دانلود و خرید کتاب جایگاه ایتام محسن معصومی ورکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جایگاه ایتام اثر محسن معصومی  ورکی

کتاب جایگاه ایتام

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جایگاه ایتام

کتاب جایگاه ایتام نوشتهٔ محسن معصومی ورکی و سیدمحمدکاظم بهبهانی است. انتشارات زمزمه جاوید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب جایگاه ایتام

می‌دانیم که در روایات دینی و نیز در حوزهٔ اخلاق، درمورد توجه به يتيمان و كودكان بى‌سرپرست سفارش شده است. کتاب جایگاه ایتام به همین موضوع پرداخته است. این کتاب، مطالب خود را با تبیین مفهوم یتیم آغاز کرده و در ادامه از یتیم در اصطلاح فقهی و در اصطلاح مفسران و حقوق‌دانان، ايتام در اديان الهی، توجه به موضوع یتیم پیش از اسلام، یتیم از دیدگاه دین اسلام، اسلام و نقش خانواده در تربیت کودک، نقش یتیمی در بالندگی و شکوفایی و... سخن گفته است. نویسنده‌ها به ترسیم دوران کودکی پیامبر اسلام پرداخته و کتاب خود را با بخشی به نام «یتیم‌نوازی» به پایان رسانده‌اند.

نقل شده است که حضرت محمد (ص) گفته است که او و فردی كه سرپرستى یک يتيم را بر عهده بگيرد و مخارجش را تأمين کند، در بهشت همچون دو انگشت ابهام و اشاره در كنار هم خواهند بود. بسيارى از انسان‌ها ممكن است بر اثر اعمال صالح و شايسته‌اى كه در دنيا داشته‌اند [مطابق با باورهای دینی] به بهشت بروند، اما گفته می‌شود که هر شخص بهشتى، سعادت هم‌جوارى با حضرت محمد (ص) را نخواهد داشت. سرپرست‌ها و كفالت‌كنندگانِ يتيمان، آن‌قدر محترم محسوب می‌شوند كه گفته شده در بهشت، در كنار این شخصیت آرام می‌گیرند.

خواندن کتاب جایگاه ایتام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد یتیم و یتیم‌نوازی از منظر دین اسلام پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۷۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان