنگل‌ها و کوه‌های اطراف این منطقه، بوی خطر به مشام می‌رسد. وقتی عروسک اریکا و سپس خودش به شیوه‌ای شبیه ناپدیدشدن دختری هفت‌ساله در پنجاه سال پیش، ناپدید می شوند، دانیل به شایعات همکلاسی‌هایش دربارهٔ زنی مرموز و حیوان از مرگ برگشته‌اش فکر می‌کند. آیا او می‌تواند خواهرش را نجات دهد؟

خواندن کتاب صبر کن تا هلن بیاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صبر کن تا هلن بیاد

«تو یه کلیسا خریدی؟

من و مایکل نگاهمونو از روی کوه کتاب دفتری که میز رو پوشونده بود، گرفتیم و به بالا نگاه کردیم. من وسط نوشتن یه شعر برای کلاس انگلیسی آقای پلوسکی بودم و مایکل داشت با خوشحالی روی بیست تا سوال ریاضیش کار میکرد.

مامان کتری رو پر از آب کرد و اون رو روی اجاق گاز گذاشت. گونه‌هاش و نوک بینیش از باد ماه مارس سرخ شده بود. بهمون اطمینان خاطر داد: تو و مالی عاشقش میشید. دقیقاً همون جاییه که من و دیو کل زمستون دنبالش بودیم؛ یه کالسکه خونه داره که دیو ازش برای کارای سفالگریش استفاده کنه و منم تو فضای مخصوص خوندن کلیسا میتونم یه استودیو برپا کنم. عالیه!

مایکل بدون اینکه تحت تاثیر شادی مادرش قرار بگیرد، مصرانه پرسید: ولی چطوری میتونیم تو یه کلیسا زندگی کنیم؟»

نظرات کاربران

yuzu
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

ترجمه میتونست بهتر باشه وگرنه کتاب خوبیه

n re
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

اصلا توصیه نمیکنم کتابی کاملاً کلیشه ای درباره روح و اینجور چیزا ست قلم نویسنده ضعیفه و کلا کتاب ضعیفی هست ضمناً خلاصه کتاب هیچ ارتباطی با کتاب نداره ، حتی اسامی ذکر شده در خلاصه هم اسامی کتاب نیستن داستان درباره خواهر و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۶۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان